Наслідки виступу Башира у всеосяжній реформі

Новини та коментарі
Друкарня

Новина:

Голова сектору із зовнішніх відносин Дардірій Мухаммед Ахмед на національній конференції заявив, що незабаром відбудеться зустріч з аль-Баширом і лідерами політичних сил, для обговорення основних національних питань, піднятих національним конгресом, навколо яких йдуть обговорення, щоб потім розробити узгоджений механізм. Інтернет-газета 1 лютого 2014 року.

Коментар:

Це зустріч після останнього виступу Башира, яку він назвав “прагненням” обговорити чотири основних принципи, а це: світ, економіка, політична свобода та ідентичність Судану. Брали участь на цьому виступі “прагнення” більшість керівників опозиційних партій, що вказує на те, що існує домовленість між владою та опозицією. Зовні ця домовленість про те, що було сказане про завершення політичного і навіть військового конфлікту, про вирішення економічних труднощів і досягнення узгодженої конституції. А в основі, походження цієї домовленості полягає в тому, щоб рухати вперед реалізацію американського плану, спрямованого на розділення Судану. І якщо правляча партія очолювала відділення південної частини Судану від півночі, то наступне, очікуване розділення буде руками усіх чи більшості політичних сил, щоб національний конгрес не ніс самотужки увесь тягар цього мерзенного злочину.

Ми б хотіли тут обговорити текст документу (фаджру-ль-джадід) (нова зоря), який було підписано силами національних зборів (опозицією) і революційним фронтом у січні 2013 року, який був люто відкинутий урядом на той час, і справа навіть дійшла до обвинувачення у невір'ї тих, хто підписав цей документ. Але історія цієї системи підтверджує, що відкинуте вчора — приймається сьогодні, але в іще гіршому вигляді. І для нас у цьому питанні на самовизначення, яким Південний Судан був розділений, є урок і повчання. Режим вважав, що розмови про право на самовизначення є червоною лінією, а хто говорив про нього  - вважався зрадником. Але пізніше, через небагато років, режим відмовився від своєї точки зору і прийняв право на самовизначення Південного Судану.

Це у відношенні до малодушних і повних змов та інтриг позицій режиму проти Судану.

Найнебезпечніше у документі (нової зорі) це конституція взаємної згоди, яка зробила країну федеративною демократичною. У документі, у розділі “Принципи і цілі” говориться наступне:

1 - ідентичність: Судан є багаторасовою, полікультурною, багаторелігійною і різномовною країною, ідентичність Судану основана на спільності союзу, що спираються на компоненти просвіти , на географічне положення і культурну спадщину, які накопичені на протязі семи тисяч років.

2 - система правління: Суданська держава є федеративною державою плюралістичної демократії, яка ґрунтується на рівності між громадянами і за якої основним джерелом влади визнається народ. Також вважається, що громадянство є основою для прав та обов'язків і забезпечує свободу особистості і суспільства.

3 - релігія і держава: Прийняття конституції і законів, основаних на відділенні релігійних інститутів від державних установ для того, щоб релігія не використовувалася в політиці.

Народ  Судану, щирі та віруючі з його синів,  повинні бути обережними і не потрапити до пастки гарних слів, які говоряться тихо і ніжно. Повинні бути уважними і готовими до того, що готується у цій країні. Народ Судану вже скучив за ісламським правлінням і очікує на світанок Ісламу та появу його держави, держави Праведного Халіфату. Для цього ви повинні бути згуртовані в опорі ворогам цієї умми і повинні зберегти ісламську ідентичність, допоки Аллах не пошле порятунок цій країні і всім країнам мусульман руками щирих та вірних синів цієї Умми, які прагнуть відновити ісламський образ життя шляхом побудування праведного Халіфату, який покінчить із впливом невірної Америки і Заходу у наших країнах. І тоді ми кинемося завойовувати їх у їх власних країнах. Але не для того, щоб вбити їх або катувати, чи вкрасти їх багатства, як це роблять вони, а для того, щоб вивести їх із темряви невір'я до світла Ісламу, з пригноблення і жорстокості капіталізму до справедливості Ісламу, з тісноти цього життя до розмаїття і широти світу цього і майбутнього.


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Ібрахім Усман (Абу Халіл)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір
04 Рабі ус-сані 1435 р.х.          
04.02.2014

http://www.hizb-ut-tahrir.info/info/index.php/contents/entry_33006