Капіталізм позбавив працюючих індонезійських жінок людської якості
О понеділка 29 жовтня 2012р. індонезійські та азіатські ЗМІ, включаючи Jakarta Post та агентство Antara News повідомили про скандальну рекламу, показану у Малайзії. У ній рекламувалися працівниці - мігрантки з Індонезії під провокаційним гаслом «Продаються індонезійські служниці (інше значення «незаймані дівчини» - прим. переклад.)». Реклама звісно викликала обурення серед індонезійців та сильну відповідну критику обох урядів: Індонезії та Малайзії. Колишній віце - голова індонезійської Палати представників, Заєнал Маарів виступив із заявою, у якій підкреслював, що індонезійські служниці насправді продаються і це не є просто недоречною рекламою, і задався питанням, чому уряд Індонезії обурений цією рекламою, у той час як на протязі тривалого часу відомо про плачевне положення індонезійських робочих-мігрантів. У Малайзії працюють більше 2.5 мільйонів індонезійських робочих, 80% із яких жінки, на додаток до мільйонів індонезійців, які працюють по усьому світу. Іде масова дегуманізація. Усі вони стикаються з відношенням до себе як до економічного товару, поряд із ображаннями, катуваннями та навіть смертю від рук роботодавців. Не дивлячись на усе це, у липні 2012р. уряд Індонезії у якості досягнення, яким варто пишатися, заявив про збільшення обсягу грошових переказів, здійснених трудовими мігрантами, які працюють за межами Індонезії, що було розцінене як позитивний вклад в економічний розвиток Індонезії. Обсяг переказів за 2012р. склав 65 трильйонів рупій. Велика кількість індонезійських жінок вимушені емігрувати за кордон з причини крайньої бідності. І це не дивлячись на те, що Індонезія з причини свого економічного росту розглядається багатьма західними урядами як нова економічна сила. Цей факт відображає певну характеристику капіталізму, де багатством забезпечена меншість на тлі голоду серед мас.