Мова аміра щодо результату спостереження за місяцем Рамадан 1434 р.х. / 2013 г.

Видання Аміра
Друкарня

 Усім мусульманам в усіх місцях Землі!

Ассаляму Алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху…

Всевишній Аллах сказав:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

«О, ті, які увірували! Вам приписаний пост подібно до того, як він був приписаний вашим попередникам, - може бути, ви побоїтесь» (2:183).

І сказав Прославлений та Піднесений:

فَمَنْ شَهِدَ مِنْكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْه

«Той із вас, кого застане цей місяць, повинен поститися» (2:185)

Також Пророк ﷺ сказав у приведеному аль-Бухарі та переданому від Абу Хурайри (р.а.):

صُومُوا لِرُؤْيَتِهِ وَأَفْطِرُوا لِرُؤْيَتِهِ، فَإِنْ غُبِّيَ عَلَيْكُمْ فَأَكْمِلُوا عِدَّةَ شَعْبَانَ ثَلاَثِينَ

«Постіться, коли побачите його, і разговляйтеся, коли побачите його, і якщо погода хмарна, відрахуйте 30 днів».
 
Муслім привів, що Абу Хурайра розповідав у другій передачі, що Пророк ﷺ сказав:

صُومُوا لِرُؤْيَتِهِ وَأَفْطِرُوا لِرُؤْيَتِهِ، فَإِنْ غُمِّيَ عَلَيْكُمْ فَأَكْمِلُوا الْعَدَدَ

«Постіться з баченням його і розговляйтеся з баченням його (молодого місяця), але якщо небо хмарне – завершіть кількість днів (30 днів)».

Після дослідження та перевірки наявності Місяця благословенного місяця Рамадану цієї ночі, ніч с понеділка на вівторок, не був виявлений новий місяць Рамадан  згідно шаріатській вимозі, а тому, завтра, у вівторок буде продовження місяця Шаабан, іншаАллах, а після завтра, о середі, буде перший день благословенного місяця Рамадан 1434 року Хіджри, що відповідає 10 липня 2013 року за Грегоріанським календарем.   

Ми просимо Всемогутнього Аллаха, щоб Він прийняв наш пост і старання мусульман, і щоб Аллах пробачив те, що ми скоїли із гріхів, і згідно тому, що Пророк ﷺ сказав, як привів це аль-Бухарі по передачі від Абу Хурайри:

مَنْ صَامَ رَمَضَانَ، إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا، غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ

«Хто постився у місяць Рамадан щиро та з надією на нагороду, йому  простяться скоєні ним гріхи»

І в другій передачі, що Абу Хурайра (р.а.) передав від Пророка ﷺ:

مَنْ قَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا، غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ

«Хто тримав пост у місяць Рамадан щиро та з надією на нагороду,йому простяться скоєні ним гріхи».

Дорогі брати, у місяць Шаабан у другий рік Хіджри, Всемогутній Аллах поставив в обов’язок дотримання посту у Рамадан. Це місяць, у який був ниспосланий Священний Куран:


 
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

«Місяць Рамадан, у який був нипосланий Коран як керівництво людям, роз’яснення прямого шляху та розрізнення» (2:185).

Це місяць, у який Аллах вшанував Умму різноманітними завоюваннями та перемогами. Велика битва при Бадрі була 17 Рамадану, коли мушрікі Мекки були повністю повержені … та інші вирішальні битви відбувалися у цей благословенний місяць, починаючи від завоювання Мекки, яке відбулося 20 Рамадану Мубарак у 8-му році Хіджри, і закінчуючи битвою Аль-Бувайб (біля сучасної Куфи), який був перський Ярмук, коли мусульмани одержали перемогу під керівництвом Мусанни на 14 Рамадану 31-го року Хіджри, далі було завоювання Амуурійя під керівництвом аль-Мутасима на 17 Рамадану 213 року Хіджри, і битва АйнДжалут, коли  мусульмани  подужали монголо-татар на 25 Рамадану 658 року Хіджри і багато інших перемог у цей благословенний місяць …  

Отож, пост був пов’язаний зі Священним Кураном, який не буде викривлений жодною брехнею … І пост був пов’язаний з різноманітними завоюваннями та перемогами … І пост був пов’язаний з Джихадом .. І пост був пов’язаний з втіленням законів Аллаха ﷻ …І кожний, хто має чисте бачення та розуміння, усвідомлює, що закони Аллаха Всемогутнього не можуть бути відокремлені від решти усього іншого, будь-то поклоніння або Джихад, взаємостосунки або мораль або правила поведінки, або покарання за злочини … Для усіх них свої ніші, і хто розмірковує над аятами Священного Курану знаходить, наскільки вони детально описані. Більше того, це ясно із аятів посту і того, що приходить до них і після них, у наступному:  

Всемогутній Аллах ниспослав аяти посту у сурі аль-Бакара у другій її частині, яка починається з наступних Його ﷻ слів:

    لَيْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ...

«Не в тому благочестя, щоб вам звертати свої обличчя у бік сходу та заходу, а благочестя – хто увірував в Аллаха, і в останній день, і в янголів, і в писання, і в пророків..» (2:177),  до наступних Його ﷻ слів:

أُولَئِكَ لَهُمْ نَصِيبٌ مِمَّا كَسَبُوا وَاللَّهُ سَرِيعُ الْحِسَابِ

«Цим уділ від того, що вони набули, - воістину, Аллах швидкий у розрахунку» (2:202).

