Капіталізм позбавив працюючих індонезійських жінок людської якості

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

О понеділка 29 жовтня 2012р. індонезійські та азіатські ЗМІ, включаючи Jakarta Post та агентство Antara News повідомили про скандальну рекламу, показану у Малайзії. У ній рекламувалися працівниці - мігрантки з Індонезії під провокаційним гаслом «Продаються індонезійські служниці (інше значення «незаймані дівчини» - прим. переклад.)». Реклама звісно викликала обурення серед індонезійців та сильну відповідну критику обох урядів: Індонезії та Малайзії. Колишній віце - голова індонезійської Палати представників, Заєнал Маарів виступив із заявою, у якій підкреслював, що індонезійські служниці насправді продаються і це не є просто недоречною рекламою, і задався питанням, чому уряд Індонезії обурений цією рекламою, у той час як на протязі тривалого часу відомо про плачевне положення індонезійських робочих-мігрантів. У Малайзії працюють більше 2.5 мільйонів індонезійських робочих, 80% із яких жінки, на додаток до мільйонів індонезійців, які працюють по усьому світу. Іде масова дегуманізація. Усі вони стикаються з відношенням до себе як до економічного товару, поряд із ображаннями, катуваннями та навіть смертю від рук роботодавців. Не дивлячись на усе це, у липні 2012р. уряд Індонезії  у якості досягнення, яким варто пишатися, заявив про збільшення обсягу грошових переказів, здійснених трудовими  мігрантами, які працюють за межами Індонезії, що було розцінене як позитивний вклад в економічний розвиток  Індонезії. Обсяг переказів за 2012р. склав 65 трильйонів рупій. Велика кількість індонезійських жінок вимушені емігрувати за кордон з причини крайньої бідності. І це не дивлячись на те, що Індонезія з причини свого економічного росту розглядається багатьма західними урядами як нова економічна сила. Цей факт відображає певну характеристику капіталізму, де багатством забезпечена меншість на тлі голоду серед мас.

У Бангладеш, Пакистані та інших частинах ісламського світу мільйони жінок також стикаються з виснажливою економічною експлуатацією заради забезпечення прожитком себе та своєї родини. Причиною цього є порочний капіталізм та вигадані людиною економічні системи, які породили у суспільствах  масове зубожіння, відношення до жінок, як  до споживацького товару, а також  провалилися у створенні достатньої кількості робочих місць для чоловіків, щоб вони мали змогу відповідним чином забезпечувати свої родини.

Доктор Назрін Наваз, член Центрального Інформаційного офісу Хізб ут-Хахрір з питань жінок, коментує дегуманізацію жінок в ісламському світі наступним чином:

1. Не дивлячись на критику з боку індонезійського уряду реклами, створеної у Малайзії, саме його економічна політика, яка провалилася, змусила мільйони  громадян Індонезії через крайнє зубожіння та масове безробіття серед чоловічого населення, і зокрема жінок, заради виживання шукати собі роботу за кордоном. А це, у свою чергу, відкрило дорогу економічній експлуатації та неналежному поводженню. Кожна 54 індонезійська жінка змушена працювати за кордоном заради  підтримання фінансового положення своєї  родини, багато з яких позбавлені  можливості піклуватися про своїх дітей, і вимушені вибирати між важливою роллю – бути матір’ю, і бути годувальником наступних поколінь. Далі, високий економічний ріст Індонезії виявився нездатним вирішити проблему крайньої бідності у суспільстві, що у черговий раз стало безперечним доказом помилкової основи і хибної природи капіталістичного тезису про те, що «економічний ріст – перший засіб для покращення добробуту суспільства». Замість забезпечення людей розквітом та покращенням стандартів їх життя, капіталістична економічна система, яка взята на озброєння Індонезією, фактично погіршує соціальну нерівність і збільшує масштаби бідності. Це підтверджує доведений часом факт  того, що капіталістична система концентрує багатство у руках меншості на тлі доведення мас до зубожіння.

2. Капіталістична система, яка виконується на Заході, в Індонезії, Малайзії і по усьому ісламському світі, розглядає усе як питання попиту та пропозиції, захищаючи зиск як головну мету суспільства. Це скидає чоловіка та жінку на рівень товарів ужитку, які несуть фінансову вигоду країні, щоб можна було використовувати та ображати при потребі, без урахування шкідливого фізичного та розумового впливу на індивідів або шкідливих наслідків для родинних осередків та суспільства загалом. Це ідеологія, яка цілеспрямовано ставить зиск вище людей, а фінанси вище родини. На додаток, великий обсяг грошових переказів від жінок, які працюють за кордоном, не є ознакою успішного уряду, навпаки, це ознака провалу уряду, який не у змозі забезпечити достаток  для своїх жінок, так само як і не усвідомив величезну відповідальність за матеріальне забезпечення бідних.

3. На повну супереч з капіталізмом, Іслам не розглядає жінку як предмет  ужитку, а розглядає як людину, яка постійно повинна бути захищена та матеріально забезпечена рідними чоловічої статі або державою, таким чином, щоб вона була здатна виконувати свій життєво важливий обов’язок – бути жінкою та матір’ю, з одночасним забезпеченням можливістю бути працевлаштованою за наявності бажання. Жінка ніколи не повинна стикатися з економічним або суспільним тиском, який вимушує її працювати, таким чином, що її домашні обов’язки вступають у компроміс із роботою, а також вона ніколи не повинна нести тягар положення, коли вона для своєї родини одночасно є годувальником та домогосподаркою.

4. Мільйони індонезійських мігрантів-робітниць, так само як і мільйони жінок, які стикнулися з економічною експлуатацією по усьому ісламському світу, будуть жити за абсолютно іншого положення у затінку системи Халіфату, який передбачає надійний, перевірений часом підхід до боротьби з бідністю та забезпеченні жінок гідністю та достатком. Ця  держава виконує славну економічну систему, яка відкидає засновану на зиску порочну капіталістичну модель фінансів, так само як і забороняє накопичення багатства та приватизацію корисних копалин, а також  витрачає величезні кошти на розвиток  інфраструктури, сільського господарства, індустрії та технології. Тому основа ісламської економіки та її політика працює над ефективним розподілом багатства, яке забезпечує основні потреби усіх громадян, а також закладає фундамент для славної економічної  продуктивності, яка здатна  кинути виклик масовому безробіттю та забезпечити індивідів предметами розкоші. Це дозволить чоловікам виконувати свої обов’язки із забезпечення родин, поряд із тим, що держава зобов’язана забезпечувати тих жінок, які не мають рідних із чоловіків, які здатні їх прогодувати.

Ми  закликаємо жінок в Індонезії, Малайзії та в усьому ісламському світі негайно надати підтримку обов’язковій роботі із відновлення Халіфату, який встановить щирого халіфа, а він, у свою чергу, зніме з їх пліч економічний тягар і покладе його на свої. Ми закликаємо їх брати участь у цій благородній політичні боротьбі, яка обіцяє велику нагороду від Творця ﷻ і встановить державу, яка перетворить їх із товару ужитку у піднесеного, захищеного та шанованого представника людства, тому що в Ісламі жінка не заслуговує меншого.


الر ۚ كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَىٰ صِرَاطِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ
«Аліф. Лям.Ра. Ми ниспослали тобі Писання, щоб ти вивів людей з дозволу їх Господа із темряви до світла на шлях Могутнього, Достохвального». (14:1).

Доктор Назрін Наваз
Член Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір.
Центральний
інформаційний офіс
Хізб ут-Тахрір
Вівторок, 21 Зульхиджа 1433
6 Листопада 2012

 

Головне меню