Між аналізом і пророцтвом

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Розглядаємий аналіз в цій статті — це припущення того, що може трапитись на підґрунті підрахунків, даних і речових доказів.

Аналіз проводиться в усіх аспектах людського життя: політичному, військовому економічному і т.д. Це так само, як говорити про очікування війни між двом країнами на основі виниклого конфлікту між сторонами, або говорити про очікування економічної кризи на основі певних даних і умов, або навіть говорити про метеорологію, наприклад, про очікування рясного сезону дощів. В цій сфері можливі різні припускаємі варіанти.

Що стосується пророцтва, то воно ділиться на два види: перший вид заснований на релігійних текстах, він є обіцянкою від Аллаха і радісною звісткою від Нього, і в нього необхідно вірити, якщо він заснований на достовірних шаріатських текстах; сумніватись в ньому і оскаржувати його — гріх і порушення приписів Аллаха. Другий вид, який відносять до розділу про пророцтва, хоча він не немає нічого спільного з пророцтвом, іменується як обчислювальний аналіз, який вивчає цифрове значення букв, чисел і дат; він вивчає числовий аналіз аятів Корану і вказує конкретний час і дату приходу досліджуваної і очікуваної події. Ми збираємось поговорити саме про цю тему, тому що вона зачіпає болюче для усіх мусульман питання, а саме — про швидку кінчину єврейського утворення в найближчий час згідно обчислювальному аналізу, прогнозуючи це по астрономічному об’єднанню григоріанського і хіджри календарів 2022 року і 1443 року; саме на цей час і вказує обчислювальний аналіз. Це пророцтво, засноване на обчисленні, є помилковим як в дослідженні, так і у визначенні часу і в припущенні. Іслам ніяким чином не утвердив цю науку, якщо її можна назвати такою. В цьому обчисленні немає ніякої основи із ісламських основ, воно ніяким чином не пов’язано з Ісламом. Навіть якщо в майбутньому і співпаде яка-небудь очікувана подія з цими обчисленнями, то це не інакше, як з волі Аллаха, а обчислення не буде мати до цьому якого-небудь відношення.

Звідси слідує,що висунення таких питань стало помилкою і великою катастрофою, тому що помилка у визначенні часу і дати використовується ворогами Ісламу, щоб опорочити Іслам і спотворити його істинність, і це питання також віддаляє і сіє сумніви в релігії серед людей зі слабкою вірою. Виникнення лише однієї помилки в цих передбаченнях є іще одним доказом того, що питання обчислення не є істиною і не має відношення до божественної релігії Іслам, а спроби прив’язати його до Ісламу — це суцільна абсурдна ілюзія. Тут не говориться, що автор обчислення помилився, тут мова йде про те, що сама ідея помилкова, вона не має реальності і є плодом уяви. Коли астрономічне поєднання календарів григоріанського і хіджри не закінчиться загибеллю окупаційного утворення, це тільки підтвердить той факт, що ідея обчислення помилкова і їй немає місця в Ісламі, і в цьому уся суть, а не в тому, що прогнозист зробив обчислення і помилився.

Експериментальний науковий аналіз і досвіди, які проводяться людиною в своєму мирському повсякденному житті, — це людський стан,до якому люди звикли з незапам’ятних часів ; люди не припиняють це робити, і цей аналіз ґрунтується на припущенні,, а не на категоричності. Тому зробити помилковий аналіз такого роду не буде катастрофою чи злочином. Наприклад, прогнозувалась війна між двома країнами, але вона не відбулась, або ж очікували економічну кризу, а вона не прийшла; усе це — нормальні явища в житті людини, вони не зменшують цінності і значущості аналізу, і в повній протилежності справа обстоїть з обчислювальним аналізом цифр і дат відносно аятів і хадісів, що служить величезним невіглаством і помилкою — порівнювати питання фізичного людського аналізу з пророцтвом.

Отож, пророцтво є обіцянкою і благою звісткою в текстах, переданих шляхом Одкровення від Аллаха, то воно істинне і повинно бути прийнято нами як постулат, але якщо воно засновано на нововведенні (бідъа) обчислення чисел, то воно — не пророцтво, а відкинута і неприйнятна практика.

Ісламська Умма не звертає уваги на ідею обчислення чисел і дат і не покладається на такі ілюзії і забобони,адже це Умма, яка вірить в роботу і прийняття матеріальних цінностей і вірить, що відомості,які містяться в релігії про майбутні справи, служать мотивом і є вимогою працювати для досягнення обіцянки і благої звістки, а також,що Аллах нікому не повідомляє про невідомі часи.

 

Газета «Ар-Рая»
Атия Джабараін, Палестина
18 Сафара 1444 р.х.
14 вересня 2022 р.