Правлячі режими повинні захищатись не законами про надзвичайний стан, а справедливістю

Судан
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Опираючись на закон про надзвичайний стан, введений Умаром аль-Баширом у п’ятницю 22.02.2019, влади Судану взялись видавати відповідні накази.

По сьогоднішній день прийнято вже 5 наказів. Та чи є ці накази і решта усього іншого, що послідує за ними, правильним рішенням кризи, у якій опинилась країна? Або це лише спроба затулити роти людям, щоб не дозволити їм притягти до відповідальності правлячий режим за його дії, через які Судан докотився до нинішнього плачевного стану в усіх сферах життя?!

Той, хто ознайомився з цими наказами, побачить, що вони скеровані на відновлення безпеки самого режиму і не більше того! Мета наказів полягає у тому, щоб зберегти місця в урядових кріслах тим, хто їх сьогодні займає, і вони ніяк не пов’язані з рішенням нагальних проблем, в яких утопає народ, що наочно видно:

1. Уряд намагається залякувати населення, дозволяє собі арештовувати людей, конфісковувати їх майно і предмету побуту за одну лише підозру, не маючи ніяких твердих доказів. Подібний наказ можуть видати лише звірі, які бояться Ісламського Шаріату, що забороняє арештовувати людей за підозрою. Передається від Аіши, що Посланець Аллаха (с.а.с.) сказав:

ادْرَءُوا الْحُدُودَ عَنِ الْمُسْلِمِينَ مَا اسْتَطَعْتُمْ؛ فَإِنْ كَانَ لَهُ مَخْرَجٌ، فَخَلُّوا سَبِيلَهُ، فَإِنَّ الإِمَامَ أَنْ يُخْطِئَ فِي الْعَفْوِ، خَيْرٌ مِنْ أَنْ يُخْطِئَ فِي الْعُقُوبَةِ

«Убережіть мусульман від худуда (крайніх заходів покарання) як можете! Якщо для мусульманина є вихід, то звільніть дорогу. Нехай краще правитель пробачить його по помилці,аніж по помилці покарає».

2. Забороняються будь-які збори, мітинги, різноманітного роду громадські заходи лише з дозволу влади, яка, у свою чергу, в основі не допускає подібного. Такий наказ — ніщо інше, як затуляння ротів. Таким способом влада не дає народу закликати до відповіді винуватих за усі ці злочини, тиранію і корупцію. Передається від Ібн Масуда (р.а.), що Посланець Аллаха (с.а.с.) сказав:

كَلاَّ وَاللهِ لَتَأمُرُنَّ بالمَعْرُوفِ، وَلَتَنْهَوُنَّ عَنِ المُنْكَرِ، وَلَتَأخُذُنَّ عَلَى يَدِ الظَّالِمِ، وَلَتَأطِرُنَّهُ عَلَى الحَقِّ أطْراً، وَلَتَقْصُرُنَّه عَلَى الحَقِّ قَصْراً، أَوْ لَيَضْرِبَنَّ اللهُ بقُلُوبِ بَعْضِكُمْ عَلَى بَعْضٍ، ثُمَّ ليَلْعَننكُمْ كَمَا لَعَنَهُمْ

«Ні! Клянусь Аллахом, ви неодмінно будете наказувати схвалене, неодмінно будете забороняти засуджуване, неодмінно будете хапати пригноблювача за руку, неодмінно будете ставити його у межі істини і неодмінно обмежите його цією істиною! У протилежному випадку, Аллах неодмінно стикне серця одних із вас протиінших, а потім прокляне вас, як прокляв їх (пригноблювачів)».

3. Немає різниці між законами конституції, яку вирішили призупинити, і між наказами, які виходять із надзвичайного положення, тому що усі вони мають одні штучно вигадані основи. Істинна ж основа у тому, що ми — мусульмани, а отож, наші закони і наша конституція повинні виходити із нашої акиди, із Шаріату. Такі закони не потребують ані надзвичайного стану, ані якого іншого положення, тому що дані Господом світів, Який знає, що іде на користь Його створінням, а що шкодить їм:

أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ

«Невже цього не буде знати Той, Хто створив, якщо Він — Проникливий (або Добрий), Відаючий?» (67:14).

Ми, Хізб ут-Тахрір у Судані, стверджуємо, що правлячий режим втратив свій орієнтир, вперто робить помилки, не погоджується приймати ані порад, ані тих, хто їх говорить, не відповідає на заклик щирих людей, вважаючи, що своїми наказами про надзвичайний стан зміг огородити себе. Він не розуміє або не бажає зрозуміти, що правлячі режими захищаються не полчищами спецслужб або купою наказів про надзвичайний стан, а справедливістю.

الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيمَانَهُمْ بِظُلْمٍ أُولَئِكَ لَهُمُ الأَمْنُ وَهُمْ مُهْتَدُونَ

«Ті, які увірували і не увібрали свою віру у несправедливість, перебувають у безпеці, і вони слідують прямим шляхом» (6:82).

Дана справедливість є лише в Ісламі та його законах, дарованих як милість для світів і посланих з Пророком (с.а.с.).

وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلا رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ

«Ми відправили тебе лише у якості милості для світів» (21:107)

Щирі сини Умми повинні зупинити правителів цієї країни і співпрацювати з тими,хто працює над поверненням Праведного Халіфат за методом пророцтва, тому що тільки Халіфат здатне покінчити з усіма нинішніми проблемами у країні і навіть в усьому світі.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ

«О ті, які увірували! Відповідайте Аллаху і Посланцю, коли він закликає вас до того, що дарує вам життя» (8:24).

 

Ібрагім Усман (Абу Халіл)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір у Судані
№ T.S. 35/1440
Середа, 22Джумада ас-сани 1440р.х.
27.02.2019 р.