Збочене викривлення капіталізмом поняття «родина», що суперечить людському єству і загрожує інституту родини

Статті
Друкарня

Сказав Всевишній Аллах:

ظَهَرَ ٱلۡفَسَادُ فِي ٱلۡبَرِّ وَٱلۡبَحۡرِ بِمَا كَسَبَتۡ أَيۡدِي ٱلنَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعۡضَ ٱلَّذِي عَمِلُواْ لَعَلَّهُمۡ يَرۡجِعُونَ

«Зло з’являється на суші і на морі з причини того, що роблять людські руки, щоб вони вкусили частину того, що вони накоїли, і щоб вони повернулись на прямий шлях» (30:41).

Всевишній Аллах встановив шлях та метод, згідно якому повинні жити люди, щоб їх життя було щасливим як у цьому світі, так і у Наступному. Проте, коли люди ігнорують це керівництво і слідують чому-небудь іншому, то їх життя наповнюється втратами та стражданнями. Потім порочність поширюється по землі як наслідок правління існуючих режимів. Той, хто бачить наше сьогоднішнє життя, розуміє, що зло проникло в усі сфери життя, причиною тому стало домінування капіталізму. Це зло також торкнулось і соціальної системи, її стовпів, понять, включаючи поняття шлюбу та родини.

Початком зла та омани, які привніс капіталізм у поняття шлюбу та родини, стало уявлення про жінку, про характер зв’язків між чоловіком та жінкою. На жінку капіталізм став дивитись як:

— на товар у місцях відпочинку і розваг, і навіть у магазинах,

— на об’єкт насолоди при вдоволенні хіті, особливо для тих, у кого на цьому ґрунті стався психічний розлад.

Її цінність почала вимірюватись вдоволенням клієнта, її здатністю спокушати чоловіків, іншими словами, сталося повне ігнорування того, що вона має людську цінність і своє призначення так само, як і чоловіка, не звертаючи уваги на її зовнішній образ. У результаті погляд чоловіка на жінку і жінки на чоловіка став чисто сексуальним, таким чином, чоловік бачить в ній лише предмет для вдоволення своїх потреб і пристрастей,що, у свою чергу, підштовхнуло жінок завжди підтримувати той зовнішній вигляд, який відповідає цим пристрастям. Так, цінність кожного із них зменшилась в очах другого, і зіпсувалось громадське життя. Окрім цього, на Заході виникли небезпечні соціальні проблеми, поширилась величезна кількість матерів-одиначок та позашлюбних дітей.

Подібний погляд спонукав людину робити те, що вона бажає, у межах особистої свободи, і при цьому немає місця якимось цінностям, основам та моральності. Це призвело до відхилення людського єства, падінню думки і домінуванню тваринного образу життя над людським,у зв’язку з чим образ життя людини, перебуваючи під опукою культури капіталізму, опустився нижче рівня тварини:

كَٱلۡأَنۡعَٰمِ بَلۡ هُمۡ أَضَلُّ سَبِيلًا

«Вони — усього лише на кшталт худоби, але вони іще більше збились зі шляху» (25:44).

З’явилась велика кількість заборонених зв’язків поза шлюбом, ми почали постійно чути про нові типи зв’язків та шлюбів. В основі нормальній людині при згадуванні про одностатеві шлюби стає не по собі, але тепер це стало законним у багатьох західних країнах, таких як Англія, Австралія, Швеція, Америка і т.д.

Так, для родини вони ввели нові форми, що у корні не відповідають традиційним поняттям (батько, мати, діти). Тепер у межах цих аморальних відносин родина почала складатись із двох чоловіків або двох жінок, що стало руйнівним ударом по поняттю «родина», по суспільству, ядром якого є саме вона.

Якщо ми подивимось на відносини між членами однієї родини, то побачимо, що фізичний аспект чітко проявляється у їх відносинах; також ми бачимо, що родинний розвал став масовим явищем на Заході. Адже згідно західному образу життя, чоловік не має опікування над домом, родиною, не зобов’язаний утримувати дружину, вона сама повинна займатись самозабезпеченням. Так, на думку капіталізму, відносини між подружжям повинні будуватись на рівності статей та самоствердженні. Складається враження, що подружжя перебуває у стані боротьби між собою. Що стосується дітей, то багато хто з них по досягненню 18 років покидають своїх близьких, стаючи незалежними. Після цього у них немає зв’язку зі своїми батьками, у кращому випадку вони можуть допомогти помістити останніх у будинок престарілих і відвідувати їх інколи, у зручний для себе час.

Західні країни та їх інститути трудились над тим, щоб експортувати ці погляди та зіпсованість у мусульманські країни під приводом дотримання прав людини та поваги особистих свобод. У цьому їм допомагали рупори ЗМІ, навчальні програми, жіночі та правозахисні асоціації, а також закони, прийняті правлячими режимами мусульманських країн. Адже ці нікчемні правителі прагнуть вдовольнити країни Заходу, виконати їх накази та втілити у життя порочні плани Заходу. Тому ми почали чути вимоги про узаконення цивільних шлюбів у мусульманських країнах замість законного шаріатського шлюбу. І сьогодні, на превеликий жаль, ми чуємо про випадки одностатевих шлюбів у мусульманських країнах під приводом особистих свобод, як це відбувається у Туреччині. Була організована таємна зустріч для прихильників таких шлюбів в Йорданії у 2015 р. у присутності посла Америки. У Тунісі деякі асоціації встали на захист так званих «прав ЛГБТ» і виразили бажання узаконити одностатеві шлюби. У минулому для таких людей було запущено своє радіо.

