بسم الله الرحمن الرحيم
Аллах ﷻ ниспослав Іслам у якості повної та всеосяжної системи, що регулює усі життєві справи. І Він ﷻ встановив, що Іслам виконуватиметься за допомогою правління, а також Іслам буде єдиною основою даного управління. Аллах ﷻ говорить:
((إِنَّا أَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِتَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ بِمَا أَرَاكَ اللَّهُ))
«Ми ниспослали тобі Писання істинне, щоб ти розбирав тяжби між людьми так, як тобі показав Аллах…». [Сура Ан-Ніса: 105]
Для того, щоб люди не виконували Іслам у відповідності з такими формами правління, на які вказують їх примхи і бажання, Аллах ﷻ встановив особливу та бездоганну систему правління. Посланець Аллаха ﷺ сказав:
«كانت بنو إسرائيل تسوسهم الأنبياء كلما هلك نبي خلفه نبي وإنه لا نبي بعدي وسيكون بعدي خلفاء فيكثرون قالوا يا رسول الله فما تأمرنا؟ قال: أوفوا ببيعة الأول فالأول ثم أعطوهم حقهم واسألوا الله الذي لكم فإن الله سائلهم عما استرعاهم»
«Синами Ізраїля керували пророки. Якщо помирав один пророк, йому на заміну приходив інший. Після мене ж пророків не буде. У майбутньому з’являться халіфи і їх буде багато». Сподвижники спитали: «Що ж ти нам накажеш?» Пророк ﷺ відповів: «Дотримуйтеся того байату, який ви дали першому, і першому з них, і віддавайте їм їх права. Воістину, Аллах спитає про те, що Він дав їм під паству (відповідальність)».
За допомогою даного хадісу він ﷺ прояснив те, що ісламським правлінням є держава Халіфат, де Халіф отримує байат від людей. Тобто він отримує свою владу від народу, який вільно обирає його за допомогою присяги йому в тому, щоб він дбав про справи народу у відповідності з Кораном та Сунною. Тому ісламське правління не є монархічним, де правителем є король, який наслідує правління від свого батька. І не є диктатурою, коли людина приходить до влади за допомогою сили і з застосуванням сили править над людьми. А також, ісламське правління не є демократичним, де народ обирає своїх представників, щоб ті видавали закони для нього. Іслам повністю заперечує створену людьми демократичну систему, вигадану заходом, тому що верховна влада в Ісламі належить тільки Аллаху ﷻ, і законами для людей є Шаріат Аллаха ﷻ, а не закони, утверджені корумпованими політиками.
Положення мусульман, які живуть та керовані у межах системи правління, що відрізняється від системи Халіфату, є вкрай гріховним, будь то монархічна, диктаторська, демократична або інша система правління. І допоки вони продовжують жити у межах подібних систем правління без Халіфату, їх життя буде життям джахілії, і їх смерть буде смертю джахілії. Посланець Аллаха ﷺ сказав:
«من مات وليس في عنقه بيعة مات ميتة جاهلية»
«І хто помирає без байату на шиї, помре смертю джахілії».
Значення даного хадісу очевидне та однозначне. Для мусульман, які живуть у положенні, коли немає держави Халіфат, де дається байат Халіфові з тим, щоб він правив над людьми Ісламом, і якщо вони помирають, будучи у подібному положенні, тоді їх смерть буде смертю джахілії. Тобто вони будуть знаходитися у гріху, якщо не будуть приймати участі у роботі по встановленню Халіфату. Саме з таким значенням передається вищевикладений хадіс в інших збірках хадісів.
«مَنْ مات ... وليس عليه إمام جماعة فإن موتته موتة جاهلية»
«Хто помер і не пізнав Імаму свого часу, той помер смертю джахілії».
Сподвижники (р.а.) були одностайні у питанні Халіфату після смерті Посланця Аллаха ﷺ, коли вони зайнялися призначенням Халіфа у той час коли, як відомо, поховання померлого є обов’язковим. Сахаби, які були зобов’язані зайнятися похованням Посланця Аллаха ﷺ, замість цього зайнялися призначенням Халіфа. Посланець Аллаха ﷺ помер у понеділок вранці і залишався непохованим на протязі дню і ночі. І лише після того, як Абу Бакрові (р.а.) був даний байат у якості Халіфа, Посланець Аллаха ﷺ був похований у вівторок вночі. Це означає, що поховання було відкладене на дві ночі, і Абу Бакру дали присягу до поховання Посланця Аллаха ﷺ і це не було б законним, як якщо б призначення Халіфа не було більшим обов’язком аніж поховання померлого. Більше того, дана відстрочка поховання стосувалася самого Посланця Аллаха ﷺ.
О мусульмани!
