Мечеть аль-Акса і проект євреїзації. Що є ваджибом для мусульман?! 1 ч.

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

С миті падіння Османського Халіфату мечеть аль-Акса стала об’єктом спільних західних і сіоністських планів і програм. Захід і сіоністи побажали встановити гегемонію над мечеттю і розселити євреїв на її благословенній території.

Ці плани і програми стали більш лютими і реальними після втрати Халіфату, так частина території Аль-Акси була в 1948 році, а в 1967 році уся її територія було окупована повністю. Окупація мечеті стала свого роду прелюдією перед повним контролем над аль-Аксою і євреїзацією. Проте чи будуть успішними ці спроби, програми і злочинні схеми проти першої кибли і третьої із двох святинь? Який обов’язок лягає на плечі Умми перед усіма цими злочинами і злом?

Щоб відповісти на ці питання, ми б хотіли поговорити про цю важливу проблему з декількох сторін:

1) Статус благословенної мечеті аль-Акса та її околиць в акиді Умми.

2) Радісна звістка про перше завоювання мечеті аль-Акса та її здійснення.

3) Хрестоносне і монгольське вторгнення в аль-Кудс і його околиці.

4) Західні і сіоністські амбіції на землю Палестини в епоху Османського Халіфату.

5) Західні і сіоністські змови проти Палестини під час британського мандату.

6) Продовження змови після британського мандату і передачі землі Палестини в лапи сіоністів.

7) Позиція мусульманських правителів відносно змов проти Палестини.

8) Поразка спроб Заходу і євреїв євреїзувати аль-Аксу і зробити сіоністське утворення «Ізраїль» прийнятні для мусульман.

9) Аль-Акса не переставала бути іскрою для змін на протязі сторіч і турботою мусульман по сей день.

10) З дозволу Аллаха, в найближчий час мечеть аль-Акса і благословенна земля навколо неї опиняться під владою майбутнього Халіфату.

Перш ніж говорити про ці аспекти мечеті аль-Акси, її статусі і реальності, про змови навколо неї на протязі усієї історії і в наші дні, про обов’язок Умми перед цією святинею, для початку ми скажемо, що Всемогутній Аллах зробив цю Умму кращою нацією, виведеною для людей. Аллах говорить:

كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ

«Ви є кращою із общин, яка з’явилась на благо людства, наказуєте робити схвалюване, утримуєте від засуджуваного і віруєте в Аллаха» (3:110).

Аллах зробив цю Умму переможною до Судного дня, незважаючи на періоди, в яких вона приходила в занепад і робила помилки. Аллах говорить:

إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ

«Воістину, Ми надамо допомогу Нашим посланцям і віруючим в мирському житті і в той день, коли предстануть свідки» (40:51).

Вихваляючи цю, Посланець Аллаха ﷺ сказав наступне:

بَشِّرْ هَذِهِ الْأُمَّةَ بِالسَّنَاءِ وَالتَّمْكِينِ فِي الْبِلَادِ وَالنَّصْرِ وَالرِّفْعَةِ فِي الدِّينِ وَمَنْ عَمِلَ مِنْهُمْ بِعَمَلِ الْآخِرَةِ لِلدُّنْيَا فَلَيْسَ لَهُ فِي الْآخِرَةِ نَصِيبٌ

«Обрадуй цю Умму величчю, зміцненням на землі, перемогою, піднесенням в релігії. І тому, хто зробить діяння Подальшого життя заради мирського, не буде прожитку в Подальшому житті» (Ахмад),

لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي عَلَى الدِّينِ ظَاهِرِينَ لِعَدُوِّهِمْ قَاهِرِينَ لَا يَضُرُّهُمْ مَنْ خَالَفَهُمْ إِلَّا مَا أَصَابَهُمْ مِنْ لَأْوَاءَ حَتَّى يَأْتِيَهُمْ أَمْرُ اللَّهِ وَهُمْ كَذَلِكَ قَالُوا يَا رَسُولَ اللَّهِ وَأَيْنَ هُمْ قَالَ بِبَيْتِ الْمَقْدِسِ وَأَكْنَافِ بَيْتِ الْمَقْدِسِ

«Не перестане існувати група із моєї Умми, яка переможно іде по шляху релігії, перемагаючи своїх ворогів. Не нашкодить їй той, хто буде їй суперечити, але, незважаючи на це, її спіткають суворі лиха. Так буде продовжуватись, поки не наздожене її наказ Аллаха (благий вітер перед Судним днем)». Його ﷺ спитали: «О, Посланець Аллаха! Де буде ця група?», — на що він ﷺ сказав: «Вона буде в Байт аль-Макдіс і в його околицях» (навів ат-Табарані. Аль-Хайсамі в книзі «Маджмау аз-заваід» сказав, що передавачі хадісу заслуговують на довіру (сікат)).

