Яким чином Халіфат захистить Іслам та Умму?

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

З того часу, як невірні знищили Османський Халіфат руками англійського агента Кемаля Ататюрка (майже 94 роки назад), Умма не бачила блага у своєму житті, більше того, вона стала іти позаду інших націй, жити у приниженні і підкоренні диктату невірних.

Вона продовжує годуватись крихтами зі столу світових гравців, але, як і раніше, залишається предметом атаки народів Сходу і Заходу. Внаслідок падіння Халіфату Умма:

— втратила свій статус на світовій арені,

— втратила Палестину, Сирію, Ірак та інші країни,

— опинилась під гнітом невірних в усьому світі,

— провалилась у трясовину зубожіння, голоду і безробіття,

— наразилась на занепад цінностей і моральних якостей,

— опинилась у науковій та економічній відсталості і т.д.

Ідеї Заходу і його культура витікають із демократії, капіталізму, секуляризму, лібералізму. Вони контролюють усі аспекти життя людей: правління, законотворчість, економіку, освіту, ЗМІ, образ життя суспільства. Іншими словами, країни мусульман перебувають під колоніалізмом ідей Заходу, його політики, його економіки, його військової присутності.

Якщо б Умма мала колишню свідомість і силу, ці страждання і лиха не торкнулись би її. Адже наявність сильного ісламського політичного режиму припиняє усіляку несправедливість та агресію. Адже даний режим витікає із божественної, ісламського світогляду (акиди), дотримуватись якого нам приписано. Тому вихід проти даного світогляду (акиди) вважається злочином, а звернення до інших світоглядів для винесення того або іншого хукму є бо невір’ям (куфром), або гріховністю (фіском), або несправедливістю (зульмом). Ми повинні дотримуватись не лише законів Ісламу, які стосуються індивіда (намаз, пост и т.п.), але й законів, які стосуються суспільства, запровадження яких здійснюване лише через державу (система покарань, судочинство, економіка, соціальна система, освіта, внутрішня і зовнішня політика, міжнародні угоди, ведення війн, наказувати схвалене і забороняти засуджуване і т.д.). Саме тому встановлення Ісламської Держави є першочерговим обов’язком (ваджибом) мусульман.

Проте ідея про встановлення Халіфату опинилась чуждою для мусульман, і тому слова «повернення до Ісламу» вони розуміли як повернення до поклоніння, моральності і не більше того. Також замість Ісламу мали поширення ідеї соціалізму, націоналізму, патріотизму. На жаль, Іслам сприймався як повернення до реакціонізму, відсталості і як нездійсненна мрія. Але з волі Всевишнього Аллаха через щирих синів Умми поява Халіфату і об’єднання Умми під правлінням одного халіфа стало вимогою мусульман, навіть якщо вони і розійшлись у шляхах досягнення цієї мети. Халіфат є найважливішою метою Ісламу, найвищим образом єдності і прихильності, які наказав Аллах. Сказав Всевишній:

وَإِنَّ هَٰذِهِۦٓ أُمَّتُكُمۡ أُمَّةٗ وَٰحِدَةٗ وَأَنَا۠ رَبُّكُمۡ فَٱتَّقُونِ

«Воістину, ваша релігія — релігія єдина, а Я — ваш Господь. Бійтесь же Мене!» (23:52).

Умма жадає Ісламу, і на це вказує наступне: кожного разу, коли мусульманам доводиться обирати у профспілках, спільнотах, організаціях, президентських виборах між ісламістом або іншим, вони обирають першого. Саме це сталося у Тунісі, Єгипті, Йорданії та інших країнах. Так мусульмани намагаються виразити ісламське пробудження, а це примушує Захід дрижати від страху перед поверненням Ісламу на світову арену, як у минулі часи. Тому Захід кинув усі сили на боротьбу з Ісламом і мусульманами, звинувачуючи останніх в екстремізмі, тероризмі і фундаменталізмі.

Проте, хвала Всевишньому, образ Халіфату як ніколи усе більше і більше набуває обрисів. Кількість бажаючих приєднатись до діяльності по поверненню колишньої величі Умми зростає з кожним днем. Вони сумують по Умару ібн аль-Хаттабу, Умару ібн Абдуль-Азізу, Салах ад-Діну, Абд ар-Рахману I, Харуну ар-Рашиду. Вони прагнуть до величі, гідності, справедливості, могутності, щоб Умма знов стала кращою общиною, виведеною на благо людей.

