Відповідь на статтю в газеті «Ас-Сайха»

Судан
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Шановний брате, головний редактор газети «Ас-Сайха», Мир вам, милість Аллаха і Його Благословення!

Ми ознайомилися зі статтею у ваші шановній газеті (№26) від 5 квітня 2014 р. під назвою «Партія ухиляється від згадування ім’я свого офіційного представника… Представники слабкої статі в політиці на перехресті минулого і сучасності». У статті говориться: «…Існує тиха практика, формована у чистоті і незаплямованості, яка змусила представника під ім’ям «Жіночий відділ Хізб ут-Тахрір» ухилятися від згадування свого ім’я в офіційній заяві стосовно «Кампанії жіночого відділу з підняття старанності мусульманок задля відродження ісламського образу життя». Представниця обмежилася тим, що підписала заяву своїм статусом без свого ім’я».

Я хотіла б прокоментувати зміст статті, сподіваючись на постійний зв'язок у майбутньому між нами і вашою шановною газетою за умови, що цей зв'язок буде будуватися щиро заради Всевишнього Аллаха і буде спрямований на утвердження істини і спростування брехні в ім’я перемоги виключно ідей і поглядів великого Ісламу.

Перше: Згадування імен пов’язане з виголошенням істини і закликом до Аллаха на основі переконання (як це відбувається у заявах Хізб ут-Тахрір). Це є справою честі і гордості, а не ухиленням. Це відповідає шаріатським правилам, яких дотримується Хізб ут-Тахрір у своєму розділенні між діяльністю жінок і чоловіків. Ім’я «офіційний представник» згадується доречно. Всевишній Аллах сказав:

وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ

Чия мова прекрасніше, ніж мова того, хто закликає до Аллаха, чинить праведно і говорить: «Воістину, я з числа мусульман»?» (41:33)

Друге: Ісламську умму спіткало таке явище, що за згадування слова «партія» починається пошук людей. Це помилкове сприйняття сутності партії, яка є згуртуванням на основі якоїсь ідеї, яку прагнуть втілити в реальне життя. Таким чином, основою партії є ідея, що виходить з певної ідеології, а не люди, які згуртувалися навколо неї, навіть якщо вони знаходяться на рівні відповідальних лідерів. Це є помітною різницею між партією Хізб ут-Тахрір та іншими партіями. Згуртування в цій партії веде діяльність згідно з методом Посланця (мир йому і благословення) для відродження ісламського образу життя і встановлення Халіфату. Його метою не є якісь посади чи пости.

Керівництво Хізб ут-Тахрір є ідеологічним, а не керівництвом особистості, як в інших партіях. Тут існує підкорення ісламській вірі, підкорення ісламським системам, які приймає Хізб ут-Тахрір у своїй конституції, книгах і прокламаціях. Хізб ут-Тахрір пропонує мислителям, вченим, журналістам та іншим діячам свої ідеї для їх правдивого і неупередженого обговорення з наступним прийняттям їх і оприлюдненням, як того вимагає сама ідея, або для їх спростування. Людина повинна цікавитися і думати про правильність думки за походженням. Наприклад, це велика ісламська ідеологія і вирішальним фактором тут буде сила доказу. Також вона повинна цікавитися і думати про правильність рішення, яке дається цією думкою для якоїсь проблеми. Тому політична діяльність, власне, повинна бути пов’язана не з особистістю політика, а з його мисленням.

Третє: В майбутньому ми сподіваємося, що медіакола, які цікавляться ідеями і політичною діяльністю, будуть обговорювати видавані Хізб ут-Тахрір заяви і прокламації, і будуть вносити їх у сферу ідеологічної боротьби, виконуючи кращу роль ЗМІ в утворенні необхідної громадської свідомості, щоб наша умма бачила шлях свого відродження на основі ісламської віри.


Хай віддасть вам Аллах добром
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір Судан
Жіночий відділ
Вівторок, 8 Джумада ас-санія 1435 р.х.
08/04/2014