Делегація Хізб ут-Тахрір відвідала посольство Пакистану у м. Київ
Матеріал планується до публікації 19 червня 2013
Матеріал планується до публікації 19 червня 2013
Прес-реліз
Делегація Хізб ут-Тахрір передала відкритого листа до посольства Пакистану у м. Київ
Учора 17 червня 2013р. делегація Хізб ут-Тахрір в Україні у складі 3-х осіб відвідала посольство Пакистану у м. Київ та передала відкритого листа під назвою «Відсутність Навід Батта протягом року після його викрадення не відстрочить та не зупинить твій кінець від рук праведного халіфа!». Скерована до посольства Хізбом група складалася із 3-х осіб: Амзаєв Фазил (голова Інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Україні), Велієв Баттал (член партії), Абду-Селям Селяметов (члена партії).
27 раджаб - напередодні 89 (92) річниці зруйнування Халіфату. Мітинг ісламської партії Хізб ут-Тахрір в підтримку Халіфату «Одна умма - один прапор».
У «Системі Ісламу» приводиться наступне: (Третє: якщо мається думка, за допомогою якою хочуть об’єднати мусульман для їх же інтересів.
У завершенні свого прес-брифінгу учора (13.05.2013р.) представники Армії Бангладеш проголосили офіційне завершення рятувальної операції на розвалинах Rana Plaza, заявивши про кількість жертв руйнування будівлі у 1127 осіб. Хізб ут-Тахрір вілаят Бангладеш висловлює співчуття родинам загиблих і прохає Аллаха Милосердного, послати їм заспокоєння і зарахувати у число шахідів у Наступному житті. Посланець Аллаха ﷺ сказав, що якщо хтось загине від подібних руйнувань, він буде зарахований у число шахідів. Ми також прохаємо Аллаха ﷻ щоб він дав зцілення пораненим.
Хізб ут-Тахрір вілаят Пакистану провів акцію проти дій режиму в Бангладеш. 6 травня 2013р. цей режим атакував і вбив величезну кількість мусульман, які виступили проти богохульства у відношенні Посланця Аллаха ﷺ. Хізб ут-Тахрір вілаят Пакистану також передав листа-протест у дипломатичну місію Бангладеш. Демонстранти тримали плакати і банери з наступними написами: “О деспотичні правителі Бангладеш! Незабаром Халіфат помститься за пригноблених” і “Мусульмани виступають проти богохульства у відношенні Пророка Аллаха ﷺ, а ви вбиваєте їх тисячами”.
Нещодавно, під час освячення будівлі нової церкви у Olasiti Parish (м.Аруша) у присутності офіційного гостя, посла Ватикану Франсіско Монтецілло Паділла, який також є представником Папи у Танзанії, була підірвана бомба. Подією, як зазвичай, скористались на свою користь політики та ЗМІ, для того, щоб дискредитувати Іслам та мусульман, об’явивши цей випадок терористичним актом, у той час як офіційні особи уряду заявили у парламенті про наявність релігійного конфлікту. Для іще більшого розпалу ситуації деякі люди , навіть, заявили про те, що людина, яка кинула бомбу, буда одягнута в ісламську джуббу, не зважаючи на загальновідомість того, що у ній людина не змогла б миттєво зникнути з місця пригоди.
Новоспечений прем’єр-міністр Пакистану Наваз Шаріф приклоняється перед Індією, іще не встигнувши принести присягу, під пильним наглядом головного американського агента у Пакистані Каяні. Таким чином, режим Каяні-Шаріфа вже довів, що він є новим жокеєм для американської коняки у Пакистані під назвою «демократія» та є істинним спадкоємцем режимів Мушаррафа-Азіза та Каяні-Зардарі. У розмові з іноземними журналістами Наваз Шаріф запросив прем’єр-міністра Індії взяти участь у церемонії принесення присяги. До цього, Наваз в ефірі одного з індійських каналів заявив, що відвідає Індію не залежно від того, чи отримає він запрошення від цієї країни чи ні. На початку режим Мушаррафа-Азіза, після Каяні-Зардарі, а тепер Каяні-Шаріфа прагнуть послідовно вдовольнити Індію будь-якими засобами, не звертаючи уваги на приниження. Це є результатом американської політики яка бажає протиставити Індію Китаю, за допомогою ослаблення Пакистану та перетворення його у покірну Індії країну, замість реалізації потенціалу Пакистану у якості ядра всесвітнього Халіфату.
