Міжнародна жіноча конференція: «Халіфат і освіта: відродження Золотого сторіччя»

Жіночий відділ
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Жіночий відділ Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір спільно з мусульманками із Хізб ут-Тахрір в Індонезії успішно провів знаменну міжнародну жіночу конференцію в Індонезії під назвою: «Халіфат і освіта: відродження Золотого сторіччя»

О суботі 11 березня Жіночий відділ Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір спільно з мусульманками із Хізб ут-Тахрір в Індонезії успішно провів знаменну та важливу міжнародну жіночу конференцію у Джакарті (Індонезія) під назвою: «Халіфат і освіта: відродження Золотого сторіччя». У цьому важливому заході, який був організований для встановлення причин та вироблення рішень по виходу із серйозної «освітянської кризи», що зачіпає мусульманські землі, взяли участь біля 1700 впливових жінок із різних країн, включаючи Індонезію.

Делегати були представлені вчителями, викладачами, спеціалістами - практиками в області освіти, відповідальними за управління школами, журналістами, науковими робітниками, вченими, студентами університетів, молодіжними активістами та представниками різноманітних організацій. На цій конференції з промовою виступали представниці Хізб ут-Тахрір із Індонезії, Палестини, Тунісу, країн Перської затоки, Малайзії, Туреччини, Нідерландів та Британії.

Атмосфера конференції була напруженою, пронизаною гучним та пристрасним закликом учасників конференції підтримати скоріше відновлення Халіфату за методом пророцтва як засобу рішення багатьох проблем, присутніх у сфері освіти сучасного мусульманського світу при секулярних режимах та системах і як шляху створення першокласної системи освіти у регіоні. Делегати також заявили про свою рішучість захистити мусульманських дітей від активних зусиль неісламських урядів в усьому світі, скерованих на секуляризацію мусульманських дітей за допомогою освіти та знищення їх ісламської ідентичності. У заході, який транслювався в онлайн-режимі для глядачів по усьому світу, брала участь значна кількість впливових жінок, які працюють у сфері освіти, що висловились у підтримку ідей конференції. Цього ж дня відбулась прес-конференція, на якій були присутні різноманітні засоби масової інформації.

У виступах на конференції було детально описано, як світський капіталістичний погляд на освіту у мусульманських землях сформував модель освіти, скеровану на підготовку учнів до працевлаштування та визначення успіху на основі їх цінності на ринку праці, а не на формування ісламської особистості, життєвих навичок і не на використання набутих знань для вдоволення потреб та покращення життя їх суспільств. Вищевикладене поруч з поганою організацією та убогим фінансуванням освіти в умовах капіталістичних систем у регіоні, а також постійне нав’язування регресивних колоніальних моделей освіти, метою яких було поневолення розумів майбутніх мусульманських поколінь та їх підстроювання під західну світську ліберальну культуру, — усе це є коренем освітянської кризи.

Виступаючі обговорили те, що для створення першокласної системи освіти необхідно створення першокласної політичної системи — Халіфату, що опирається виключно на Іслам. І тому на конференції була представлена політика Халіфату в області освіти, про яку детально та комплексно говориться у різноманітних публікаціях Хізб ут-Тахрір, таких як «Основи системи освіти у державі Халіфат». На цьому заході обговорювалось те, як дана держава буде дотримуватись незалежного бачення в області освіти, скерованої на формування видатних ісламських особистостей та досягнення чудових знань у розумінні релігії та емпіричних науках, результатом чого стане багата кількість ісламських вчених та експертів в усіх галузях науки. Також вона встановить міцний зв’язок між же системою освіти та життєвими потребами та інтересами суспільства у промисловості, сільському господарстві, економіці, військовій справі, науці та техніці та в усіх інших сферах, використовуючи кращі розуми та вміння цієї Умми. Це забезпечило б самодостатність держави,покінчило б з його залежністю від інших націй у питаннях розвитку та прогресу, а також припинило б «витік мозків» із мусульманських земель. Окрім того, Халіфат як держава, яка вважає забезпечення якісною освітою усіх своїх громадян своїм ісламським обов’язком та прагне до того, щоб привести світ у відповідність до ідеології Ісламу, також буде віддавати пріоритет інвестиціям у сектор освіти, у тому числі — у побудову системи вищої освіти світового рівня, у наукові дослідження та побудову системи вищої освіти світового рівня, у наукові дослідження та спеціалізовані заклади; усе це буде фінансуватись за рахунок міцної ісламської системи.

У виступах підкреслювалось те, яким чином Халіфат надасть людству досконалу освіту для жінок, а також охопить методи викладання, які будуть надихати, формувати творчі аналітичні розуми та жагу знань. У межах конференції зазначалось, що завдяки неперевершеній ісламській системі освіти Халіфат знов набуде свого законного статусу освітнього центру світового рівня, а також створить «золоту» цивілізацію вчених та інноваційні розробки, а також буде сприяти науковому прогресу. У межах конференції обговорювалась важливість дошкільної освіти як першого стовпу у формуванні ісламської особистості та здатності дитини взаємодіяти з навколишньою дійсністю. Також підкреслювався важливий зв’язок між арабською мовою та освітою, іджтіхадом, розумінням віри та поверненням колишньої слави Ісламу. І на завершення давались рекомендації того, як побудувати ісламську освіту у дану мить, коли відсутній Халіфат, і сформувати у мусульманської молоді сильну ісламську ідентичність, щоб вона змогла протистояти викликам на адресу її релігії.

За день до початку конференції, 10 березня, о п’ятниці, відбулась чудова виставка, яку відвідали біля 2500 дівчат та жінок з усієї Індонезії, у числі яких були і школярі із п’яти міст, у тому числі — і Джакарти. На виставці було представлено багато експонатів та відеороликів, в яких були представлені тематичні розділи конференції, у тому числі — ток -шоу про реалізацію на дану мить ісламської освіти та про невдачі західних освітянських моделей.

Конференція та виставка наряду з тритижневою міжнародною кампанією на тему освіти, Ісламу та Халіфату, що передували даних заходам, дозволили зробити значний внесок, хвала Всевишньому, в обговорення питань формування успішної освітянської моделі для мусульманських земель та світу у цілому.

Виступи з конференції та виставки, обговорення, відео та фото доступні по наступним посиланням: goo.gl/g9Wt2B и fb.com/WomenandShariah.

الٓرۚ كِتَٰبٌ أَنزَلۡنَٰهُ إِلَيۡكَ لِتُخۡرِجَ ٱلنَّاسَ مِنَ ٱلظُّلُمَٰتِ إِلَى ٱلنُّورِ بِإِذۡنِ رَبِّهِمۡ إِلَىٰ صِرَٰطِ ٱلۡعَزِيزِٱلۡحَمِيدِ ١

«Аліф. Лям. Ра. Ми ниспослали тобі (Мухаммад) Писання, щоб ти вивів людей з дозволу їх Господа із темряви до світла — на шлях Могутнього, Достохвального»(14:1).


Доктор Назрін Наваз
Керівник жіночої секції Центрального медіа офісу Хізб ут-Тахрір
П’ятниця, 17 Джумада 1438 р.х.
17.03.2017 р.
№ 1438 AH/035