Єдність, не побудована на правильній основі – це палка о двох кінцях

Сирія
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Об’єднання угрупувань та входження їх під єдине військове керівництво — це вимога Шаріату та народу. Раіше, до цих сумних обставин, за закликали вас до об’єднання.

Здається, події, які відбуваються на сирійській арені, поділять революціонерів на два табори. Цей розкол, у якому присутня велика загроза та ризик для революції Шаму, зробить будь-яку міжусобицю катастрофічною та остаточно доб’є революцію.

Подібні розколи — це наслідок неприйняття правильного політичного керівництва, яке оберігає інтереси революціонерів, як громадянських, так і військових, керівництва, яке об’єднає усі загони за допомогою наявного політичного проекту, джерелом якого стали Коран та Сунна, чим буде задоволений Аллах (с.в.т.). Цей політичний проект повинен пролити світло на майбутнє Умми, а не плутати її цілі та задачі, тому що неясність є головною причиною міжусобиць та протиріч.

Що стосується політичної сили, навколо проекту ми закликаємо об’єднатись усім угрупуванням, так це — Хізб ут-Тахрір.

Що стосується принципів, під якими повинні підписатися повстанські загони, так це обривання зв’язків з Заходом та його прислужниками, відмова від брудних політичних грошей, повне скинення режиму та його викорінення, а після — встановлення Праведного Халіфату за методом пророцтва.

Що стосується політичного проекту, то це — Халіфат, який пропонує Хізб ут-Тахрір, детально описавши його конституцію, органи управління, установи та держапарати.

Новосформовані військові загони повинні бути усвідомленими, як Умма, іти по правильному шляху та згуртуватись під політичним керівництвом Хізб ут-Тахрір, який скерує усю енергію революціонерів у правильне русло та встановить державу Умми — Халіфат, — з дозволу Аллаха.

Тоді наша революція перестане іти навмання та скочуватись донизу по похилій, а стане спокійно та впевнено просуватись до свідомості та правильності, тим самим набуваючи допомоги від Аллаха:

أَفَمَنْ يَمْشِي مُكِبًّا عَلَى وَجْهِهِ أَهْدَى أَمَّنْ يَمْشِي سَوِيًّا عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ

«Хто ж слідує більш правильним шляхом: той, хто іде з опущеним обличчям або той, хто іде прямим шляхом, випрямившись?» (67:22).

Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір, Сирія
Вівторок, 03 Джумада аль-уля 1438 р.х.
31.01.2017 р.