Аллах переможно завершує Свою справу, але більша частина людей не знає! (12:21)

Новини та коментарі
Друкарня

Новина: Угрупування «Ісламська держава» підтвердила смерть свого лідера Абу Бакра аль-Багдаді.

Джерело: https://ru.euronews.com/2019/10/31/sis-recognize-baghdadib-s-death

Коментар: Смерть Аль-Багдаді стала природним завершенням існування його організації, яка незаслужено назвала себе «Ісламською державою».

Досить багато було сказано про помилки цієї організації, невідповідності її дій шаріатським вимогам і шкоді, який вона завдала Ісламу, мусульманам і проекту Другого праведного Халіфату за методом пророцтва.

У цій статті я хотів би піддати критиці поширене серед західних експертів твердження про те, що причиною сьогоднішньої політичної та економічної нестабільності Ісламського світу є той факт, що Іслам проходить через процес трансформацій і реформ, подібно тому, як через це пройшло християнство в Європі у XVIII-XIX ст. Прибічники цієї ідеї стверджують, що положення Ісламу потребують перегляду і рано чи пізно Іслам буде реформовано під натиском світського капіталізму і демократії.

Спростовуючи це ствердження, у першу чергу хотілось би привести наступні аяти Священного Корану:

يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿٣٢﴾

«Вони хочуть загасити світло Аллаха своїми вустами. Проте Аллах не допустить цього і завершить поширення Свого світла, навіть якщо це ненависно невіруючим». (9:32).

Аллах той, хто зробив пророка Мухаммада ﷺ печаткою пророків, а Іслам останнім одкровенням.

Також Аллах сказав у Корані:

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ﴿٩﴾

«Воістину, Ми ниспослали Нагадування, і Ми оберігаємо його». (15:9).

Нам, мусульманам, досить цих аятів, щоб вірити у те, що будь-які спроби викривити Іслам приречені на поразку, а перемога буде обов’язково за Ісламом.

Тим не менш на фактах хотілось би розкрити неспроможність ствердження про схожість процесів, які відбуваються сьогодні в Ісламській Уммі з тими, яким піддавалось християнство в Європі.

Я перерахую деякі важливі відмінності:

1. Революційні зміни в Європі стали результатом повстання народних мас проти релігійних християнських монархій. Що стосується Ісламського світу, то падіння Османської держави стало результатом окупації з боку західних колонізаторських країн, які всупереч волі Ісламської Умми почали вимагати від своєї маріонетки Мустафи Камаля скасування Османського Халіфату.

2. Зміни в Європі стали результатом скинення релігійної влади, яка, називаючи себе християнською, експлуатувала і усіляко утискала народи європейських держав, які врешті решт постали проти цієї влади і утвердили принципи секуляризму. Що стосується Ісламського світу сьогодні, то загальновідомим є факт запровадження над мусульманами світських систем, що силою примушення придушують ісламські реформістські рухи, які прагнуть провернути Уммі колишню велич на основі ісламського Шаріату.

3. Внаслідок процесів, які мали місце у ті часи в Європі, вплив християнства на громадське життя послаблювався . Що стосується сьогоднішніх мусульманських країн, то Іслам, навпаки, знаходиться на підйомі, його вплив на свідомість мас, громадське життя і навіть на світських політиків підсилюється з кожним днем. В Єгипті на зміну Абдель Насеру, який глузував над шаріатським одягом мусульманки з трибуни єгипетського парламенту, прийшов Абдель Фаттах ас-Сісі, який, зберігши якості тирана, усе ж таки намагається заручитись підтримкою мусульман Єгипту, фотографуючись під час хаджу біля Кааби. Світські нащадки Мустафи Кемаля у Туреччині були замінені на не менш світського Ердогана, який тим не менш маніпулює ісламськими почуттями турецьких мусульман.

Це лише 3 приклади кардинальної відмінності між тим, що відбувалось з християнством в Європі на кордоні XVIII-XIX сторіч і процесами, які сьогодні відбуваються в Ісламській Уммі. При бажанні цей список можна поповнити десятками інших відмінностей.

Якщо і говорити про те, що спільного між цими двома періодами, то варто сказати, що одна схожість усе ж таки присутня.

Згадане вище протистояння в Європі закінчилось революційними подіями, внаслідок яких старий устрій припинив своє існування і його місце замінила нова система цінностей і законів.

Безперечно подібне чекає на ісламський світ, де ісламська ідеологія отримає верхи над нав’язаними Уммі поняттями світськості, капіталізму і демократії, а Ісламський світ знов осяється світлом і справедливістю Ісламського правління у затишку Другого праведного Халіфату.


وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَىٰ أَمْرِهِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ

«Аллах переможно завершує Свою справу, проте більша частина людей не знає!». (12:21).


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Голова інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Україні Фазил Амзаєв
30.10.2019.