Гріх за позбавлення робітника зарплатні

Хадіс
Друкарня

بسم الله الرحمن الرحيم

З іменем Аллаха – Милостивого і Милосердного!

Ми вітаємо вас, любі брати, на новій передачі з серії «Разом з благородним хадісом».

Ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху!

Юсуф ібн Мухаммад передав наступне: Абу Хурайра передав Саїду ібн Абу Саїду, він - до Ізмаїла ібн Умайі, він - Ях'ї ібн Саліму, а той передав мені про те, що Пророк ﷺ сказав: «Аллах сказав:«(Є) троє (людей), Я буду їхнім ворогом в День Воскресіння: людина, якій дали (щось) заради Мене, і потім вона зрадила; людина, яка продала вільну людину і проїла її плату (тобто плату, отриману за неї); людина, яка найняла працівника, сповна отримала від нього (отримала його роботу) і не віддала його плату»».

Якщо ти не в змозі забрати те, що тобі належить, і замовчуєш про це, то це - не доброта, а слабкість. Але хтось, при бажанні, може і пробачити це, навіть маючи можливість забрати своє. Причина, з якої я торкнувся цього, полягає в тому, що ми знаходимося в такому часі, коли релігія і страх перед Аллахом чужі суспільству, а проїдання чужого майна стало звичайною справою, а також тому, що взаємозв'язок людей, індивідів і робочих один з одним - природний. Отже, ми зобов'язані укладати угоди через відсутність держави, яка б гарантувала нам наші права і яка могла б покарати кривдника. Якщо ж не було ясного договору, то твої гроші ризикують перейти до людей, у яких переважають ідеї капіталізму, де матеріальна цінність переважає над будь-якими іншими цінностями.


4 джумада аль-уля 1437
13.02.2016