Праведний Халіфат — це ідеологічна держава, її конституція заснована на ісламському світогляді (акиді). Що ж стосується мусульман, то їм поставлено в обов’язок нести цей світогляд (акиду) іншим народам і націям.

Якщо ми поглянемо на те, що може дати Халіфат Ісламу і Уммі, то побачимо його значущість в усіх аспектах життя:

— Зі встановленням Праведного Халіфату повернеться головування Корану і Сунни, і вони знов стануть джерелами для законів в Уммі, як цього вимагає Всевишній:

وَأَنِ ٱحۡكُم بَيۡنَهُم بِمَآ أَنزَلَ ٱللَّهُ وَلَا تَتَّبِعۡ أَهۡوَآءَهُمۡ وَٱحۡذَرۡهُمۡ أَن يَفۡتِنُوكَ عَنۢ بَعۡضِ مَآ أَنزَلَ ٱللَّهُ إِلَيۡكَ

«Суди між ними згідно тому, що ниспослав Аллах, не потурай їх бажанням і стережись їх, щоб вони не відвернули тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах» (5:49).

Повернеться епоха справедливих правителів Умма об’єднається після роз’єднання, мусульманські країни зіллються воєдино після того, як їх поділив колонізатор. Сказав Посланець (с.а.с.):

إِنَّمَا يَأْكُلُ الذِّئْبُ مِنَ الْغَنَمِ الْقَاصِيَةَ

«Вовк пожирає лише ту вівцю, яка відбилася (від отари)».

Ми хочемо спитати вас: скільки тих, хто відбився, було з’їдено після падіння Халіфату? Їх список довжелезний: Палестина, Ірак, Кашмір, Східний Туркестан. Але вони зможуть стати єдиною державою, без наявності яких-небудь кордонів і бар’єрів між собою. Що стосується зв’язків на основі патріотизму, націоналізму і т.п. речей, то вони будуть замінені зв’язками на основі ісламського світогляду (акиди), і тоді згуртованість суспільства мусульман, держави буде лише зростати.

— З появою Халіфату повернуться безпека, спокій, могутність, положення на світовій арені, а страх вселиться у серця ворогів Умми. Проте після руйнування Халіфату Аллах убрав страх із сердець ворогів. Сказав Посланець (с.а.с.):

وَلَيَنْـزِعَنَّ اللهُ مِنْ قُلُوبِ أَعْدَائِكُمُ الْمَهَابَةَ مِنْكُمْ

«Аллах усуне із сердець ваших ворогів страх».

На жаль, сьогодні правителі перетворились на покірних рабів колонізатора, але з встановленням Халіфату ворогів Умми знов охопить страх:

نُصِرْتُ بِالرُّعْبِ مَسِيرَةَ شَهْرٍ

«… мені була надана допомога страхом(який хапав серця моїх ворогів, які жили від мене) на відстані місяця шляху …»,

اَلْإِسْلاَمُ يَعْلُو وَلَا يُعْلَى عَلَيْهِ

«Іслам звеличується, і ніщо не звеличується над ним».

— З’явиться халіф у якості щита, за яким б’ються і який об’явить джихад, щоб поширити Іслам по усьому світу. він відправить війська для звільнення Палестини, щоб вона повернулась під затишок Ісламу та Ісламської Держави. Якщо б Халіфат не був зруйнований, то «Ізраїль» не з’явився б на землях Палестини. Усе ми знаємо положення, що у часи Османів Халіфат був у занепадницькому стані, але, незважаючи на це, вони не віддали землі Палестини у руки невірних. Саме халіф здатен захистити Іслам і мусульман по усьому світу, відбити агресію і несправедливість, зберегти їх майно і дома.

— Умма зможе повернути свої багатства і майно, які сьогодні розграбляються невірними та їх агентами. Її економіка буде процвітати. Зможуть піднятися на належний рівень її внутрішні і зовнішні відносини, промисловість, сільське господарство. Халіф буде витрачати ресурси на потреби Умми та на її інтереси, щоб люди могли жити у достатку, процвітанні і благополуччі. Ібн Халдун у своїй книзі «Аль-Мукаддіма» пише, що у часи халіфа Абдуллаха аль-Мамуна у Байт уль-Маль, який знаходився у Багдаді, доставили те, що сьогодні еквівалентно 70 млрд. доларів, і 1700 тонн золота.

Звідси виникають питання: яким було б положення мусульман сьогодні, якщо був би Другий Праведний Халіфат? Тоді б Аллах за допомогою халіфа надав би нам різк. І хіба залишились би бідні у Халіфаті? Нехай змилується Аллах над Умаром ібн Абдуль-Азізом, адже у часи його правління той не зміг знати жодного бідняка, який потребував би засобів закяту. Халіф запровадить ісламську економічну систему, зникнуть банки, лихварство, монополія, безробіття, кумівство, блат, і кожен, хто має право на роботу або посаду, отримає їх.