Серія відповідей аміра Хізб ут-Тахрір, шейха Ата ібн Халіль Абу ар-Рашта, на питання відвідувачів сторінки у Facebook.
Питання:
“В основі речей лежить дозволеність, доки не передано доводу про її забороненість”. Майно — це річ, і якщо не передано про його забороненості, воно залишається дозволеним.
Відповідь Фатіха аль-Джадіда Alfateh Akjadeed
Запитання:
Ас-саляму алейкум уа рахматуллахі уа баратуху.
Запитання:
Чи дозволено приймати подарунок від чоловіка, який заробив свої гроші (майно) забороненим по шаріату шляхом (харам). Наприклад, шляхом азартних ігор (кумар), лихварства, угод страхування або продажу вина? Чи дозволяється членам його родини приймати його витрати на них, зроблені цими грошима (майном), які він набув забороненим по шаріату шляхом (харам)?
Відповідь:
Заборонене по шаріату (харам) буває кілька видів:
1 – Харам по своїй суті. Як, наприклад, вино. Подарунок у даній речі є забороненим. Це заборонено стосовно володаря вина та тому, кому воно дарується. Посланець Аллаха ﷺ казав: «Заборонено вино (алкоголь) по своїй суті» [вивів ан-Насаі].
2 – Харам стосовно прав людини. Як, наприклад, викрадене або захоплене майно. Таке майно є забороненим для крадія і для того, хто його бере, а значить, не можна дарувати його у подарунок. Дана заборона поширюється як на того, хто привласнює це майно, так і на того, хто отримує його у якості подарунка. Оскільки дане майно – право його законного по шаріату власника. У випадку знайдення його, необхідно повернути йому його законне по шаріату майно. Доказом тому слугує:
Від Самура передається, що Посланець Аллаха ﷺ казав: «Якщо у людини вкрадуть яку-небудь річ або вона загубить якусь річ, потім знайде (зустріне) її у руках іншої людини, то перша (у кого вкрали або загубила) має на неї більше прав, аніж останній, а покупець повинен вимагати у продавця її вартість» [Ахмад]. Даний текст вказує на те, що вкрадене майно необхідно повернути його законному по шаріату власнику.
Захват передбачає незаконне привласнення чужого майна. Тому той, хто захопив, повинен повернути захоплену річ її законному по шаріату власнику, згідно до повідомлення від Самура, що Пророк ﷺ казав: «Руки у боргу за те, що взяли, доки не віддадуть (повернуть) [ат-Тірмізі - даний хадіс хасан].
3 – Харам, отриманий від недійсних по шаріату фінансових операцій. Як, наприклад, лихварство та майно від азартних ігор. Дана заборона поширюється тільки на того, хто заробляє таким шляхом, і не зачіпає того, хто отримує гроші законним за шаріатом шляхом від лихваря або гравця азартних ігор. Як, наприклад, якщо продати лихварю якийсь товар за певну ціну, а також, якщо жінка отримає від свого чоловіка, який бере від відсотки від своїх вкладів у банку, витрати на утримання дітей та себе, або якщо лихвар подарує одному із своїх родичів якийсь подарунок, і тому подібні узаконені за шаріатом взаємовідносини. Оскільки гріх за це майно лежить на лихваря, а не на того, хто отримав його у якості платні, витрат на утримання або подарунка. Тому що дана заборона (харам) не може лежати на відповідальності двох осіб у даному положенні. Доказом тому слугує:
а) Всевишній Аллах говорить:
وَلا تَكْسِبُ كُلُّ نَفْسٍ إِلا عَلَيْهَا وَلا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى
«Кожна душа набуває гріхи тільки на шкоду самій собі. Жодна душа не понесе чужого тягаря» (06:164).
