Аль-Азхар між секуляризмом і обманом людей

Газета «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Шейх аль-Азхара прийняв делегацію Королівського коледжу британських оборонних досліджень на чолі з аташе британського міністерства оборони генералом Стівеном Дікіном і представників 11 країн для обміну думкою і досвідом у сфері боротьби з тероризмом і екстремізмом.

Шейх аль-Азхара заявив: «Тероризм відноситься не до релігійному, а політичному явищу, і він був створений деякими західними політичними структурами; вони віднесли його до християнству, іудаїзму і Ісламу і поширили по світу для досягнення своїх цілей». Він також підкреслив, що аль-Азхар на сучасну реальність відповідає новими ідеями, починаючи з запровадження програм по вивченню екстремізму, такфіра, понять Дар уль-Іслям і Дар уль-Харб, відносин мусульман з іншими, нетерпимість та інші теми і проблеми, які використовують і невірно тлумачать екстремістські групи. А також займається підготовкою кадрів з раннього віку, щоб за допомогою наукового методу вони з легкістю могли спростувати думки цих угрупувань.

Він також додав, що аль-Азхар усвідомив необхідність згуртованості релігійних лідерів для протистояння ідеям екстремізму, особливо після нападу на одну єгипетську церкву, після чого був заснований «Єгипетський сімейний дім» у межах проекту по рішенню напружених відносин між мусульманами і християнами. Цей проект слідує глобальним крокам на основі релігійних закладів, таких як «Близькосхідна рада церков», «Кентерберійський собор в Англії» і «Всесвітня рада церков в Швейцарії». і зусилля увінчались підписанням з Папою Римським Франциском документу про людське братство з метою поширення культури миру і братства, а також протидії усім формам нетерпимості і ненависті між послідовниками різних релігій. Члени делегації були задоволені зустріччю з шейхом аль-Азхара і продовженням його зусиль по поширенню культури миру, братства і співіснування на глобальному рівні (25 травня 2022 року).

Ці заяви шейха аль-Азхара — не перші і не єдині в подібному форматі, і вони несуть в собі суміш правди і брехні. Він правий щодо реальності тероризму, що його створив і спонсорував Захід, потім направивши його в наші країни для обслуговування своїх інтересів. Він був вимушений сказати цю правду, оскільки простому народу вже давно відомо, що тероризм — це проект Заходу, що він отримує від нього найбільшу вигоду і є одним із головних інструментів у встановленні маріонеткових режимів. Що стосується брехні, то він відносить тероризм до політичному явищу, виключаючи релігію, і це повністю відповідає точці зору капіталістичної ідеології, яка відокремила релігію від держави і політики. У той же час тероризм знаходиться в гармонії з капіталізмом, якому немає діла до честі, недоторканості, пролиття крові і життя людини, — усе заради досягнення вигоди. Вигода — їх шлях, віра і закон. Захід відкидає усе, що суперечить його інтересам, він вірить і підтримує усе, що приносить йому вигоду і дає можливість грабувати народне багатство. Так як же наш погляд на тероризм може співпадати з поглядом Заходу, адже він його породив і кормиться за рахунок нього?

Позиція шейха аль-Азхара була неясною, поки він не вказав на необхідність згуртованості релігійних лідерів без уточнення і вказівки на їх релігійну приналежність, і це в тому числі відповідає концепції відокремлення релігії від політики. Як нібито Посланець Аллаха ﷺ не був правителем, як нібито Іслам не встановив для нас закони і правила! Хіба аль-Азхар не вивчає Ісламський Шаріат? Шейх аль-Азхара згадав напад на церкву, але народ Єгипту знає, що винуватцем і підбурювачем тих подій був режим Мубарака і міністр внутрішніх справ. Відомо, що вони є агентами Заходу. На протязі багатьох сторіч під правлінням Ісламу Єгипет не був свідком таких подій, поки не запровадився в ці землі капіталізм. Корінь проблеми — це відсутність Ісламу у правлінні і панування капіталістичної системи. Тероризм — це інструмент у боротьбі за багатства і головування над ісламськими землями. Захід бажає приручити Іслам, позбавивши його політичної складової, оскільки Іслам протистоїть йому, відкидає його гегемонію і захищає надбання Умми. З цієї причини Захід підключає придворних вчених, які працюють над спотворенням Ісламу в угоду цьому ж Заходу. Так капіталізм зміцнює свою присутність в мусульманському світі, а наші армії, чиї зарплати виплачуються із наших кишень, є його захисниками.

