Ключові поняття

Ідея припустимості поступового застосування шаріатських законів у мусульман виникла в деякі епохи занепаду. Причиною її виникнення були різні чинники, найважливішим з яких було підкорення і слідування зіпсованій реальності. До якої міри правомірно підстроюватись під реальність і, отож, чи припустимо ігнорувати застосування деяких ісламських законів, якщо їх застосування може викликати смути чи безлади?

Слово «Аль-Вай»

Всезагальне послання

Всевишній Аллах ниспослав Коран Своєму Посланцю Мухаммаду ﷺ на арабській мові, як назидання для усіх людей. Для арабів було честю, що Аллах обрав Мухаммада у якості Посланця і Пророка із їх числа і ниспослав йому Коран на арабській мові.

Що означає «Іслам — ідея і метод» і що спонукало до виникненню такої класифікації? В чому різниця між методом і способом, і якщо метод — це шаріатські положення, то способи вже не відносяться до шаріатських норм? Чому ми говоримо, що положення методу неможна змінювати в залежності від обставин, а способи можна, і чи є положення методу питаннями іджтіхаду, як більшість положень ідеї, чи вони категоричні? Ми постараємось пролити світло на усі ці питання в нашому матеріалі.

Саліх Хайруллах

Нав’язування навчання іноземної мови — це ніщо інше, як огидний шлях до формуванню методу мислення (аклії) у дітей

Незважаючи на те, що епоха колоніалізму минула, проте іноземна мова, як і раніше, залишається предметом поваги і вшанування, символом прогресу і критерієм освіченості у наш час. Ми б хотіли поставити наступні питання: для чого нам потрібна іноземна мова? Яким чином вивчення іноземної впливає на формування методу мислення (аклії) у дітей? Якою є роль колоніалізму в усьому цьому?

Аллах Всевишній говорить в Своєму Священному Писанні, застерігаючи нас від міркувань про Божественну сутність і від шляху науки каляму:

Політика — це не вміння використовувати лише те, що доступно. Це не пошук найкращого варіанту із тих, які вже є. Політика — це активні дії, скеровані на розширення кордонів можливого і запровадження бажань в реальність. Політика — це не брехня, обман и вдавання, а світлий образ Ісламу і його піднесеного заклику. Пророк Мухаммад ﷺ вчить нас, як використовувати політичні маневри, щоб творити громадську думку на користь ісламського заклику, що допоможе йому поширитись в повній чесності і вірності заповіту.

Людина в цьому світі нерозривно пов’язана з іншими людьми, обмінюється з ними інтересами і встановлює з ними відносини. Але ці відносини повинні регулюватись: будь то економічні, політичні чи соціальні. Якщо система, яка регулює відносини, незастосовувана, тобто не має методу реалізації, тоді це марна філософія, яка залишиться на сторінках книг. Яка система краще за усе організує взаємовідносини людей? Як можна реалізувати цю систему? І яким є правильний метод для цього?

Якщо правитель в Ісламській Державі робить упущення по відношенню до своїх обов’язків в правлінні, чи можуть люди виконувати те, що він упускає? За відсутністю Ісламської Держави, яка запроваджує Шаріат, які закони Шаріату люди можуть запроваджувати самостійно, а що їм виконувати не дозволяється? Яким є закон відносно застосування зброї для встановлення Халіфату? Хто несе відповідальність за забезпечення основних і другорядних нужд людей?

Головне меню