Такою є важливість обов’язку зі встановлення Халіфату за допомогою усунення сьогоднішніх режимів. Якщо хтось помер у затінку сьогоднішніх кяфірських режимів без участі у роботу зі знищення даних режимів і відновлення Халіфату, він розглядається Ісламом як людина, яка померла смертю джахілії. Тому, будь-хто, хто помре зараз, коли у країні править Хасіна і він не працював для того, щоб усунути її і відновити Халіфат, то його смерть є смертю джахілії, навіть якщо він молився, постився, давав закят і здійснював хадж. І якщо б Халеда стала завтра правителем, то будь-який померлий у період її правління у країні і не працювавший для її усунення і відновлення Халіфату, помер би смертю джахілії, навіть якщо він молився, постився, давав закят і здійснював хадж.
О мусульмани, озирніться навколо. Хіба насправді це не так, що джахілія переважає у межах режиму Хасіни-Халеди? Кричуща корупція і розграбування багатства народу є наділом уряду та держави. Викрадення та вбивства є предметом повсякденного життя. Вбивство ножем і спалювання людей до смерті здійснюються за кілька секунд без довгих міркувань. Підкуп посадовців є невід’ємним для задоволення наших потреб, як отримання електроенергії, а підкуп суддів є законним в судах для отримання своїх прав. Бідні та нужденні, а також сироти ігноруються урядом подібно до того, як це робили колись правителі Мекки. Погане поводження з жінками вдома і на роботі, лихварство у банках, хабарництво на ринках, розпуста на вулицях, у парках та на озерах, концерти у голлівудському та болівудському стилях у зачинених і відкритих приміщеннях, а також на узбережжях… Постійне паплюження релігії, Корану і нашого улюбленого Пророка ﷺ. Цей список нескінченний. І усе це є або прямими діями режиму, або санкціонованими з боку режиму, або є результатом його кяфірської політики.
О мусульмани!
Врятуйте себе від смерті джахілії. Ваше нинішнє життя є життям труднощів, приниження та страждань. Шукайте вдоволення життя наступного. Прагніть до зустрічі з вашим Господом у радощах, з книгою ваших діянь у правій руці. Працюйте над усуненням даного режиму і встановленням Халіфату, який принесе вам благо в Ахіраті і змінить ваше скрутне положення у цьому світі.
Не думайте, що зміни неможливі, а Хасіна та Халеда Зія або їх спадкоємці успадкують правління незалежно від ваших зусиль. Закон Аллаха ﷻ цілком відрізняється від даного положення, і він не змінюється. І цей закон полягає у тому, що змінення положення людей вимагає від них вжиття заходів, і вже після цього, за допомогою Аллаха, дані зміни досягаються народом.
((إِنَّ اللَّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ))
«…Воістину, Аллах не змінює положення людей, поки вони не змінять самих себе». [Сура Ар-Рад: 11]
Не утримуйтеся від діяльності зі змінення, думаючи що зміни далекі від вас. Пам’ятайте, що Халіфат є пророкуванням Посланця Аллаха ﷺ. Ви є свідками того, як трони тиранів в усьому світі здригаються, а хазяї цих тиранів, американці та європейці зокрема, не здатні ані допомогти цим тиранам, ані проводити свою політику. Усе це вказує на близький кінець нинішнього тиранічного правління і наближення встановлення Халіфату.
«ثم تكون خلافة على منهاج النبوة»
«Потім буде Халіфат за методом пророкування».
Тому приєднуйтеся до Хізб ут-Тахрір і вимагайте від щирих офіцерів у збройних силах, кого ви знаєте з числа ваших рідних і близьких, усунення шейха Хасіни та передачі влади Хізб ут-Тахрір. Це є єдиним шляхом, який однозначно принесе зміни.
О люди сили, щирі офіцери у збройних силах!
Якщо б когось із вас спитали, хотів би він, щоб його смерть була подібна до смерті невігластва, то вашою відповіддю було б однозначне і тверде «Ні». Це ясне послання зараз дійшло до вас і вам стало відомо, що ви не зможете уникнути смерті джахілії, якщо вона спіткає вас за нинішнього режиму. Тому, прийміть правильне рішення у відношенні даного питання, уживіть дії з усунення цього режиму і передачі влади нам для встановлення Халіфату. І знайте, що вас чекає велика нагорода за становлення ансарами і надання допомоги (Нусрат) у встановленні Халіфату.
وَالسَّابِقُونَ الأَوَّلُونَ مِنْ الْمُهَاجِرِينَ وَالأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ
«Аллах вдоволений першими з мухаджирів та ансарів, які випередили інших, і тими, які послідували чітко за ними. Вони також вдоволені Аллахом. Він приготував для них Райські сади, в яких течуть ріки. Вони перебуватимуть там вічно. Це – велике досягнення успіху». [Сура Ат-Тауба: 100]
Хізб ут-Тахрір Бангладеш
Новий офіційний сайт: www.ht-bangladesh.info
Facebook: www.facebook.com/PeoplesDemandBD
06 Шаабан 1435
2014/07/04