Без панування системи Ісламу бідність та зубожіння залишаться навислими над людьми

Газета «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Міні-бюджет, представлений пакистанському парламенту 18 вересня, показав величезний ріст податків через скасування широкомасштабних податкових та митних пільг у Пакистані разом зі збільшенням приватизації державного сектору.

Це свідчить про те, що нинішня економіка Пакистану заснована не на Ісламі, а на капіталізмі, де індивідуальний капітал спонсорується та гарантовано володіє великими джерелами прибутку, а державній казні забороняється наближатись до нього. І оскільки податків недосить для покриття бюджетного дефіциту, правителі шукають кредити у колоніальних фінансових закладів, проте ці борги ніколи не можуть бути погашені через накладаємі відсотки. Фактично, Пакистан багато разів погашав свої кредитні активи, але тепер прагне позичати засоби для погашення своїх попередніх боргів.

Колоніальні кредити приходять разом з лихварством, приватизацією та податками, що іще більше руйнує країну та її економіку. Про це говорилось у заяві інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір у Пакистані, у якій також підкреслювалось, що зубожіння, не зменшиться, чаша жебрацтва не буде розбита, а економіка не досягне процвітання, доки ми живемо без системи Ісламу, застосованої Халіфатом за методом пророцтва. У нашій релігії є унікальна економічна точка зору, яка гарантує максимальний прибуток державі, не обтягуючи громадян податками. Енергетика та ресурси, такі як нафта, газ, електроенергія, мідь та залізо, є громадською власністю і оцінюються у мільярди доларів. Громадська власність не може бути приватизована або націоналізована.

Тому ці величезні прибутки повинні витрачатись на справи людей під державним контролем. У заяві зроблений висновок про те, що Іслам має унікальну систему прибутків. Він забороняє гегемонію невірних у наших справах і зачиняє двері перед обличчям руйнівної гри позик колоніальних закладів. Для того, щоб покласти край економічним стражданням, мусульмани повинні відмовитись від відчайдушного пошуку змін у межах нинішньої системи та працювати над встановленням влади Ісламу. У протилежному випадку бідність та зубожіння залишаться навислими над людьми.