Захід зі своїми помічниками продовжує використовувати тему тероризму, а урядові вчені, з одного боку, говорять про непричетність тероризму до Ісламу, а з іншого боку — приписують тероризм до тих, хто говорить про політику в Ісламі і закликає до практичному запровадженню Ісламу в життя. Вони звинувачують їх у поширенні нетерплячості і ненависті до інших. Муфтій заявив, що вони поклоняються, проливаючи кров, що міжнародна арена не повинна бути надана їм для спотворення образу Ісламу і що вони вчиняють неправильно по відношенню до релігії і батьківщини. Ми не знаємо, про яку релігію і батьківщину говорить муфтій, одне зрозуміло, що він сам є інструментом у руках Заходу по спотворенню Ісламу і віддаленню людей від їх політичної системи. Звернення Всевишнього Аллаха необмежено батьківщиною або кордонами Сайкс-Піко, до яких закликають муфтій і шейх аль-Азхара. Мова Аллаха скерована до усієї Умми, незважаючи на кордони, раси національності і ненависть колонізатора.

Іслам — це політична релігія, яка була ниспослана, щоб правити і регулювати відносини серед людей. Наказ робити намаз і заборона алкоголю або лихварства — ці закони однакові перед виконанням. О, вчені Єгипту! Чому алкоголь виробляється і продається з дозволу і ліцензії режиму, а лихварство знаходиться під покровительством і захистом держави?! Де ваш послух Аллаху, де ваша ревність до релігії, віри і святиням, які попираються?! Хіба ви не чули слова Убади ібн Саміта:

بَايَعْنَا رَسُولَ اللَّهِ، صلى الله عليه وسلم، عَلَى السَّمْعِ وَالطَّاعَةِ، فِي الْعُسْرِ وَالْيُسْرِ وَالْمَنْشَطِ وَالْمَكْرَهِ، وَعَلَى أَثَرَةٍ عَلَيْنَا، وَعَلَى أَنْ لَا نُنَازِعَ الْأَمْرَ أَهْلَهُ، وَعَلَى أَنْ نَقُولَ بِالْحَقِّ أَيْنَمَا كُنَّا لَا نَخَافُ فِي اللَّهِ لَوْمَةَ لَائِمٍ

«Ми присягнули Посланцю Аллаха ﷺ на послух і підкорення під час негараздів і благополуччя в тому, що нам подобається і не подобається, і якщо над нами будуть віддавати перевагу, то не оскаржувати владу у її володарів, а також говорити істину, де б ми не були, не боячись же засуджування тих, хто чинить опір».

О, вчені, чому ви не спонукаєте до збереженню недоторканості релігії? Чому ви не наказуєте добро і не засуджуєте зло перед лицем тих, хто кинув виклик Аллаху і Його Посланцю ﷺ і відмовляється запроваджувати свою релігію і Шаріат в життя, або ж — опора і помічники для них? Аллах неодмінно закличе вас до відповіді в Судний День, і правителі не принесуть вам користі. Гроші і привілеї, які ви отримуєте, — це тимчасове задоволення цього світу, так не обмінюйте їх на те, що краще цього.

О, вчені, якщо ви хочете бути відданими тільки Аллаху, ви повинні спонукати щирих військовослужбовців в мусульманських країнах, щоб ті скинули цей режим, який бореться з Ісламом і відкриває країну для колонізатора. О вчені, ви повинні підтримати щирих синів Умми у встановленні держави, яка запровадить Іслам цілком у виді Другого Праведного Халіфату. О, вчені, нагадуйте їм про Аллаха, нагадуйте про те, що таким чином вони отримають великий успіх і нагороду від Аллаха! І тільки тоді буде гарантована справедливість усім людям, незважаючи на їх релігію. О, Аллах, ми просимо Тебе наблизити час Праведного Халіфату, ми бажаємо встати у лави його армії! О, Аллах, зроби Єгипет його столицею і опорною точкою! Амін.

 

Газета «Ар-Рая»
Саід Фадль
Член Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Єгипті
9 Зуль-када 1443 р.х.
8 червня 2022 р.