Мітинги з причини відновлення революцій «Арабської весни»

Статті
Друкарня

На початку 2011 року в ісламських землях спалахнули вогні революцій. Перше вогнище запалилось у Тунісі, потім вогонь швидко перекинувся на Єгипет, Ємені і Сирію... Сьогодні вогні повстань загорілись вже у Судані, Алжирі, Іраку і Лівані...

Відновлення повстань проти місцевих правителів-тиранів, які втоптали свої народи у приниження, ганьбу і зубожіння, трапилось внаслідок запровадження штучних законів, вигаданих самими людьми, і внаслідок відмови від Шаріату Аллаха. Зупинимось і розглянемо низку найважливіших моментів, пов’язаних з цим:

1. Невірні отримали ясне послання про те, що Ісламська Умма жива і здатна досягти змін. Умма довела, що є древньою нацією зі своїми глибокими традиціями і не терпітиме над собою несправедливості і репресій, як і не погодиться жити в залежності перед тиранами.

2. З’ясувалась і розкрилась ганебна правда про місцевих правителів, що вони — лише жалюгідні агенти невірних колонізаторів і нездатні самостійно утримуватись у правлінні над своїми народами без допомоги ззовні.

3. Розкрився ступінь порочності і корумпованості місцевих режимів усіх форма правління, не важливо, будь то республіки, монархії чи що-небудь інше.

4. Навіть ті, хто носив рожеві окуляри, були вимушені визнати наочний факт: усі ці гасла про демократію і правах людини — просто брехня, яку щедро ллють на нас нібито із відра західні держави та їх приспішники.

5. Були зняти маски з багатьох ліванських партій та політичних рухів, які використовують Іслам лише як гасло у своїй політиці, тому що як тільки-но вони приходили до влади, то одразу ж запроваджували світськість, з самого початку не маючи ніякого ісламського проекту, вираженого у проекті конституції, вилученої із Корану і Сунни Пророка ﷺ. Вони виявились такими ж заблудшими, як і решта усіх інших світських партій.

6. Ісламська Умма зрозуміла, що Захід ворожий до неї і до Ісламу, і він не бажає, щоб Умма привела Іслам до правління.

Проте усі революції мали свої недоліки:

1. Не було сильної громадської думки, яка б базувалась на усвідомленні Ісламу, Ісламської Держави і джихаду на шляху Аллаха. Ісламська Умма повинна усвідомити це усе, після чого вимагати встановлення Ісламу та його реалізацію в Ісламській Державі.

2. Народи не обрали над собою щире керівництво, яке повело б їх до успіху, у якого був би політичний проект, здатний правити світом, який би виходив із акиди Ісламської Умми.

3. У них не було адекватного розуміння того, що із себе представляє Ісламська Держава, її основи, відділи і системи, таке як система правління, система взаємовідносин, кримінальний кодекс, економіка, соціальна сфера, сфера освіти, внутрішня і зовнішня політика.

4. Не були знайдені володарі сили, які могли б привести щиру політичну групу мусульман до правління заради втілення Ісламу та його законів.

Ми закликаємо мусульман нарешті усвідомити, що їх проблемам не буде знайдено рішення, поки не повернуться Іслам та його держава Праведного Халіфату за методом пророцтва, для встановлення якого і веде свою діяльність Хізб ут-Тахрір, щоб Ісламська Умма знов стала, з дозволу Аллаха, кращою Уммою, виведеною для людей.

Сказав Всевишній:

كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ

«Ви є кращою із общин, яка з’явилась на благо людства, наказуючи робити схвалюване, утримуючи від засуджуваного і віруючи в Аллаха» (3:110).

 

 

Спеціально для радіо інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Абдар-Рахман аль-Асурі — Ємен
5 Рабіуль-авваль 1441 р.х.
02.11.2019 р.