Повідомлення для мусульман Нідерландів відносно палестинського питання

Нідерланди
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

З початку жорстокої атаки єврейської держави на Газу, палестинське питання стало предметом обговорень у багатьох країнах, організаціях та серед людей.

Кожний говорить про це, виходячи зі своєї власної точки зору, як наприклад, прем’єр-міністр Нідерландів Марк Рютте. Він висловив свою підтримку так званому «Ізраїлю» у його війні  в Газі і заявив, що Ізраїль має право захищати себе і своїх громадян. У той час як колишній прем’єр-міністр Нідерландів Дріс ван Агт підтримав палестинський бік, але з гуманітарної точки зору. Що стосується інших політиків та людей, які впливають на громадську думку, то вони висловили свою точку зору відносно Палестини за допомогою різноманітних видань та заяв. Варто відзначити, що дехто підтримував Ізраїль, а дехто підтримував палестинське питання.

У цьому контексті багато немусульман зайняли позицію у відношенні до того, що відбувається у Газі, і провели різні публічні акти, засуджуючи дії єврейської держави, які вона скоює проти беззбройного народу Гази. Основуючись на цьому, мусульмани відчули, що немусульмани підтримують палестинське питання і що немає жодних проблем в об’єднанні з ними для проведення конференцій та демонстрацій, оскільки вони розділяють загальну занепокоєність.

Немає нічого осудного у створенні громадської думки серед немусульман відносно ізраїльської жорстокості і висловленні співчуття у відношенні труднощів, з якими зіштовхнувся палестинський народ, але є сильна відмінність між створенням громадської думки та опорою на немусульманські платформи у створенні даної громадської думки.

У першому випадку ми працюємо з метою здійснення впливу на інших за допомогою думок, які ми несемо. А у другому випадку ми стаємо тими, хто потрапляє під вплив чужих поглядів. Саме тому ми повинні бути обережними і свідомими у наступних двох важливих питаннях:

1. Які погляди, пов’язані з палестинським питанням, можуть бути прийняті нами, а які повинні бути відкинуті?

2. У чому полягає істинне рішення даного питання, і де ми можемо знайти подібне рішення?

Очевидно те, що має місце консенсус відносно деяких помилкових думок і які вводять в оману, пов’язаних з палестинським питанням, між не мусульманами, які сприяють і підтримують його, наприклад: називати палестинську боротьбу «Ізраїльсько-палестинським конфліктом».

Цей конфлікт у Палестині був скорочений до міжнаціонального опору, і як результат – він став конфліктом тільки між палестинцями та ізраїльтянами, у той час як палестинське питання є, у першу чергу, ісламським питанням. Палестина посідає особливе місце у серцях ісламської Умми за багатьма причинами, включаючи те, що вона є благословенною ісламською землею, місцем перших двох кибл,  а також у Палестині розташована третя святиня Ісламу, мечеть аль-Акса, яка знаходиться під окупацією. У результаті даної окупації мусульмани знемагають від жорстоких репресій на протязі шістдесяти років. Аллах Всемогутній каже:

وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا

«Чому б вам не битися на шляху Аллаха і заради слабких чоловіків, жінок і дітей, які кажуть: «Господь наш! Виведи нас із цього міста, жителі якого є беззаконниками. Признач нам від Себе покровителя і признач нам від Себе помічника?»» [Ан-Ніса: 75]

Абу Хурайра передав від Посланця Аллаха (с.а.с.):

«لا تحاسدوا، ولا تناجشوا، ولا تباغضوا، ولا تدابروا، ولا يبع بعضكم على بيع بعض، وكونوا عباد الله إخوانا، المسلم أخو المسلم، لا يظلمه ولا يخذله ولا يحقره، التقوى ها هنا - ويشير إلى صدره ثلاث مرات - بحسب امرئ من الشر أن يحقر أخاه المسلم، كل المسلم على المسلم حرام، دمه وماله وعرضه» رواه مسلم.

