В рамках конституції держави Халіфат. Стаття 24
Халіф виступає у владі і у виконанні Шаріату від імені Умми
Халіф виступає у владі і у виконанні Шаріату від імені Умми
Новина: Опубліковане 9 липня дослідження на веб-сайті Оксфордського університету показує, що 65% мусульманських жінок, які надають свої фотознімки в хіджабі разом з резюме при прийомі на роботу в Нідерландах, відкидаються без запрошення на співбесіду.
Іслам — це незмінні принципи, чи стосується це питання віропереконань чи шаріатських постанов, ідеї чи методу; усі ці принципи в Ісламі незмінні і непохитні. Найяскравішим прикладом цього служить відкинення компромісу між Ісламом та іншими конфесіями: в Ісламі немає поняття «і вашим, і нашим».
В суботу 10 вересня 2022 року посол США Джон Годфрі відвідав Ель-Фашір в провінції Дарфур і зустрівся з його керівництвом.
Ми надамо рішення відносно інфляції і подорожчання життя на тлі нашого бачення під трьома заголовками:
Реальність відносин між країнами, способи політичних кроків, договори, партнерство, військова і політична співпраця і союзи, які витікають із цього чи пов’язані з цим — усе це засновано на ідеології, яку несуть взаємодіючі держави.
Сьогодні в усьому світі мірило політичний дій засноване на балансі інтересів і матеріальної вигоди. Це мірило несе в собі набір правил,які розчинили перед собою усі людські, моральні і навіть духовні цінності.
Разом з благородним хадісом
Іслам вшанував жінку і захистив її честь. Посланець Аллаха ﷺ вигнав усе єврейське плем’я Бану Кайнука із Медини через те, що вони посягнули на честь мусульманки, на її вбрання.
Деякі мукалліди (послідовники) радяться з вченим у справах своєї релігії, будь то шаріатських законах або питаннях віропереконання. Цей вчений виносить певні фетви, які можуть бути не те що помилковими, але і зовсім неісламськими. Чи буде мукаллід відповідати перед Аллахом за слідування таким неісламським фетвам? Інакше кажучи, чи дозволений такий таклід (слідування)?
В демократичній системі панування належить народу, а не божественним законам. А це означає, що право видавати закони надано людині, чий розум обмежений, недосконалий і безсильний, та до того ж і схильний впливу оточення.
Ісламська Умма не відчуває недоліку в матеріальних ресурсах, щоб жити з гідністю і честю. У неї немає проблем з розробкою програм, стратегією і методів. Умма здатна освоювати сучасні технології і розвивати їх, про що свідчить потік мусульманських вчених в західні країни.