Нарешті, після декількох місяців у чеканні, було проголошено про зміну міністерських старих кадрів на нові, в уряді Судану після вступу одного з лідерів опозиції до правлячих рядів існуючої системи, багато людей було розчаровано, коли старі ж особи з’явилися у новому діапазоні, і викрилася слабкість у міністерстві, у той час як вони сказали, що воно буде рухливим, на відміну від старого, у якому було 77 міністрів, і тепер, після відділення третини Судану зі своїми багатствами вони проголосили про створення міністерства більш як 60 міністрів!
Ми у Хізб-ут-Тахрір вілаят Судану не були здивовані тому, що сталося, і не розчарувало нас те, що розчарувало інших. Тому що ми дуже добре знаємо, що реальна зміна, яка витягне ці країни із стану пригнічення та зубожіння, злиднів та жалюгідного існування, до стану справедливості та щасливого життя, полягає не у зміні осіб старих на нові в уряді, який править по капіталістичній демократичній системі. Бо правління для них є способом матеріального збагачення, та незаконного відбирання багатства людей через збори та податки для того, щоб втамувати свої міністерські шлунки та тих, які харчуються багатством нації за рахунок страждань та зубожіння за допомогою рук продажних тиранів – правителів.
Реальні зміни, яких домагається Умма, це зміна усієї системи, тому що ця система - головне коріння хвороби та зла, на систему засновану на акиді умми; Іслам великий, він урівнює правителя та громадянина перед шаріатським законом, правитель у якому є слугою народу, а не правителем тираном, що забирає собі багатства умми. Система, у якій політики та правителі змагаються у тому, щоб забезпечити потреби умми, такі як продукти харчування, одяг, освіта, медичне забезпечення та безпеку, спираючись на слова Посланця ﷺ: «Воістину це аманат, воістину, у Судний день це буде приниженням та каяттям, окрім тих, які використовували його законно та виконали усе, що на них у цій справі», вивів Ахмад. І це система праведного Халіфату за методом пророкування, засновником якого був Посланецьﷺ, а після нього цю справу продовжили благородні послідовники та праведні халіфи. І світ наповнився справедливістю після насилля. Це-те насилля, яке повернулося під виглядом капіталізму. Так повернемо ж Халіфат як Халіфат праведних халіфів, і будемо насолоджуватися щасливим життям у ньому, та розповсюдимо справедливість по всьому світові та буде задоволений нами за це Господь світів.
Ібрахім Осман
Офіційний представник
Хізб ут-Тахрір в Судані
Інформаційний офіс
Хизб ут-Тахрір Судан
№ 52
Воскресіння, 16 мухаррама 1433 г.х.
11/12/2011