Сьогодні немає сумніву в тому, що Іслам впевнено стверджується в усьому світі як політична і культурна альтернатива тому, що породили вимерлі соціалістична і капіталістична порочні ідеології, які протягом багатьох десятків років гнобили більшість народів світу.
Мусульмани мають динамічну енергію за чисельністю населення, що складається в своїй більшості з молоді, а також займають один з найважливіших географічних регіонів світу. Чисельність мусульман у світі згідно з офіційними підрахунками становить 1.508.280.000 чоловік і постійно зростає.
Існує два основних фактора, які зміцнюють Іслам як вихід з усіх політичних, економічних і культурних криз: перший - провал всіх вигаданих світських ідей і систем, які були придумані людством до і після розпаду Ісламської держави, як у країнах, де вони зародилися, так і в інших державах, які запозичили їх; другий - активність щирих носіїв заклику, що несуть людям світло Ісламу і пояснюють його доктрину та ідеологію. Вони несуть людям наявні докази справедливості й мудрості Ісламу та пропонують рішення ісламської ідеології щодо проблем, які виникли у всьому світі і це з кожним днем все більше і більше стверджує Іслам на світовій арені як правду, яку не можна обійти і неможливо переступити.
Будь-який політично підкований спостерігач розуміє, що сьогодні весь світ перетворився на арену боротьби між ідеологією капіталізму і ісламською ідеологією, що відроджується. Довгий час капіталізм був один на міжнародній арені. Після Другої Світової війни Америка - лідер капіталістичних країн і джерело поширення цієї ідеології стала говорити, що світ є великою компанією, і що більша частина акцій цієї компанії належить їй. Отже, керуванням цієї компанії повинна займатися саме вона. Вона почала відкрито ігнорувати міжнародні угоди, які були прийняті одноголосно всіма державами. Вона вийшла з Кіотського протоколу, відмовилася увійти в угоду з роззброєння замінованих земель, і створення суду з міжнародних злочинів, і т.д. Головною її метою стало недопущення появи держави з іншою ідеологією, яке змогло б вступити з нею в суперництво. На сьогодні, крім ісламської ідеології немає нікого, хто міг би насправді протистояти світовому опекунству капіталізму.
Сьогодні ця боротьба йде в нерівних вагових категоріях, оскільки капіталістична ідеологія існує на рівні держави та міжнародної політики. Іслам же втілюється на рівні особистостей, бо в даний момент в світі немає держави, яка повністю керується ісламськими законами, і несе місію Ісламу. Тільки ідеології, навіть якщо втіллючі їх держави зазнали занепаду і розпаду, не зникають. Вони гинуть лише в тому випадку, якщо народи свідомо відмовляються від віри в ту чи іншу ідеологію, починають мати нову та будувати життя згідно з новими переконаннями. Однак поки що є такі, які вірять у будь-яку ідеологію, вона продовжує залишатися світовою, навіть якщо під впливом тих чи інших чинників вона не здійснюється на практиці в повному обсязі.
Ісламську державу було зруйновано, але віра в Ісламську доктрину, у справедливість божественних законів ніколи не зникала з сердець народів, які пізнали благо цієї ідеології. До сьогодні немає жодного народу, який був частиною великої ісламської нації і який би свідомо відмовився від віри в цю ідеологію. Так, імперіалістам вдалося спотворити її, змусити забути про неї на довгий час. Але сьогодні вже ясно відчувається потреба людства в реанімації ісламської ідеології. Бажання мільйонів людей, віра в те, що саме в ній - вирішення глобальних і регіональних проблем людства є беззаперечним запрошенням Ісламу в ролі державної ідеології в світову політику.
Хізб-ут-Тахрір - це перший політичний ісламський рух, який з часу зникнення Ісламу зі світової арени бажає його повернення та серйозно працює на цьому шляху. Він веде боротьбу проти неправильних понять, критеріїв і переконань, думок, укорінених у свідомості людей під опікою капіталізму. Ця боротьба зачіпає інтереси всього людства, а не тільки мусульман. Хізб абсолютно не прагне до фізичного тиску або знищення народів, які не поділяють ісламські поняття і ідеї, навпаки, він прагне принести їм благо, представляючи більш гідні закони для життя та управління.
Всевишній Аллах говорить в Корані:
وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعاً وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَاناً وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَكُم مِّنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ
«Тримайтесь за вервь Аллаха всі, і не поділяйтесь, і пам'ятайте милість Аллаха вам, коли ви були ворогами, а Він зблизив ваші серця, і ви стали з Його милості братами!» (Аль-Імран 103)
Мета та проект Хізб-ут-Тахрір
Метою політичного об'єднання Хізб-ут-Тахрір є відродження ісламського способу життя в тих країнах, де він піддався забуттю, та розповсюдження ісламської ідеології по всьому світу. Вона включає в себе повернення мусульман до ісламського способу життя в майбутній ісламській державі та суспільстві, де всі проблеми, починаючи з особистих проблем громадян і закінчуючи проблемами державного масштабу, будуть вирішуватися на основі Шаріату - законодавства, посланого Богом через пророка Мухаммада (С.А.В.).
