Ідеї, що вбивають силу мусульманської молоді

Ісламська Умма
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Колоніалізм, зокрема - політичний і культурний, мав великий вплив на маргіналізацію покоління мусульманської молоді, на зміну правильної ісламської програми на програми, що відповідають колоніальній політиці. І досі цей колоніалізм стоїть за всіма регіональними закликами по європеїзації, спрямованої на вибудовування всіх громадських інститутів в форму, яка суперечить Ісламу і його законам.

Безбожний Захід зробив свою культуру, історію і просвітництво джерелом виховання і освіти в ісламських країнах, а себе визначив в якості опікуна мусульман. Він поклав завдання європеїзації індивідуумів і суспільства на своїх агентів з числа правителів, політиків, інтелігенції та журналістів, які перенаправили розуми молоді в сторону цієї освіти після спотворення законів Ісламу і вбрання їх в одяг гнучкості, щоб вони відповідали сучасній епосі, в тому числі - зміна умов життя і осліплення молоді цими новаціями. До цього вони поширили ідею про те, що Іслам є відсталою, примітивною (бедуїнською) моделлю мислення, що в нього вірять тільки примітивні (бедуїнські) народи, що він перешкоджає їм досягти прогресу. Таким чином, вони почали європеїзувати розуми нашої молоді своєю порочною культурою, щоб вона прийняла їх західний спосіб життя і відреклася від ісламського способу життя.

У контексті цієї культури вони взялися визначати причини щастя далеко від релігії. Як відомо, згідно до капіталістичної ідеології задоволення бажань і потреби, а також отримання максимального задоволення плотських пристрастей гарантує щастя, тим більше що людина живе, прагнучи до щастя. Всі свої зусилля і час вона присвячує досягненню щастя. З перших днів свого свідомого життя і виходячи з вроджених спонукань він починає прагнути до того, щоб досягти щастя. Але в результаті впровадження ідеї відокремлення релігії від життя, а це - основа капіталістичної ідеології, мусульманська молодь випустила з уваги те, що, згідно Ісламу, єдиним шляхом досягнення щастя є отримання вдоволення Аллаха, що мусульманин повинен дивитися на це життя виключно як на переправу в справжню вічне життя.

Для поширення секуляризму (відділення релігії від життя) регіональні уряди отримали спеціальну систематизовану політику і запустили цілий перелік програм з відволікання і зайнятості молодих мусульман, хлопців і дівчат. Їх увага і турботи були перенаправлені на дріб'язкові речі, які стали для них головною турботою і заради яких вони витрачають свою енергію і проводять більшу частину свого часу, щоб досягти швидкоплинного щастя, потрапивши під вплив існуючих в західних суспільствах негативних явищ, таких як аморальність, безладне задоволення плотських пристрастей, вживання наркотиків і алкоголю. Згідно з доповіддю міжнародного комітету з контролю над наркотиками і злочинністю, більш шести мільйонів осіб вживають наркотики в Пакистані, і щонайменше чотири мільйони з них - наркозалежні. І ця чисельність збільшується, здебільшого, серед молоді.

У Лівані перший радник міністра охорони здоров'я д-р Бахідж Арбіден заявив: «Дослідження і статистичні дані показали, що 25.000 студентів в ліванських ВНЗ вживають наркотики. Безумовно, ми відчуваємо великий дефіцит в клініках з лікування наркозалежних». Ці провальні уряди бачать рішення в збільшенні кількості диспансерів для наркоманів, а зовсім не в тому, щоб покласти край глобальній економічній політиці, яка побічно заохочує торгівлю наркотиками. З моменту американської окупації Афганістану в 2001 році ця країна стала головним джерелом опіуму. Як показують недавні звіти, в минулому році тільки Афганістан виробив 92% світового обсягу опіуму. Річний обсяг експорту опіуму і героїну в Афганістані склав $ 5,2 млрд., що відповідає 50% від його валового національного продукту. Це здійснило позитивний вплив на підвищення рівня життя населення південних регіонів за останні три роки в державі, яка вважається однією з найбідніших країн у світі.

Аналогічно відбувається з впливом поведінки західного суспільства на молодь. Мода і стилі просто окупували ринки одягу в ісламському світі у сполученні з конкуренцією супутникових телеканалів, газет і журналів, що спеціалізуються на моді. Йде тотальна пропаганда всіх видів одягу, починаючи від шортів і до латаних або первинних джинсів, від міні-спідниць і до напівпрозорих суконь. Так, мода «приспущених штанів» з'явилася в Іраку після його американської окупації. Деякі представники іракської інтелігенції пояснили це явище тим, що це - результат розгубленості підлітків внаслідок тиску в сфері безпеки і спроб знайти себе і реалізувати свою приховану енергію. Крім цього, молоді хлопці і дівчата почали влаштовуватися моделями на показах моди через масове безробіття, високу зарплатню в даному виді бізнесу і бажання бути в центрі уваги.

