Сподвижники бажали пасти шахідами
Разом з благородним хадісом
Разом з благородним хадісом
Ми спробуємо стисло пояснити вам, наші дорогі читачі, дуже популярне в останні роки визначення соціального покоління, яке намагаються обрамити поведінковими кодами, його характеристики, а також те, чому його приймають за еталон в соціально-економічній сфері.
Новина: В Петербурзі 27 і 28 липня пройшов саміт «Росія-Африка», ініційований і підготовлений Москвою. Запрошення на цей саміт Кремль розіслав головам усіх країн Африки.
ٱلۡحَقُّ مِن رَّبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ ٱلۡمُمۡتَرِينَ
«Істина — від твого Господа. Тому не будь в числі тих, хто сумнівається» (2:147).
Найбільш сильним аргументом, який висувається сьогоднішніми правителями для того, щоб привести до запровадження хукми Аллаха не одразу, а поступово, є питання «тадарруджа» (поступовості).
Разом з благородним хадісом
В політиці нашої країни тема «такія» стала притулком для правоконсервативних чи релігійних партій, і дії, які вживаються за зачиненими дверима в протиріччі з питаннями, обіцяними мусульманам, намагаються пояснити за допомогою цього поняття.
З волі Аллаха людство було створено безпорадним. Це тому, що Всевишній Аллах — єдиний, Хто всемогутній, і Він — єдиний, Хто позбавлений будь-яких недоліків. Це важливий чинник, який позбавляє людину можливості безперервно і необмежено видавати хукми. Тому що якщо б кожен бажаючий намагався видавати хукми, це викликало б серйозний колапс, безлад і анархію у світі.
Разом з благородним хадісом
Західники, які є вороже налаштованими по відношенню до Ісламу і мусульманам людьми, вже багато років ведуть культурну війну проти мусульман, щоб прищепити їм свої порочні ідеології, традиції і погляди на життя.
В ім’я Аллаха, Милостивого і Милосердного
Прогнозуючи песимістичну картину очікуваного часу, Макрон зазначив, що «епоха безтурботності , марнотратства і достатку» закінчилась і що уряд повинен вжити заходів проти цього.
Сумна істина полягає в тому, що мусульмани втратили метод ісламського мислення і почали проявляти слабкість в його застосуванні. Безперечно, неісламський спосіб мислення, читання і дослідження на основі вивчення і навчання, а не дії, привів до втрати якого-небудь змісту в деяких питаннях. І, звичайно ж, в першу чергу від цієї втрати змісту постраждали поняття і концепції.