— Ісламу та Уммі повернеться їх велич, слава і належне місце на світовій арені. Освіта буде доступна для кожного, а не лише багатим і наділеним владою. Держава зможе володіти науково-технічною перевагою для розвитку важкої промисловості для ведення війн та інших аспектів життя; це дозволить поширювати Іслам по усьому світу. Усе згадане буде досягнуто лише завдяки:

— присутності правителя, щирого перед своїм Господом, який дорожить інтересами Умми,

— наявності різноманітних видів технологій і видатних вчених.

З появою Халіфату з’явиться турбота про інноваційну діяльність, повернуться наші вчені, що іммігрували на Захід. Повернеться наша науково-військова перевага, як це було у колишні часи, адже тоді мусульмани випередили римлян і персів у науково-технічному розвитку. Після науково-технічного розвитку мусульмани змогли добувати ресурси планети Земля, відкривати природні закони і використовувати їх у розвитку медицини, інженерії, астрономії, географії і т.д. Європа була вимушена відправляти своїх студентів на навчання у Халіфат.

— Хукми і худуди (приписані Шаріатом види покарань) будуть знов застосуватись у житті суспільства. Будь-який, хто перетне кордони Шаріату, буде покараний. Неправильне розуміння ідей Ісламу, яке було нав’язано західною культурою кане у Лету. Родина і жінка займуть своє гідне місце, яке надав їм Іслам, але з якого їх скинула західна культура. Захід внушив мусульманкам, що надав їм гідні права, а Іслам не давав їм цього, проте реальність говорить про протилежне: занепад і нещастя мусульманок викликані залишенням хукмів Ісламу і слідуванням західному підходу у пошуках своїх справ.

Лише Праведний Халіфат захистить честь Умми, захистить жінок, направивши для цього війська мусульман. Саме це зробив Посланець Аллаха (с.а.с.), коли єврей замахнувся на хіджаб мусульманки, так само вчинив і халіф аль-Мутасім Біллах. Праведний Халіфат захистить родину і суспільство, буде запроваджувати закони, які стосуються соціальної системи, буде перешкоджати поширенню гріховності, розпусті, іхітіляту (змішування статей). Халіфат зможе запобігти забороненому і порушенню хукмів Аллаха, порушенню прав людей. Халіфат буде контролювати ЗМІ і направляти їх на благо громадських інтересів, він закриє супутникові канали і розпутні програми, буде контролювати Інтернет - видання і сайти. Сьогодні гріховність і розпуста є наслідком відсутності політичного утворення, яке повинно втілювати Шаріат. Велич, пошана, захист жінки будуть надані лише Халіфатом та його правителем. Боротьба Заходу з ісламським вбранням жінки і законами соціальної системи — ніщо інше, як боротьба проти Ісламу.

Після усього згаданого і після довгої відсутності головування Аллаха у нашому житті чи не час мусульманам повернутись до джерела їх величі, могутності, єдності?! Адже вони своїми очами побачили, як віддалення від Ісламу накликало на них усі ці лиха і страждання. Сказав Всевишній:

وَمَنۡ أَعۡرَضَ عَن ذِكۡرِي فَإِنَّ لَهُۥ مَعِيشَةٗ ضَنكٗا وَنَحۡشُرُهُۥ يَوۡمَ ٱلۡقِيَٰمَةِ أَعۡمَىٰ  ١٢٤ قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرۡتَنِيٓ أَعۡمَىٰ وَقَدۡ كُنتُ بَصِيرٗا  ١٢٥ قَالَ كَذَٰلِكَ أَتَتۡكَ ءَايَٰتُنَا فَنَسِيتَهَاۖ وَكَذَٰلِكَ ٱلۡيَوۡمَ تُنسَىٰ

«А хто відвернеться від Мого Нагадування, на того чекає тяжке життя, а у день воскресіння Ми воскресимо його сліпим.». І скаже він: «Господи! Чому Ти воскресив мене сліпим, якщо раніше я був зрячим?». Аллах скаже: «Ось так! Наші знамення явились до тебе, але ти забув їх. Так само ж сьогодні ти сам будеш забутий» (20:124–126).

 

 


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Мусліма аш-Шамі (Умму Сухайб)
17 Раджаба 1440 р.х.
24.03.2019 р.