«П’ятниця перемоги Шаму та Ємену» показує вірний напрям руху революції у цих країнах

Центральний інформаційний офіс
Друкарня

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Прес-реліз, що був оприлюднений від імені координаційної ради революційної молоді, проголошує: «Беручи до уваги хадіс та дуа самого найкращого зі створінь, Пророка Мухаммада (с.а.в.), «О, Аллах, благослови наш Шам та Ємен», наступні п’ятничні демонстрації відбудуться під гаслом «П’ятниця перемоги Шаму та Ємену». Також було досягнуто домовленості  про те, що прапори Сирії будуть здійняті на площах Ємену, а єменські на площах Сирії».

Надання імен п’ятничним демонстраціям стало одним із методів маніфестантів, за допомогою яких вони прагнуть проголосити про свої думки та бажання, закликати людей підтримати революцію. Назви цих демонстрацій кажуть нам про напрям думки демонстрантів, а настирливість у наданні цих назв каже ні про що інше, як про прагнення демонстрантів досягнути своєї мети. Захід та правителі-агенти із занепокоєнням відслідковують назви цих демонстрацій, бо не інакше як одне з них стане доленосним по відношенню до них.  У своєму підґрунті назви цих демонстрацій вбирають у себе як розумову, так і чуттєву боки, які повинні походити з одного джерела. Так, такі назви колишніх демонстрацій як «П’ятниця – Аллах з нами», «П’ятниця – ми не поклонимося нікому, окрім Аллаха», «П’ятниця – передвісники перемоги», «П’ятниця захисників домів» відповідають акиді ісламської Умми та напрямку її думок. Тоді як такі назви як «П’ятниця міжнародного захисту», «П’ятниця єдності опозиції» ідуть всупереч їй. Бо прохання допомоги у невірного колоніаліста та опозиції, яка поза Сирією через її секуляристську спрямованість, не є дозволеною справою. Внаслідок чого демонстранти повинні більш точніше та ретельніше підходити до назв демонстрацій, щоб воно було на користь Уммі та релігії. Варто відзначити, що Захід не залишає без уваги ці назви, пильно відстежуючи для оцінки владарюючих у рядах демонстрантів настроїв. Із назв, подібних до «П’ятниця терплячості та твердості», «П’ятниця – смерть, але не приниження», «П’ятниця міжнародного захисту», «П’ятниця єдності опозиції» вони спробували розпізнати спад та розчарованість у революційному русі, що спонукало аль-Асада та його приспішників заявити, нібито революція наближається до свого завершення.

Але назва цієї п’ятниці як «Перемога нашому Шаму та Ємену» прийшла не інакше, як відповідно до хадісу та дуа Пророка (с.а.в.). Як же чудово розкриває вона спрямованість Умми, як чудово вона виливається у ті рамки світогляду, які має мусульманин, для якого провідні вказівки Пророка (с.а.в.) є обов’язковою справою. Також ми закликаємо усіх демонстрантів в усіх частинах Сирії та Ємену відмовитися від національних прапорів та здійняти прапор Пророка (с.а.в.), названого «аль-Окаб», на чорному полотні якого білими літерами виведені слова шахади «لا اله إلاّ الله  محمد رسول الله». І, воістину, це буде найбільша явна прихильність Пророку (с.а.в.), оскільки решта інших прапорів та стягів закликають до націоналізму, що іде всупереч до Шаріату.

Воістину, назва цієї п’ятниці як такої, що несе перемогу Шаму та Ємену, каже  про те, що Умма жива. Ми закликаємо до Аллаха благословити наших братів та сестер на площах свободи та змін. Цей великий дух, який перетнув усі безглузді кордони, що були розставлені мерзотним кяфіром, каже про єдність Умми, про те, що її мучить одна і та сама проблема, по яких куточках світу вона б не була розкидана. Мусульмани Сирії, Ємену та усіх інших ісламських країн страждають від несправедливих поліцейських систем, які усіма можливими шляхами віддаляють Іслам від реалій життя, насильно прищеплюючи правління та систему , докорінно відмінну від акиди та ідентичності Умми. Ми, в ХТ, підтверджуємо необхідність визначення проблеми демонстрантами, оскільки тільки визначивши її, визначаться гасла, вимоги та дії. Тільки у цьому випадку ми можемо гарантувати прямий шлях революції, і будемо у безпеці від таких «нездорових» цілей, як вимога «міжнародної допомоги» та злих намірів, так званої «міжнародної спільноти». Доленосним завданням мусульман у кожній мусульманській країні є усунення цих режимів, що зрадили Аллаха та Його Пророка, Іслам та усю Умму та встановлення правління, на основі того, що ниспослав Аллах, відродивши Другий Праведний Халіфат.