б) Достовірно передано, що Пророк ﷺ мав відносини з іудеями у Медині, знаючи про те, що більшість свого майна вони заробили шляхом лихварства. Всевишній Аллах говорить:
فَبِظُلْمٍ مِنَ الَّذِينَ هَادُوا حَرَّمْنَا عَلَيْهِمْ طَيِّبَاتٍ أُحِلَّتْ لَهُمْ وَبِصَدِّهِمْ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ كَثِيرًا (١٦٠) وَأَخْذِهِمُ الرِّبَا وَقَدْ نُهُوا عَنْهُ وَأَكْلِهِمْ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ
«За те, що іудеї вчиняли несправедливо та багатьох збивали (або часто збивали людей) зі шляху Аллаха. Ми заборонили їм блага, які були дозволені їм. А також за те, що вони брали лихву (лихварство), хоча вона була заборонена їм, і незаконно пожирали майно людей» (04:160-161).
Також повідомляється, що Пророк ﷺ приймав подарунки від них. Від Ібн Аббаса передається, що «Одна іудейка подарувала Посланцю Аллаха ﷺ отруєну баранину. Він відправив до неї гінця і спитав її: «Що штовхнуло тебе на такий вчинок?» Вона сказала: «Хотіла впевнитися. Якщо ти Пророк, то Аллах обов’язково освідомить тебе про це. Якщо це не так, то позбавила би людей від тебе».
в) Достовірно передано, що деякі сподвижники (сахаби) та послідовники (табііни) дозволяли приймати подарунки від лихваря.
-«Одного разу один чоловік прийшов до Ібн Масуда та спитав його: «У мене є сусід, який поїдає лихву (лихварство), і він продовжує підносити вітальні подарунки» Ібн Масуд відповів: «Його подарунок – тобі, а гріх – йому» [Абдурразак ас-Санані у «Мусаннаф»].
-«Одного разу аль-Хасана спитали: «чи можна їсти їжу збирача податків (або касира)?, на що він відповів: «Аллах повідомив вам про іудеїв та християн, що вони поїдали лихву (лихварство), але, при цьому, дозволив вам їсти їх їжу» [Абдурразак ас-Санані у «Мусаннаф» від Муаммар].
- «Одного разу Мансур спитав Ібрахіма: «Одного разу я поселив одного працівника, і він зустрів мене у якості гості на нагородив мене». Ібрахім сказав: «Приймай». Мансур відповів: «Проте адже він володіє лихвою (лихварством)?». Ібрахім відповів: «Приймай, якщо не наказує тобі (займається лихварством) і ти не надаєш йому допомогу (у лихварстві)». [Абдурразак ас-Санані в «Мусаннаф» от Муаммар].
Г) – Тим не менш, краще не мати стосунків з володарями забороненого майна, отриманого шляхом лихварства, не продавати їм та не приймати від них подарунки, виходячи з набожності, щоб продавець не брав гроші, забруднені лихварством, за свій товар, і не отримувати подарунки від лихварських грошей. Щирому мусульманину варто уникати усього того, що є нечистим та непрозорим. Сподвижники Посланця Аллаха ﷺ утримувались від багатьох дозволених речей, боячись наближення до забороненого (харам). Достовірно передається, що Посланець Аллаха ﷺ казав: «Раб не досягне ступеня богобоязне них, доки не утримається від того, у чому нема нічого ганебного , боячись того, у чому є щось ганебне» [вивів ат-Тірмізі, хадис хасан].
Висновок: Дозволено продавати товар тому, хто бере під відсотки зі своїх банківських вкладів і так далі, а також дозволяється приймати подароване ним майно. Проте бажано не продавати йому та не приймати від нього подарунки.
4 Сафар 1434
07/12/2012
Прес - реліз
«Парадокси демократії: нездатність міської влади забезпечити порядок – причина обмеження прав на мирні зібрання»
Проведення мирних громадських акцій є невід’ємним правом громадян України, забезпечити реалізацію яких закликані державні органи. Стосовно ж мусульман, влада діє згідно до зовсім інших законів, що, як мінімум, викликає подив.