Членство в Хізб-ут-Тахрір
Членом Хізб-ут-Тахрір може стати будь-яка людина, яка є мусульманином або мусульманкою, або яка щиро прийняла Іслам, без обмежень за національною, расовою або іншими ознаками. Хізб закликає мусульман всіх націй, рас і народностей до дотримання законів Ісламу і реанімації ісламської ідеології. Людина добровільно входить до Хізбу, коли з повною згодою приймає думки та поняття Хізб-ут-Тахрір, живе з цими думками і веде заклик до відродження ісламського способу життя. Фактором, що пов язує членів Хізбу, є ісламська доктрина і партійна просвіта.
Діяльність Хізб-ут-Тахрір
Діяльністю Хізб-ут-Тахрір є роз'яснення людям ісламської ідеології, зміна загальноприйнятих думок, які сформувалися в суспільстві під впливом капіталізму з тим, щоб спонукати народи всього світу жити у відповідності з останнім законодавством Бога - Ісламом. Ця діяльність ведеться в двох площинах - ідеологічній та політичній.
Ідеологічна боротьба полягає в розкритті реальності неісламських ідей, що мають красиву назву і суперечливу сутність. День за днем ми працюємо для того, щоб показати мусульманам і немусульманам потворне уособлення імперіалізму, що ховають під масками світськості, демократії, свободи і плюралізму. Тисячі людей введені в оману цими масками, але за волею Аллаха, з кожним днем суперечливість капіталізму, його шкідливість і несправедливість відчувається людьми всього світу все яскравіше і гостріше. Америка, яка оспівує заклик до прав людини задля власних благ та інтересів, розкрила своє обличчя своїми злочинами в Іраку, Афганістані, Гуантанамо і Абу Грейбі. Вона без докорів совісті вже десятки разів попрала свої принципи та ідеали, якими вона могла пишатися перед іншими народами і до яких закликала.
Ми бачили практичне втілення демократії, коли імперіалісти окупували африканський континент, щоб розграбувати його багатства, а також коли знищували африканських аборигенів. Ми бачили практичне втілення демократії в Хіросімі, коли загинули тисячі ні в чому не винних мирних жителів. Ми бачили практичне втілення демократії в Іраку, коли кожна іракська сім'я ні за що втрачала своїх членів заради «свободи». Ми бачили практичне втілення демократії в Палестині, коли новонароджені діти зустрічали своїми грудьми кулі і вмирали. Ми знаємо практично про втілення демократії, дивлячись як розграбовують нафту через підтримку диктаторських режимів у близькосхідних країнах. Ми бачимо, як нашим дітям заважають отримати безкоштовну вищу освіту у своїх країнах. Ми бачимо, як наші хворі не можуть оплатити своє лікування і вмирають, як старі люди проводять останні роки свого життя в будинках для людей похилого віку, як обкрадають людей під виглядом пенсійного податку, як банки грабують гроші, вкладені людьми. У всьому цьому сліди «світськості», «демократії» і «свободи» людини.
З руйнуванням цих великих обманів, зруйнується і ідеологія капіталізму. Все це ознаки добра, які свідчать про близькість нового світанку в історії людства – зорі Праведного Халіфату.
Метод Хізб-ут-Тахрір
У період відсутності Ісламської держави Хізб-ут-Тахрір не застосовує фізичних дій, оскільки вважає це неправильним. Силові та військові дії для встановлення Ісламської держави вступають у протиріччя з діями Пророцького методу Мухаммада (С.А.В), з якими він йшов протягом своєї 13-річної боротьби перед встановленням держави в Медіні. Метод здійснення нашої мети - встановлення Ісламської держави - обмежується політичними та ідеологічними діями. Більше того, навіть після того, коли Аллах подарує, іншаллах, цій партії перемогу, вона не має права озброювати себе. Оскільки це прерогатива держави Халіфат.
Сьогодні ж ми старанно доводимо ці ідеї до людей через конференції, інформаційні публікації, електронні сторінки, живі зустрічі з людьми, спілкування з журналістами і репортерами.
Природно, що теперішні режими не дозволяють вільно вести заклик до своїх ідей і всіляко чинять опір, прикриваючись боротьбою з тероризмом.
Ми без сумніву знаємо про те, що наша робота породжує політичне побоювання у керівників капіталістичних країн в силу того, що вона викриває пагубність законів капіталізму і блюзнірство правителів.
