Різниця між аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар і насіхатом
Насіхат1 — це шаріатська вимога, в основі якої лежать слова Пророка ﷺ:
Насіхат1 — це шаріатська вимога, в основі якої лежать слова Пророка ﷺ:
Після того, як університет ан-Наджа змінив обкладинку своєї сторінки в «Facebook» на картинку, що несе концепцію гендерної рівності на Заході, студентський інформаційний блок сформував делегацію, в яку увійшли представники інформаційного блоку, представники ісламського блоку і група студентів університету.
Євро-середземноморський спостерігач по правам людини і «Глобальний інститут водних ресурсів, оточуючого середовища і здоров’я» заявили на засіданні Ради по правам людини, що тривала блокада з боку єврейського утворення призвела до серйозному погіршенню водної безпеки в Газі, де 97% води прийшло в непридатність для пиття, а жителі блокадної полоси повільно отруюються.
Після того, як Верховний суд в Ташкенті опублікував офіційну заяву про арешт жінок за розміщення заборонених матеріалів в «Facebook», в прес-релізі, випущеному жіночим відділом Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір, говорилось:
Члени «Хізб ут-Тахрір» виступили зі зверненнями в благословенній мечеті аль-Акса, де вони засудили рішення судів сіоністського утворення про дозволеність євреям молитись на території мечеті аль-Акса, і підкреслили, що ці рішення — усього лише порожня писанина; мечеть аль-Акса належить тільки мусульманам з усією її прилеглою територією, і вона залишиться недоторканою мечеттю; так було і буде назавжди до Судного Дня.
Із видань Хізб ут-Тахрір
Видання перше — Сафар 1443 р.х./вересень 2021 р.
В суботу 09.10.1921 партія «Хізб ут-Тахрір» в благословенній Палестині організувала три масових протести в Рамаллі, Хевроні і Тулькармі, в ході яких закликала до мобілізації мусульманських армій у відповідь на рішення окупаційної влади дозволити євреям робити свої молитви на території благословенної мечеті аль-Акса.
Концепції, визначення, поняття і мафхуми подібні дорожнім картам, які надають образу життя людей деякий стиль. Мир мислення і структура аклії людей формується згідно з цими концепціями, набуваючими визначення, і мафхумами, суть яких пізнається розумом.
Президент Туреччини Реджеб Ердоган виступив з промовою на 76-му засіданні ООН. Під час виступу він заявив про деякі проблеми, які хвилюють Туреччину як державу. Дані проблеми він розглядав з точки зору національних інтересів Туреччини, зобов’язаної виконувати міжнародні закони і резолюції, а не з точки зору Ісламу.
В описі аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар ми сказали: «Схвалюване — це усе те, що Шаріат порахував хорошим і поставив в обов’язковість. Засуджуване — це усе те, що Шаріат порахував огидним і заборонив».
بسم الله الرحمن الرحيم
Питання, яке ми часто чуємо, коли мова заходить про яку-небудь проблему у світі або проблему в ісламських землях: яку альтернативу пропонує Іслам в рішенні даних проблем при тому, що правління по законам Шаріату відсутнє?
Після того, як для нас став очевидним хукм діяльності аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар, після того, як ми усвідомили достоїнство і статус цієї діяльності, ми переходимо до поясненню значення аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар.