Газета «Ар-Рая»: Огляд новин від 14.12.2016

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Життя на землі немов повертається до того стану, який був за часів Візантійської і Перської імперій, які були настільки впевнені в собі і зарозумілі, що вважали свою владу і силу безмежними. Вони навіть не помічали Ісламу, який увійшов в серця арабів, і не надавали йому жодної ваги.

Вони дивилися на арабів згідно із звичкою, якими вони їх бачили з часів джахілії. Вони знехтували посланням Ісламу і зневажали його до такої міри, що перський цар направив своєму наміснику в Ємені лист, в якому говорилося: «Я чув, що з’явилася людина в Мецці, що іменує себе пророком. Іди до нього і приведи його до мене!». Пройшли роки, і коли встановилася Ісламська Держава, Посланник Аллаха ﷺ направив листи до царів закликаючи їх до Ісламу. Перський цар розірвав його лист на частини, що стало провісником розпаду Персії, тому що, коли Посланник Аллаха ﷺ дізнався про вчинок царя персів, сказав:

مَزَّقَ اللهُ مُلْكَهُ

«Аллах розірвав його царство».

Емір Кувейту видає указ про формування нового уряду

Емір Кувейту шейх Сабах аль-Ахмед аль-Джабер в суботу вранці видав указ про заснування нового уряду, який повинен очолити колишній прем’єр-міністр шейх Джабер Мубарак аль-Хамад ас-Сабах.

Багато хто в Кувейті побоюються відставки нинішнього уряду, при якому жителі країни десятки років жили в задоволеннях, побоюються погіршення медичного обслуговування, освіти, продовольчого забезпечення населення, субсидування на житло або землю, яке видається безкоштовно або надається у вигляді безвідсоткових кредитів для багатьох громадян країни.

Парламент Кувейту може прийняти будь-який закон, який може отримати позитивне твердження у відповідному міністерстві, але останнє слово в політичних питаннях країни залишається за еміром.

Конституція Кувейту дає право еміру самому обирати прем’єр-міністра, не беручи до уваги результати виборів (akhbar-alkhaleej.com).

«Ар-Рая»: після виборів членів Національної ради (парламенту) в Кувейті його склад значно змінився, і багато хто, кого розцінювали як опозиційних депутатів і політичних реформаторів, покинули свої пости. Оглянувшись трохи в минуле, можна побачити, що цей політичний процес в маленькій державі Кувейт стався після того, як країна вийшла з-під правління парламенту і його законів аж до того, що скинули прем’єр-міністра країни. Подібні події повторювалися таким чи іншим чином в столицях різних держав за часів т.з. «Арабської весни», коли народи взяли кермо влади в свої руки, відібравши його у урядів, і почали правити відповідно до своїх законів, а не конституції і законів, прийнятих урядами і режимами, після чого сталося те, що сталося. Але через короткий час політичні кола в цих країнах повернули собі правління за допомогою розіграного ними цирку з переобранням парламенту, а народи стали схожі на метеликів, що летять у вогонь і не усвідомлюють, що це – їхня смерть. Подібна практика обману народних мас стара як світ, коли людей затягують в коло порочних подій, в різні вибори, як спектакль з парламентами, відставками урядів, створенням нових, допитами міністрів, відставками і т.д. Це порочне коло потрібно розірвати в основі, а цього можна досягти тільки при наявності усвідомлення реальності самої сутності проблеми і політичного режиму, усвідомлення реальності Ісламу як акиди, з якої виходить система для життя в правлінні, у внутрішній і зовнішній політиці, в економічній і соціальній сферах.

Усвідомлення того, що кабінки для голосування, всякі псевдоопозиції або, навпаки, лояльні до уряду групи, закони і конституції і таке інше – що все це має реальну причину для обговорення в справжніх державах, але ніяк не в спотворених, ненормальних політичних утвореннях, встановлених і намальованих рукою невірного, колонізаторського Заходу, щоб ці утворення слідували за своїм господарем, принижено озираючись на нього у всіх своїх великих і малих справах! Справжньою державою можна вважати звичайну державу, тобто таку державу, народ якої, ґрунтуючись саме на своїх базових поняттях і думках, створив його, вибрав для нього конституцію і правлячий режим, після чого заснував для себе різні шляхи і політичні методи, за допомогою яких сам вирішує свої проблеми, використовуючи ті ж самі кабінки для голосування. Але коли народи приймають певні переконання, а правлячі над ними режими суперечать цим переконанням, коли держава не має змісту і проекту, коли конституції держави стають ідолами, подібними до тих ідолів, яким за часів невігластва поклонялися араби, а якщо ті голодували, то їли своїх ж ідолів, то в такому випадку урни для голосування стають подібними до сміттєвих урн! Так, необхідно розірвати це порочне коло за допомогою усвідомлення того, що справжнє державне утворення, здорове і єдине, – це те, яке підносить в законах слово Аллаха найвищим чином. Такою державою для мусульман є лише Праведний Халіфат за методом пророцтва.