О мусульмани, що сказали «ні!» режимам, у благодатному Шамі та благословенному Ємені.

І нехай знає кожний, хто сказав слова шахади, що Аллах зобов’язав встановити його правління, і дати присягу халіфу мусульман. Ми також закликаємо вас визначити мету згідно зі словами шахади. Проголосіть усім:

أَمَرَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ

«Він звелів, щоб ви не поклонялися нікому, окрім Нього. Це і є права віра, але більша частина людей не знає цього» (12:40). 

Невже ви не бачите те, що відбувається з вашими братами в Єгипті, Лівії та Тунісі. Їх блукання змусило забути радість падіння тиранів. Прийняття ж невірних думок на чолі своїх революцій не дає здійснити зміни і досі.  Їх перша революція потребує другої, щоб відвернути від злих намірів та підступних дій Заходу та його нових прислужників те, що вдалося досягти.

О мусульмани, які повстали проти режимів, у благословенному Шамі та Ємені.

Нехай знає кожний, хто сказав  «Ля ілляха ілля Аллаху Мухаммад расулуЛлах»,що брати приклад  з Пророка ﷺ фард. Сіра нашого Пророкаﷺ, вчить нас тому, що коли посилилися пригноблення невірних по відношенню до Пророка ﷺ і віруючих, він доклав багато зусиль, шукаючи допомоги для встановлення його держави, яка збільшить сили мусульман, буде мати змогу забезпечити їх захист. При цьому він не звертався до хосроя або цезаря, забезпечити йому захист його заклику, або надати допомогу у справі встановлення його держави. Він не закликав племена, яким не подобалося головування кураїшитів серед арабів, дати  йому місце у їх рядах. Він не приховав  істину того, з чим прийшла його релігія, у страху перед міжнародною спільнотою. Більше того, він не приймав допомогу від многобожників, закликав племена надати йому допомогу та піти за ним. Він навчив нас шаріатському шляху вимоги допомоги для нашої революції. Це є нічим іншим як вимога допомоги у  володарів сили із нас же самих, із послідовників нашої ж релігії. Мусульмани у Сирії та Ємені повинні об’єднатися в одній шаріатській вимозі, в одному шаріатському заклику до війська, його офіцерів, щоб щирі серед них усунули злочинну групу, що захопила владу, та встановили на її руїнах Халіфат у Шамі. Тим самим, вони врятують мусульман у Сирії, Ємені, Єгипті, Тунісі, Лівії та усіх інших країнах, зробивши їх однією державою, Праведним Халіфатом.

О, мусульмани, що встали на шлях революції у Шамі та в Ємені

Ми, у ХТ, свідчимо, що «Нема бога, окрім Аллаха, і що Мухаммад Його Пророк», і категорично заявляємо, що нема вирішення кризи у Сирії,окрім як через Іслам та встановлення Халіфату. Це і є фард, вирішення конфлікту, і наше майбутнє. Прохаємо Всевишнього Аллаха,щоб він розкрив ваші серця та ваші розуми для роботи з нами, закликаючи Всевишнього, щоб Він здійснив для цієї релігії та Умми честь та велич, міцність та силу за допомогою встановлення Другого Праведного Халіфату, який пообіцяв нам Пророк (с.а.в.). Нехай почнеться встановлення Халіфату з Шаму.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

«О ті, які увірували! Якщо ви допоможете Аллаху, то і Він допоможе вам та зміцнить ваші стопи» (47:7)

Хізб ут-Тахрір
П’ятница,  Зу-ль-Каада 1432 г.х.                            
30.09.2011