Відповідь на статтю «Хізб ут-Тахрір аль-Іслямій… 62 роки суперечок, ідейне і політичне «блукання»»

Прес-релізи ЦІО
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Оприлюднена на сайті газети «Близький Схід»

Панове, працівники газети «Близький Схід»!

Ваша публікація 13.05.2014 статті доктора Муси Кілані під назвою «Хізб ут-Тахрір аль-Іслямій…62 роки суперечок, ідейне і політичне «блукання»» за наступним посиланням: http://aawsat.com/details.asp?section=39&;article=771779&issueno=12950#.U3sxaNJ_uSr

У статті існують суперечності і брехливі твердження проти Хізб ут-Тахрір! Багато неточностей, не кажучи вже про найелементарніші вимоги професійної журналістики і правдивості аналізу, у додаток до усього – дуже багато обману, що суперечить основним моментам програм. Ось чому я прошу оприлюднити відповідь.

Перш ніж розібрати деталі вищесказаного, я хочу сказати, що здивований автором цієї статті, адже він не став посилатися ані на жодне офіційне джерело Хізб ут-Тахрір, не дивлячись на те, що офіційні медіа-офіси і представники ХТ існують у різноманітних країнах світу. Це для того, щоб перевірити ту інформацію, яку він скопіював з декількох джерел і не перевірив на правдивість, оскільки ці джерела іншого бачення і методу. Однак, не дивлячись на це, цей автор зібрав усе, що суперечить, не обтяжуючи себе пошуком і необхідним дослідженням методології, яку він вивчав і навчає на його роботі в академії.

Я не зможу тут спростувати усі його помилки, оскільки для цього потрібно дуже багато місця, але я відповім вибірково:

Почав автор свою статтю, згадавши про діяльність Хізб ут-Тахрір у Йорданії, сказавши, що до дев’яносто дев’ятої річниці падіння ісламського Халіфату…, зверніть увагу, що ісламський Халіфат пал у 1924 році за григоріанським календарем, що відповідає 1342 з хіджрою. Тобто Хізб проводив захід до дев’яносто третьої річниці падіння ісламського Халіфату, а не до дев’яносто дев’ятої. Це вказує на те, що цей автор далекий від досліджень і неточний у передачі інформації.

У статті говориться: «...Хізб ут-Тахрір вважає себе голосом Палестини і авангардом ісламських політичних організацій у ХХ сторіччі...», подібні слова Хізб ут-Тахрір не говорить про себе, немає цього і у його просвіті, книгах та інших виданнях. Хізб ут-Тахрір - політична партія, ідеологією якої є Іслам, а політика є його діяльністю. Він працює серед ісламської умми і разом з нею для того, щоб відновити ісламський образ життя шляхом відновлення другого праведного Халіфату на основі методу пророкування, шляхом, яким слідував Посланець Аллаха, хай благословить Аллах його і його родину. Хізб ут-Тахрір дбає про справи людей, заявляючи про їх рішення за Ісламом і працює для докорінного змінення систем та правителів шляхом політичної боротьби, Хізб ут-Тахрір працює у більше ніж сорока країнах світу!

У статті говориться: «…прийшли п’ять членів... з офіційним запитом у Міністерство внутрішніх справ Йорданії, про дозвіл утворення політичної партії, 17 листопада 1952 року. Їх прохання відхилили…». Ця розмова неправильна, оскільки Хізб завершив юридичні процедури, необхідні за законом «османського суспільства», яке було у силі на той час і взяв (інформацію і новину) у відповідності із законом.

Хізб надав партійну заяву до уряду з пропозицією його основного уставу і оприлюднив у газеті під номером 176, 14.03.1935, тоді Хізб ут-Тахрір став юридично законним і усі його справи були у відповідності з діючим на той час законом «османського суспільства». Це було до того, як режим не повернувся до Хізбу спиною і не заарештував чотирьох його членів. Так режим проголошує війну проти Хізб ут-Тахрір, яка триває досі з моменту його утворення і до наших днів, і арешт двох членів Хізб ут-Тахрір, Медхат Марар і Джабрейній минулого тижня в Аммані слугує доказом продовження ворожнечі і війни.

Автор статті пише: «…група релігійних співробітників, після того як відкололися від організації «Братів мусульман», утворили «Хізб ут-Тахрір» в Єрусалимі. Почав свою діяльність з відколу, у початку 1852 року вчений аль-Азхару, суддя, шейх Такійю-д-Дін ан-Набханій, який був один із людей Хаджа Аміна аль-Хусейні». Подібний підхід викликає великий подив! Вчений аль-Азхару, суддя, шейх Такійю-д-Дін ан-Набхані не був членом руху «Брати-мусульмани» і не був людиною Хаджа Аміна аль-Хусейні, як це скопіював автор статті з Інтернету! Хоча багато з цих сайтів відмовилися від цієї брехні!