Після міркування над цими аятами стає ясно, що вони включають закони благочестя та праведності, відплати та заповіту, аяти посту та дуа… і правителів, і проїдання майна не по праву, і битви з іменем Аллаха і Хадж. Закони Аллаха беруться усі разом, і нема різниці між одним законом та іншим, або між одним обов’язком та іншим. Той, хто розтлумачив обряди поклоніння – це Той же, хто поставив закони взаємостосунків, покарань, політики та Джихаду, і роз’яснив мораль, їжу, одяг та ніше. І усі вони рівні по силі і по тому, як вони повинні втілюватися і контролюватися, і фард в обрядах поклоніння точно подібний до фарду у взаємостосунках, як і фард у покараннях і дачі присяги Халіфу, Джихаді та інших законах і неприпустимо розділяти їх у будь-якому випадку. Іслам – це єдине ціле, яке не розділяється, і заклик до Ісламу – це заклик до втілення Ісламу у державі, житті та суспільстві. Той же, хто розділяє аяти Аллаха та закликає до відокремлення релігії від життя, або до відокремлення релігії від політики – той робить великий гріх і серйозний злочин, який приведе людину до приниження у цьому житті та до лютого покарання у житті наступному:
   
І на завершення Всемогутній  Аллаха згадує дуа серед аятів посту у суру аль-Бакара, і Всевишній говорить:

وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ

«А коли питають тебе раби Мої про Мене, то адже Я – близько, відповідаю заклику того, хто кличе, коли він покликає Мене. Нехай же вони відповідають Мені і нехай увірують у Мене, - може бути, вони підуть прямо!» (2:186).

Розділення зв’язаного – доказ величі Відкриваючого, і Аллах Всемогутній наказав пост, потім наказав дуа, і після продовжив аятами посту, щоб показати велич дуа, і тому проявляйте завзятість у своїх дуа у Рамадан, і Пророк ﷺ сказав у хадісі, приведеному у Ахмада, переданому Абу Хурайрой:
 
    ثَلَاثَةٌ لَا تُرَدُّ دَعْوَتُهُمْ: الْإِمَامُ الْعَادِلُ، وَالصَّائِمُ حَتَّى يُفْطِرَ، وَدَعْوَةُ الْمَظْلُومِ تُحْمَلُ عَلَى الْغَمَامِ، وَتُفْتَحُ لَهَا أَبْوَابُ السَّمَاوَاتِ، وَيَقُولُ الرَّبُّ عَزَّ وَجَلَّ: وَعِزَّتِي لَأَنْصُرَنَّكَ وَلَوْ بَعْدَ حِينٍ

«Мольба трьох не відкидається Аллахом: того, хто поститься, доки не здійснить разговіння, справедливого правителя, і мольба пригнобленого. Аллах підніме їх дуа вище хмар у Судний день і нею відкриються двері небес для них, і Аллах скаже: «Клянусь Моєю величчю, Я допоможу вам, якщо навіть і не одразу»».  
 
Дуа було згадано серед аятів як доказ на наполегливість у дуа у місяць посту і ствердження його достоїнства, а також радісна звістка про відповідь на дуа, і Аллах – Чуйний, Близький.  

І на завершення: так само як ми в повинні берегти свій пост, що Аллах був нами задоволений та пробачив наші гріхи, ми також повинні проявляти активність у роботі по відродженню ісламського образу життя з відновленням Праведного Халіфату. І тоді ми будемо серед переможців у цьому житті за допомогою застосування законів Аллаха під прапором Посланця Аллаха ﷺ, прапора Аль-Укаб, прапора «Ля ілляха ілля Аллаха, Мухаммадун расулюЛлахі», також будемо серед переможців у житті наступному, з дозволу Аллаха, під тінню Аллаха, у той День, коли не буде іншої тіні, окрім Його Тіні. Ми просимо Його, щоб він прийняв наш пост у Його благословенний місяць, який починається з милості, середина – у прощенні,і кінець – захист від Вогню. І коли наступить наступний Рамадан – буде Праведний Халіфат за методом пророцтва, який вшанує нас та поверне Уммі положення кращої нації.
   


كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ

«Ви були кращою общиною, виведеною для людей – наказуєте схвалене, забороняєте засуджуване та віруєте в Аллаха» (3:110).

Халіф буде такий, як сказав Пророк ﷺ:

إِنَّمَا الْإِمَامُ جُنَّةٌ، يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ، وَيُتَّقَى بِهِ

«Воістину, імам – це щит, яким б’ються і яким захищаються», вивів Муслім від Абу Хурайри (р.а.).

Цей Халіф знищить тиранів на землях Шаму, і порятує мусульман Шаму, старих, жінок та дітей від мерзенності тиранів та пригноблювачів.. і ми будемо стояти за ним в усуненні тиранів із ісламських земель. Він втілить закони Ісламу та прибере фітну в Єгипті та навколо Єгипту, яка є наслідком відсутності втілення законів Всемогутнього Аллаха … І потім він поведе нас для звільнення Палестини, усієї Палестини від нечисті єврейської країни та поверне Аль-Кудс, землю Ісра та Міраджу Посланця Аллаха ﷺ, поверне з честю та гідністю Ісламу, армією Ісламу .. І також ми будемо  вести битви під його керівництвом для звільнення Кашміру та інших окупованих ісламських земель від невірних колонізаторів, так що не залишиться і дюйму ісламських земель, які не знаходяться під тінню прапору Ісламу.


     
وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ * بِنَصْرِ اللَّهِ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

«Того дня віруючі зрадіють допомозі Аллаха. Він допомагає, кому забажає. Він – Могутній, Милосердний». (30:4,5).


Вассаляму Алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху.



Ваш брат, Ата ібн Халіль Абу Ар-Рашта, Амір Хізб ут-Тахрір