Кров мусульман марно ллється через слабкість і зради їхніх правителів: Туреччина залишає питання про вбивство єврейськими солдатами членів «Флотилії свободи», що прямувала до Гази

Турецький уряд відхилив позов, поданий проти чотирьох єврейських солдатів, звинувачених у захопленні турецького корабля, в результаті чого було вбито кілька людей з екіпажу турецького корабля, що плив в Газу з гуманітарним вантажем в 2010 році.

Також було відмовлено у виписці ордера на арешт цих солдатів, згідно із заявами адвокатів потерпілих.

Тоді, під час операції по захопленню корабля, що плив у складі флотилії на допомогу Газі, було вбито 10 турецьких журналістів.

Відхилення даних звинувачень було одним з ключових умов угоди, що відбулась між єврейським утворенням і Туреччиною в червні цього року в рамках нормалізації двосторонніх відносин.

Згідно з умовами угоди, укладеної в цьому році, єврейське утворення повинно виплатити 20 млн. доларів США в якості компенсації жертвам рейду «ізраїльського» спецназу, натомість громадяни єврейського утворення не будуть переслідуватися у кримінальній справі або виплачувати фінансову компенсацію за свої дії.

Єврейські солдати заочно потрапили під турецькій трибунал в 2012 році разом з колишнім начальником штабу єврейської армії Габі Ашкеназі.

Ця угода дозволила Туреччині і єврейському утворенню відновити нормальні відносини в червні місяці після того, як відносини між ними були напружені в результаті інциденту, пов’язаного з «флотилією свободи».

Також угода дозволила Туреччині відправити гуманітарну допомогу до Гази, щоб реалізувати інфраструктурні проекти на палестинських територіях.

Туреччина є одним з найближчих прихильників єврейського утворення в регіоні, і вони мають багато спільних стратегічних інтересів.

Судно «Маві Мармара» було флагманом, керуючим шість інших судів флотилії на прорив блокади Гази, за що і зазнало нападу з боку єврейського спецназу 31.03.2010.

При захопленні корабля було вбито 10 турецьких репортерів, що підтримували палестинців, а один з них навіть мав подвійне турецько-американське громадянство. Десятки інших були поранені в зіткненнях, що сталися в результаті нападу на кораблі єврейського спецназу, що висадився з вертольотів.

Обидві сторони в той день звинуватили один одного в події.

ООН так і не приступила до розслідування цього інциденту, тому що не змогла визначити точний час, коли єврейський спецназ використав бойові патрони («BBC Arabic»)!

У столиці Тунісу відновлюється пам’ять про день народження Пророка ﷺ «виспівуванням релігійних Нашидів»

У суботу в столиці Тунісу були проведені заходи, присвячені річниці народження Пророка Мухаммада ﷺ, в яких брала участь група туніських співаків.

На церемонії в старій частині міста під назвою «Іляхія Мухаммадія ... сильна любов і туга» також брав участь ансамбль «Біру ль-Хіджар».

Для забезпечення проведення урочистості і його безпеки туніський спецназ зайняв вулиці, а також розташував свої групи поруч з мечетями і релігійними пам’ятками (агентство «Aнадолу»).

«Ар-Рая»: справжнім святкуванням дня народження Пророка ﷺ є відродження його спадщини, дотримання його Сунни і втілення його Шаріату за допомогою встановлення Праведного Халіфату за методом пророцтва. Сказав Посланник Аллаха ﷺ:

تَرَكْتُ فِيكُمْ مَا إِنْ تَمَسَّكْتُمْ بِهِ لَنْ تَضِلُّواْ بَعْدِي أَبَداً، كِتَابَ اللهِ وَسُنَّتِي

«Я залишив вам то, через що ви ніколи не впаде в оману, якщо будете цього дотримуватись: Книгу Аллаха і мою Сунну».