Також він говорить: «також суддя, шейх Такійю-д-Дін ан-Набхані, після того як отримав значну фінансову допомогу з Лівану, намагався сформувати декілька груп, кожна яких складається з десяти членів». Ці слова є безпідставною брехнею і чистою вигадкою. Хізб ут-Тахрір, як відомо в усій світовій політичній арені, відкидає будь-яке фінансування ззовні і вважає, що приймання допомоги від когось є спотворенням шаріатського методу, вбивством своєї політики і своїх рішень, тому Хізб обмежується тим, чим його забезпечують члени партії. Це зробило Хізб таким, що він не купується, не продається і не залежить ані від кого, окрім Всемогутнього Аллаха…

Потім він говорить: «велике підтвердження має місце підпільної, прихованої діяльності…». Як діяльність Хізб ут-Тахрір може бути прихованою і секретною з усіма цими розповсюдженими друкованими виданнями, аудіо та відео файлами?! Як його діяльність може бути таємною, якщо його офіційні сайти існують в Інтернеті і не залишають жодної малої чи великої події без коментаря в усіх мусульманських країнах, розкриваючи проблеми, причини їх виникнення і їх рішення, а потім обов’язок мусульман у відношенні до цього рішення?! Як його діяльність може бути прихованою і втаємниченою, коли Хізб проводить конференції, мітинги, інтерв’ю у ЗМІ і усе це проводиться по всьому світу, на більшості з відомих мов?! Як після усього цього можна заявляти, що діяльність партії є секретною?!

І просто немислимо дивовижно, як можна було прийти до такого аномального висновку, що міститься у статті, де автор говорить: «…з причини втрати політичної гнучкості, неприйняття законів поступовості у досягненні цілей і непристосованість до вимог сучасної епохи…», також говорить: «…не адаптивність до глобальних змін чи спроможність охопити і зрозуміти вимоги двадцять першого сторіччя…». Хізб ут-Тахрір веде свою діяльність згідно з методом Посланця Аллаха, хай благословить його Аллах і привітає, а не з тих причин, про які каже автор, і які не мають жодного шаріатського доказу. Хізб ут-Тахрір у його політичному баченні дивиться на весь світ з однієї точки зору, якою є Іслам і закони шаріату (політичні та інші), вона не змінюється з плином часу чи зміненням місця, а що змінюється, так це засоби і способи.

Що стосується не адаптивності до глобальних змін чи спроможності охопити і зрозуміти вимоги двадцять першого сторіччя, то Хізб ут-Тахрір, ідеологією якого є Іслам, основується лише на ньому і прагне виконати його. Хізб ут-Тахрір працює для того, щоб виконати Іслам, який прийшов для всього людства і відповідає всьому людству, незалежно від засобів, способів та інструментів, оскільки людська сутність не змінюється зі зміною часів. Кожна людина має інстинкти та органічні потреби і кожна прагне задовольнити їх; людина має розум, який відрізняє її від інших творінь, і усе це не змінюється зі зміненням часу, інструментів і способів. Якщо ж автор бажає системи, вигадані людиною, які прийшли у голови людей з обмеженим розумом, то правильна, істинна ідея Ісламу прийшла їм на зміну, а мусульмани зобов’язані нести заклик, послання Ісламу, щоб вивести людей з темряви невір’я, омани і страждань до світла Ісламу, його справедливості і до щастя в обох світах.

Автор говорить: «Через жорстку позицію Хізб ут-Тахрір проти арабського націоналізму через такфір того, хто закликає до нього, відбулася страта Шейха Абдул Азіза аль-Бадрі, він був одним із партійних лідерів в Іраку), а також говорить: « Хізб ут-Тахрір накликав на себе ворожість арабських інтелектуалів через те, що відкинув ідею демократії і сказав, що її прибічники, а також ті, хто вірить у неї і застосовує її – не є мусульманами і виходять з релігії Іслам». Хізб ут-Тахрір пояснював і пояснює ці питання, те що вони відносяться до головування Ісламу. Посланець Аллаха (с.а.с), говорить про націоналізм і невігластво: Залиште зловонну джахілію і гнилий націоналізм». А Всевишній Аллах говорить про демократію:

إِنِ الْحُكْمُ إِلا لِلَّهِ أَمَرَ أَلا تَعْبُدُوا إِلا إِيَّاهُ

«Законотворчість належить Аллаху. Він повелів, щоб ви не поклонялися нікому, окрім Нього» (12:40).

Право виносити рішення, законодавство належить тільки Аллаху, а демократія дає це право людині, розум якої є обмеженим.

Що ж стосується страти шейха Абдул Азіза аль-Бадрі, хай змилується над ним Аллах, то це сталося через те, що він був членом Хізб ут-Тахрір, також страчували й інших членів Хізбу в Іраку та в інших місцях, і це зовсім не з причини ідеї арабського націоналізму, як брехливо і дурно стверджує автор. Хізб ут-Тахрір розтлумачив закон Ісламу відносно націоналізму та інших ідей, тому знай, що страта цих людей була тільки через те, що вони говорили «наш Господь Аллах» і працювали разом з Хізб ут-Тахрір...

І нарешті, ми не хотіли б щоб автор статті виглядав сліпим божевільним, який змішує усе, щоб був такий далекий від істини, реальності і історії, і ми хотіли б, щоб він перевіряв інформацію і переконувався у її правдивості! До відома, медіа-офіси і представники Хізб ут-Тахрір відкриті і розповсюджені у світі, доступ до них є легким. Також ми будемо раді, якщо газета до публікації подібної статті також перевіряла б інформацію, щоб не порушувати основні принципи професійної журналістики!

مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ

Варто йому вимовити слово, як при ньому опиняється готовий спостерігач (50:18)

Центральний Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір
19 Раджаб 1435 р.х.
18/05/2014
№ 036/1435h