Ще одним проявом впливу західної культури на молодих мусульман служить поява в ісламських країнах різних негативних тенденцій, які раніше існували тільки в західних суспільствах, як, наприклад, надзвичайні повадки (неправильна поведінка) та егоїзм. Ми спостерігаємо поширення захворювань, пов'язаних з недоїданням, таких як анорексія. І для того, щоб знизити масу свого тіла і бути схожою на модель, а також відповідати міжнародним стандартам краси, яка виражається в стрункості і граціозності тіла, молоді жінки та дівчата позбавляють себе здорової їжі і приймають спеціальні анорексигенні препарати. І часто дівчинки у віці від одинадцяти до чотирнадцяти років захворюють на нервову анорексію. Поширеність цього захворювання склала 2% від загальної чисельності населення. 90-95% хворих на це захворювання є дівчатами, зокрема - підлітки. Але в останні роки значно збільшилася частка чоловіків, склавши 5% хворих на анорексію. На думку фахівців, дане явище викликане тим, що дівчатка в підлітковому віці, як правило, є об'єктом затребуваності у модельних агентств при виборі манекенниць. Адже не секрет, що ці агентства акцентують свою увагу на важливості стрункості фігури тіла. І багато дівчат потрапляють в пастку цієї ідеї, і поступово це переходить у хворобу.

Додатково до цього з'явилася поширеність випадків депресії серед молодих чоловіків і жінок. Такі люди ізолюються і відчувають апатію до свого зовнішнього вигляду. Це штовхає їх до того, щоб вдатися до пластичних операцій знову і знову, поки вони не отримають гарні і навіть шикарні риси зовнішності, щоб бути схожими на красивих і популярних діячів так званого «мистецтва» на обкладинках журналів та екранах телевізорів.

Явище звернення до пластичної хірургії дуже поширилося серед молоді, як чоловіків, так і жінок. Причини цього, здебільшого, пов'язані з психологічними мотивами і з бажанням змінити зовнішність в спробі відповідати стандартам краси, передбаченої західною культурою. Адже погляд Заходу на людину в суспільстві зосереджується в більшій частині на її зовнішньому вигляді, який повинен бути привабливим, не звертаючи уваги на інші аспекти, такі як моральні, моральні і духовні цінності людини. Такий неправильний підхід до зовнішності людини і дурне неприйняття своєї зовнішності з боку людини викликали безліч психічних розладів серед молодих людей. Є й такі, які звертаються до пластичної хірургії з метою досягнення досконалого тіла. Але, на жаль, вони цього не знаходять. Справжня причина даної проблеми полягає не в тілі і не в зовнішності, а в тому, що молодь втратила довіру до себе. І тому вони вдаються до копіювання тієї зовнішності, якою всі захоплюються, будь то артист або футболіст, щоб отримати більш красиву зовнішність і більш привабливе тіло. Ситуація дійшла до того, що більшість дівчат стали схожі одна на одну. Один з відомих косметологів в Лівані сказав, що 50% дівчат звертаються до пластичної операції з метою перетворення в певну популярну персону. Що стосується чоловіків, то 40% з них зверталися за допомогою до нього. Кількість тих, хто вдається до пластичної операції, помітно зростає серед молоді, як серед чоловіків, так і серед жінок.

Існує безліч різноманітних інструментаріїв, засобів і способів, спрямованих на європеїзацію мусульман. Вороги Ісламу використовують це, щоб Умма втратила свою ісламську культуру, і у них залишилася тільки одна мета - придушення будь-якої спроби мусульман прийти до розвитку. Вони активно працюють з метою недопущення будь-яких ознак справжнього розвитку. Вони прекрасно знають, що це буде початком їх неминучого кінця, навіть якщо і не відразу.

Ця західна культура під заступництвом місцевих урядів вбила силу молоді Ісламської Умми. Вона марно використовувала енергію і потенціали молодих мусульман і перетворила їх в блукачів, які позбавлені чіткої мети і втрачені між молотом і ковадлом, не маючи жодного уявлення про справжні проблеми своєї Умми. Вони виявилися осторонь від своєї справжньої ролі і своєї мети, заради якої вони були створені в цьому житті - отримання вдоволення Всевишнього Аллаха у всіх своїх справах. Адже це і є шукане щастя для кожного мусульманина, який бажає отримати нагороду в Судний день.

Повинно бути ясно і очевидно для всієї Ісламської Умми, зокрема - для молоді, що загальний шлях, якого дотримується людина в досягненні щастя, не може в один час турбувати людину, а в інший час радувати її. Необхідно, щоб спокій було спрямованим і продуктивним. І це неможливо без правильної розумової доктрини, яка правильно вирішує головну (глобальну) проблему людини і дає правильні рішення, що становлять з себе гармонійні божественні закони, що ведуть до мети, а саме - до вдоволення Всевишнього Аллаха. І це вдоволення і є щастя. Всевишній Аллах говорить:

ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّٰلِحَٰتِ طُوبَىٰ لَهُمۡ وَحُسۡنُ مَ‍َٔابٖ ٢٩

«Тим, які увірували і робили праведні діяння, приготовані блаженство і прекрасне місце повернення» (13:29).


Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Рана Мусутафа
10 Раджаб 1437
17.04.2016

Стаття написана в рамках кампанії жіночого відділу Хізб ут-Тахрір під девізом: «Мусульманська молодь - піонери справжнього розвитку»