Алжирський режим підтверджує своє членство в групі борців проти Ісламу, створюючи «кодекс честі», щоб зобразити помірні релігійні міркування

Алжирське міністерство у справах релігії закликало до створення «кодексу честі», який включає в себе проповідь помірного Ісламу в ЗМІ і на приватних каналах.

Дане звернення пролунало після того, як державні органи виступили з попередженнями в ЗМІ про те, що необхідно уникати релігійних диспутів на телевізійних програмах і більше зосередитися на терпимості (Alhurra.com).

«Ар-Рая»: помірний релігійний дискурс означає для правителів мусульман нічого, крім оголошення війни проти Ісламу, заборони на втілення його законів в сіни Халіфату за методом пророцтва, замість чого потрібно, згідно їхнього заклику, зосередитися на втіленні світських, тиранічних режимів, вже існуючих в країнах мусульман. Нехай покарає їх Аллах!

Америка і Росія прагнуть звільнити Алеппо від повстанців і здати місто злочинцеві Башару, щоб він почав поширювати в місті хаос.

Американо-російська пропозиція вивести повстанців з Алеппо!

В неділю ввечері інформаційне агентство orient-news.net опублікувало деталі американо-російської пропозиції щодо виведення повстанців з блокованого ними Східного Алеппо.

Згідно з текстом пропозиції, вона було складена «заради досягнення стабільності в Алеппо і відновлення постачань гуманітарної допомоги».

Згідно деталей пропозиції, Російська Федерація буде працювати з режимом Асада і опозиційними угрупованнями для обговорювання негайного виходу повстанців зі східної частини міста з наданням їм можливості безпечного виїзду разом з цивільними особами. Також режим Асада – відповідно до пропозиції – забезпечить безпеку всіх повстанців, їхніх сімей і інших цивільних осіб, включаючи і тих з них, хто захоче залишитися в східному Алеппо. Режим повинен надати публічну гарантію в тому, що всі повстанці і цивільні особи вийдуть через коридори евакуації, що не будуть затримані і їм не буде завдано шкоди.

Також угода включає в себе створення декількох коридорів, що ясно вказує на створення безпечного виходу для збройних бійців опору і цивільних осіб з східного Алеппо. Повстанцям і цивільним особам будуть доведені умови часу евакуації, її проведення, місця коридорів і райони, в які повстанці з цивільними особами зможуть податися. До цієї пропозиції повинні підключитися консультативні представники ООН зі своїми партнерами, щоб взяти участь в процесі контролю за виконанням домовленостей.

Запропонований проект виходу супроводжується подіями, які змушують повстанців прийняти його. Згідно з цим, повстанці повинні «підтвердити свою готовність вийти зі східного Алеппо, відкрито заявивши про це або попередивши США чи Росію». Також вони повинні сповістити американську або російську сторони про конкретні райони, в які вони зможуть перебратися разом з членами своїх родин.
У призначений день евакуації, яка повинна була початися ще в неділю 11 грудня, сили Асада і повстанців мали за обопільною згодою припинити бойові дії в місті.

Згідно з пропозицією, повстанці протягом 48 годин повинні без важкого озброєння вийти з міста, обмежившись тільки наявним легким озброєнням. Так само і цивільні особи можуть скористатися евакуацією, якщо побажають.

Цивільні особи можуть евакуюватися зі східного Алеппо в будь-який район, який забажають. Повстанці ж можуть вийти з міста зі своїм легким озброєнням тільки по дорозі, що веде в певний район (в тому числі – в провінцію Ідліб і в прикордонну з Туреччиною зону в провінції Алеппо). Що ж стосується повстанців з «Джабхат ан-Нусра» («Джабхату Фатх аш-Шам»), то вони можуть вийти зі своїм легким озброєнням тільки в провінцію Ідліб.

Як говориться в пропозиції, буде встановлено повний порядок безперешкодного доступу гуманітарної допомоги широким верствам населення Алеппо, які залишають місто або залишаються в ньому. Гуманітарні вантажі поставлятиме ООН, вони будуть розподілені, звичайно ж, в чітко визначені терміни (Orinet-news.net).

15 Рабі’ уль-авваль 1438 р.х.
14.12.2016 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая

Головне меню