І що ми бачимо? Ми бачимо, як усі ці аморальні злочини кояться при мовчанці та схваленні правителів мусульманських країн, і це відбувається, незважаючи на їх волаюче протиріччя Шаріату. Плюс жіночі асоціації зайнялись пропагандою програм контролю народжуваності під гаслом «охорони здоров’я жінки» ; вони також почали боротись з полігамними шлюбами, ранніми шлюбами, скандуючи гасла «права жінок та дитини».

Що стосується законів, виданих правлячими режимами мусульманських країн у цьому контексті, томи згадаємо деякі із них. Наприклад, влада Тунісу дозволила виходити заміж туніській мусульманці за немусульманина через скасування міністерської постанови, яка забороняла виходити заміж за немусульманина. Деякі держави (КСА та Єгипет) встановили вік для вступу у шлюб, що суперечить положенням Шаріату. Були скоєні злочини з боку правлячих режимів у плані ратифікації та приєднання до міжнародних конвенцій, які скеровані проти соціальної системи Ісламу, зокрема — проти шлюбу та родини. Так, конвенція про ліквідацію усіх форм дискримінації у відношенні жінок (CEDAW) під приводом особистої свободи містить в собі:

— заклик до свободи відносин між чоловіками та жінками,

— вимога абсолютної рівності між статями,

— скасування шаріатського шлюбу і законність цивільного,

— заклик до скасування опіки батька над дітьми, особливо над дівчатами,

— заклик до рівності у виборі чоловіка — так дівчина може сама вибирати собі у чоловіки того, кого хоче, навіть якщо він невірний,

— вимога скасувати опікування чоловіків над жінками,

— скасування шлюбного подарунку (махра) і т.п. речей, які у корні суперечать законом Ісламу.

Капіталізм порушив людське єство, викривив поняття «шлюбу», зруйнував основні людські устої. Таким чином, західні народи втратили сили перед іншими народами. Немає нічого найбільш показового, аніж демонстрація та марші у західних столицях, які проводяться з метою виразити протест проти одностатевих шлюбів та вимагати очевидні права та людські значення, які зникли через порочність капіталізму. Ми бачили, як протестуючі закликали повернути родину у її традиційне розуміння (батько, мати, діти). Однією з таких демонстрацій була демонстрація у Римі у червні 2015р., де були гасла «Родина врятує світ», «Захист наших дітей» (з посиланням на агентства «France-Presse»). Також буда демонстрація у Парижі, де були «транспаранти з написом: «Одностатеві шлюби — позбавлення дитини матері і батька» («BBC» від 13.01.2013).

У той час, коли люди західних суспільств відкидають залишковий продукт капіталізму і заперечують проти нього, «демократичні» режими порахували це замахуванням на особисту свободу людини, хоча думка протестуючих проти таких шлюбів дивним чином не була сприйнята як свобода особистості. Наприклад, проти американського пекаря, який відмовився пекти весільний торт гомосексуалістам, була подана судова позика (за даними «TheWashingtonPost»). В усьому цьому простежуються:

— подвійні стандарти Заходу,

— сутність демократії,

— сутність пропонуємої особистої свободи.

Що стосується Ісламу, то тут люди не вирішують, що є правильним, а що — ні, що є моральним, а що — ні. Також не враховуються настрої у суспільстві того або іншого періоду, або інтереси законодавців, як це відбувається у режимах, вигаданих людьми. Навпаки, усі закони Ісламу були ниспослані від Мудрого, Всевідаючого Аллаха:

أَلَا يَعۡلَمُ مَنۡ خَلَقَ وَهُوَ ٱللَّطِيفُ ٱلۡخَبِيرُ

«Невже цього не буде знати Той, Хто створив, якщо Він — Проникливий, Відаючий?» (67:14).

Таким чином, закони Ісламу повністю відповідають людському єству, вдовольняють розум, дають щастя індивіду, гарантують благополуччя суспільству та його цінностям. Тому ми бачимо, що Іслам прагне виправити погляд чоловіка на жінку і жінки на чоловіка. Він формує їх погляд як погляд на взаємодопомогу, спільне життя. Цей погляд змінюється на погляд, що враховує природу чоловіка і жінки лише у питанні шлюбу. У самому шлюбі Іслам заклав свій порядок зв’язків між чоловіком та жінкою, що виражено у його спеціальній системі. Лише через таку спеціальну систему повинно відбуватись збільшення роду людського, лише через неї повинна з’являтись родина.

І наприкінці хочеться сказати, що три слова: «заспокоєння» (сакан), «любов» (мавадда), «милосердя» (рахма) виразили характер відносин, які Іслам хотів би бачити між подружжям. Аллах говорить:

وَمِنۡ ءَايَٰتِهِۦٓ أَنۡ خَلَقَ لَكُم مِّنۡ أَنفُسِكُمۡ أَزۡوَٰجٗا لِّتَسۡكُنُوٓاْ إِلَيۡهَا وَجَعَلَ بَيۡنَكُم مَّوَدَّةٗ وَرَحۡمَةًۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَأٓيَٰتٖ لِّقَوۡمٖ يَتَفَكَّرُونَ

«Серед Його знамень — те, що Він створив із вас самих дружин для вас, щоб ви знаходили в них заспокоєння, і встановив між вами любов та милосердя. Воістину, у цьому — знамення для людей міркуючих» (30:21).

Ані для кого не секрет, що якщо буде досягнута любов, заспокоєння, милосердя між подружжям, то це автоматично відіб’ється на дітях, згуртованості родини, і кожен буде виконувати свої обов’язки, отримуючи в обмін свої права.

 

Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Бараа Мунасира
24 Мухаррама 1440 р.х.
04.10.2018 р.