Чинники, які призвели до розпаду Халіфату
Посланець Аллаха ﷺ сказав:
Посланець Аллаха ﷺ сказав:
У першу чергу Умма пережила тривалий період занепаду, потім була ідейна агресія з боку Заходу, яка становила найбільшу небезпеку для мусульман. Чужді мусульманам західні ідеї породили націоналістичні і патріотичні тенденції.
Капіталізм та його порочна культура швидкими кроками рухаються у бік краху. Шлях капіталізму у два сторіччя показав, що він позбавлений змісту і цілі. Послідовники капіталізму далекі від істинного розуміння зв’язку Творця і творіння, розуміння природи людини, її призначення, її кінця.
Всевишній Аллах говорить:
Ісламська Умма втратила багато чого з падінням Халіфату і запровадженням над нею вигаданих людьми законів. Більше того, можна сказати, що вона втратила усе з падінням Халіфату. Ані слави, ані пошани, ані безпеки, ані захисту у неї не залишилось.
У перший день місяця Раджаб, з якого починаються три благословенних місяця і в якому виповняється 100 років з дня скасування Халіфату, Хізб ут-Тахрір розгорнув глобальну кампанію, звертаючись до усіх, чоловіків і жінок, літніх і молодих, вчених і студентів, пригноблених і володарів сили зі словами: «О, мусульмани! Сто років, як ми живемо без Халіфату! Досить! Ми закликаємо вас до його встановлення у сотий рік його скасування!».
Встановіть його, о, мусульмани!
Центральний інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір запускає кампанію
О, мусульмани, встановіть його!
• Умма потребує змін. Тому діяльність по зміненню повинна бути політичною, і її повинно вести політичне згуртування, засноване на ідеології Ісламу.
Розумі шукає шляхи порівняння у виборі між однаковими або схожими положеннями, тому він проводить аналогію (кияс) між кожними двома питаннями, які мають схожості. У той же час він проводить відмінність між двома різними положеннями, тобто дає різні рішення по різним питанням.
Інтерес (масляха) — це притягнення користі і усунення шкоди. Інтерес визначається або розумом, або Шаріатом. Якщо визначення залишено розуму, тоді йому буде складно визначити істинний інтерес, тому що розум обмежений і не може охопити сутність людини.