Ця Умма є благою нацією, її основи непохитні, вона — кладезь благородства, якщо її починає покривати іржа, то вона негайно очищається. Такою була її буденність на протязі сторіч. Так, іноді вона приходила у занепад, іноді опинялась під окупацією, піддавалась вторгненню ворогів, але потім швидко вставала з колін, щоб відродитись з новою силою, вигнати окупантів і зайняти своє вшановане місце на світовій арені. А це в корні відрізняється від положення інших націй і народів. Вони приходили в занепад і не відроджувались, більше того, вони зникали. Подібне трапилось з єгипетськими фараонами, римлянами, греками та іншими стародавніми цивілізаціями.

Що стосується положення Умми як кращої із націй, то це виражається в несенні релігії нації Творця небес і землі, коріння якої міцні, а гілки сходять до небу; вона плодоносить кожну мить з дозволу свого Господа. Аллах сказав:

ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السماء ٢٤ تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَيَضْرِبُ اللَّهُ الأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ

«Хіба ти не бачиш, як Аллах наводить притчі? Чудове слово подібне чудовому дереву, коріння якого міцні, а гілки сходять до небу. Воно плодоносить кожну мить з дозволу свого Господа. Аллах наводить людям притчі, — можливо, вони згадають назидання» (14:24,25).

Умма завоювала величезні території за період, який не перевищує двадцяти років, при цьому володіючи лише скромними можливостями, повільними засобами пересування і примітивним озброєнням. Сьогодні подібне незбагненно для наймогутніших націй, незважаючи на увесь їх науковий, промисловий і технічний потенціал. Причина цього полягає у тому, що Умма має відмітну від усіх інших націй Божественну ідеологію.

Умма, маючи зв’язок зі своїм Господом, несла Божественну ідеологію за допомогою завоювань. Завойовані нею народи усім серцем приймали Божественну ідеологію, після чого знаходили таке шукане умиротворення. Народи не бачили в мусульманах окупантів, навпаки, вони бачили в них рятівників від мороку невір’я. Тому після прийняття Ісламу вони надавали підтримку армії мусульман, щоб ті з новими силами несли послання Ісламу решті людства.

Що стосується першого аспекту (статусу благословенної мечеті аль-Акса та її околиць в акиді Умми), то мечеть аль-Акса та її околиці будуть відмічені Всевишнім Аллахом. В Корані є сура «Аль-Ісра», яка починається зі згадування про нічне перенесення Посланця ﷺ в аль-Аксу, що послужило втіхою для Посланця ﷺ в складному етапі його заклику серед мекканського суспільства. Більше того, це стало ознакою, що в майбутньому аль-Акса опиниться під владою мусульман. Тобто, це вказувало на те, що у мусульман буде своя держава, яка понесе Іслам як послання решті людства через завоювання, під час яких і буде завойована територія, де знаходиться аль-Акса. Ця мечеть має відмітну історію і статус, вона має свій відбиток у подіях минулого і текстах Шаріату.

Враховуючи усе сказане, стає очевидним, що аль-Акса та її околиці займають своє місце в акиді мусульман. Саме завоювання території, де знаходиться аль-Акса, стало благою звісткою для мусульман. Варто зазначити, що завоювання території, де знаходиться аль-Акса, не обмежується лише епохою сподвижників, це завоювання може відбуватись кожного разу, коли невірні будуть поширювати над нею свою гегемонію. Кожного разу, коли аль-Акса буде опинятись під владою невірних, це буде знаком того, що Умма відродиться з новою силою, що вона стане іще сильніше і величніше, щоб не тільки звільнити аль-Аксу та її околиці, але і повернути їй її вшановане місце. Це вже відбувалось у часи першої і другої навали хрестоносців, а також у часи навали монголо-татар. З дозволу Аллаха, звільнення аль-Акси від бруду сіоністів повториться у найближчий час.

Перш блага звістка про завоювання території, де знаходиться аль-Акса, здійснилась в епоху Умара ібн аль-Хаттаба. Тоді для виконання цієї великої місії відправились Абу Убайда ібн аль-Джаррах, Язід ібн Муавія, Шурахбіль ібн Хасана, Амр ібн аль-Ас, Халід ібн аль-Валід і багато інших. Саме вони першими виконали заповідь Посланця ﷺ як продовження місії Усами ібн Зайда. Саме тоді Умар прибув із Медини в Палестину, щоб отримати ключі від Байт аль-Макдіса (Єрусалиму) і цим виразити своє вшанування Аль-Аксі та її околицям. Внаслідок завоювання Палестини аль-Акса була звільнена від бруду многобожжя, ідолів і християнських забобон.

 

Газета «Ар-Рая»
Хамд Табіб
Єрусалим
1 Джумада аль-уля 1443 р.х.
05.12.2021 р.