Тому ми маємо право запитати: чому ж ті, хто приписує Хізб-ут-Тахрір звинувачення в силових терористичних діях, не можуть навести доказів, які б заплямували репутацію Хізб-ут-Тахрір - партії, яка має п ятдесятирічне минуле своєї діяльності. Вони не обтяжують себе пошуком достовірних фактів і обмежуються впровадженням неправдивої інформації у суспільстві тих країн, де Хізб успішно проводить свою діяльність.
Сьогодні Іслам, і особливо, такі його політичні думки, як шаріат, Халіфат, джихад, піддаються ідеологічним атакам. «Фундаменталізм», «радикалізм», «тероризм», «вахаббізм», «ісламізація» - це далеко не повний перелік усіх тих вигаданих Заходом понять, щоб зупинити розповсюдження Ісламу та віддалити людей від релігії Аллаха. Шаріат характеризують відсталістю та тиранією, Халіфат - ідеологією зла і насильства, а мусульман – терористами, завершальну релігію, послану Богом для всього людства - екстремістською вірою. Багато хто вважає, що заклик до відродження Ісламської держави не гармонує з ХІХ століттям. Тут ми хотіли б запитати: хіба божественне одкровення втрачає свою дієздатність з плином часу? І що змінилося в природі людини за кілька століть? Невже замість проекту Халіфата, який звинувачують у стародавності і відсталості ми повинні прийняти проект демократії - дочки давньогрецької язичницької ери, яка з явилася задовго до нашої ери.
Хізб-ут-Тахрір працює для відродження Ісламської держави в усьому світі, де буде виконуватися послана Богом система правління на чолі з обраним людьми відповідальним керівництвом і будуть ліквідовані пануючі над людьми тиранія і безбожництво.
Довгі століття Халіфат виступав державою-притулком для всіх людей, незважаючи на те, якого вони віросповідання. Мусульмани, християни та іудеї мирно співіснували на його території, оскільки відносини між ними будувалися на основі божественних законів. Навіть іудеї Європи отримали в свій час у ісламській державі безпечний притулок, вона захистила їх від європейських репресій та гонінь. Іслам ніколи не забороняв людям інших писань дотримуватися своєї релігії і здійснювати ритуали.
Аллах говорить в Корані:
لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ
«Немає примусу у релігії» (2:256)
Невже сьогодні християни оберуть для свого життя капіталістичний лад, який, відділивши релігію від життя, позбавив людство всіх моральних та етичних кордонів, джерелами яких у всі часи була релігія Єдиного Бога?
Невже християни бажають повернення соціалістичного комунізму, який проявив неабияку старанність у ліквідації всіх релігій і тисячами убивав служителів релігії?
Чому б не обрати проект держави Бога на землі - Халіфат, що не скасує їх ідентичності у віруваннях, релігійних ритуалах, одруженні, розлученні, спадщині та інших питаннях!
Хізб-ут-Тахрір закликає всіх до безперервної діяльності для викриття політики колоніалізму західних урядів та формування позитивної і справедливої думки про Іслам як нової ідеології, яка позбавить весь світ від свавілля, нестабільності і гніту.
هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونََ
«Він - той, Хто послав Свого Посланника з вірним керівництвом і істинною релігією, щоб підвищити її над усіма іншими релігіями, навіть якщо це ненавистно многобожникам» (9:33)
Хізб-ут-Тахрір є відкритою партією, яка не вступає в змову з існуючими режимами, вважаючи це політичним самогубством. Однак ми готові простягнути руку дружби і підтримки тим правителям, які візьмуть Іслам та гарантують втілення законів Аллаха у своїй політичній діяльності. Ми не міняємо своїх позицій напередодні політичних виборів для того, щоб знову звабити довірливого слухача.
Аллах Всевишній говорить:
قُلْ هَـذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللّهِ عَلَى بَصِيرَةٍ أَنَاْ وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللّهِ وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
«Скажи:« Такий мій шлях. Я і мої послідовники закликаємо до Аллаха згідно з переконаннями. Пречистий Аллах, і я не є одним з многобожників» (12:108)
Хіба ми не маємо права на роз'яснення своїх думок, що випливають з нашої релігії? Чому під приводом боротьби з тероризмом нам забороняють відкрито проголосити людям про новий проект співіснування всіх народів і націй під покровом законів Бога? Хіба це справедливо? Нехай аргумент бореться з аргументом, а думка з думкою. Лише тоді стане зрозумілим для громадськості питання на відповідь: «Де він, вірний проект порятунку та вирішення проблем людства, який зробить реальністю справжні інтереси всіх народів?»
Ми щиро віримо, що люди прислухаються до нашого заклику і візьмуть його. Адже в ньому благо для всіх нас.
Умму Алі член партії Хізб ут-Тахрір