«Не заздріть одне одному, не накручуйте ціну, відмовтеся від взаємної ненависті, не повертайтеся спиною одне до одного, не перебивайте торгівлі одне одному і будьте братами, о раби Аллаха, адже мусульманин мусульманину брат, (і тому) не повинен жоден з мусульман ані пригноблювати іншого, ані обдурювати його, ані ставитися до нього з презирством, ані залишати його без допомоги, а богобоязливість (прихована) тут!, - і Посланець Аллаха (с.а.с.) тричі вказав рукою собі на груди, після чого сказав, - Достатньо буде шкоди тій людині, яка зневажає свого брата в Ісламі, і для кожного мусульманина повинні бути недоторканими життя, майно та честь іншого мусульманина!» (Сахіх Муслім. Книга 31, номер 6219).

Усі вищезгадані причини є шаріатськими причинами, які вказують на те, що даний конфлікт у Палестині не повинен розглядатися і вважатися «Ізраїльсько-палестинським конфліктом», а конфліктом переконань між євреями та мусульманською Уммою. Саме тому палестинське питання однозначно є ісламським питанням.

Зізнання Ізраїлю:

Зізнання Ізраїлю розцінюється не мусульманами, які підтримують палестинське питання, невід’ємною частиною рішення. В реальності деякі з них кажуть, що окупанти є хазяями цієї землі. Отже, вони повинні бути визнані хазяями даної землі у межах кордонів 1967 року, у той час як люди, що знаходяться під окупацією, вірять у те, що вони мають право чинити опір окупантам за допомогою усіх доступних засобів для їх вигнання.

Рішення у вигляді двох держав:

Так зване рішення про дві держави є неправильним рішенням, яке залишає значну частину Палестини, що належить мусульманській Уммі, окупантам і передбачає визнання легітимності окупаційного утворення. З ісламської точки зору, дане визнання є віроломством у відношенні Аллаха (с.в.т.), Його Посланця (с.а.с.) та віруючих.

Пошук рішень даної проблеми з боку заходу і Об’єднаних націй:

Пошук рішень палестинського питання на заході або з боку ООН є неприпустимим тому що саме захід несе відповідальність за втрату Палестини, і саме він здав її євреям, надавши їм право для встановлення своєї держави на території Палестини за допомогою Декларації Бальфура. Окрім цього, скільки разів політики зверталися в ООН, вимолюючи рішення і яким був результат?
 

Ті, які очікують рішення з боку ООН, хіба вони не бачать, що резолюції ООН будуть завжди захищати єврейську державу і гарантувати її існування, навіть якщо вони роблять вигляд, що симпатизують палестинському питанню?!

На протязі довгих років захід працював над тим, щоб досягти усіх вищезгаданих цілей і зробив так, щоб їх прийняли в Палестині і серед арабів, хоча це суперечить Ісламу та інтересам мусульман.
 

Істинне та практичне рішення відносно палестинського питання ніколи не може виходити від заходу або із західних поглядів, або за допомогою розмахування так званим палестинським стягом і розмальовування облич кольорами палестинського стягу, який у своїй основі є символом, що належить кефіру-окупанту, який зруйнував політичну єдність мусульман, а також розділив мусульманські країни на слабкі утворення, нездатні вигнати ворогів-окупантів подібних до євреїв!

Рішення даного питання може виходити тільки з Ісламу і полягає в тому, що Палестина, її народ та святині повинні бути визволені від окупації за допомогою мусульманських армій і знов об’єднані з іншими ісламськими землями, де мусульмани та немусульмани житимуть у мирі та злагоді.

У завершення, мусульманська спільнота у Нідерландах довела, що не буде мовчати перед обличчям тиранії і буде завжди солідарна зі своїми братами і сестрами у Палестині. Від імені усіх мусульман ми просимо Аллаха (с.в.т.) нагородити вас кращим і зміцнити ваші стопи у наданні підтримки вашим братам. Ми нагадуємо вам, що усі кроки, які вживаються нами, повинні ґрунтуватися на вченні Ісламу і його цілях без того, щоб опинитися під впливом збочених західних думок та рішень. Усі зусилля й усі дії повинні сприяти знаходженню істинного рішення палестинській проблемі.


Окай Пала
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір у Нідерландах
22 Рамадан 1435 р.х.
20/07/2014
N0: 07/1435 AH