Мусульмани! Стережіться проповідників, що стоять коло воріт Пекла, а хто відповість на їх заклик, того вони кинуть у Пекло

Єгипет
Друкарня

З усією пихатістю, якою тільки може бути наділена людина, а також із нападками на релігію Аллаха і Його Посланця ﷺ, Його закони і поняття, і будучи першою людиною, якій вдалося увібрати в себе усі доручення свого покровителя, який, очевидно, прямим текстом зажадав від релігійних діячів змінити проповіді та релігійні тексти, щоб вони відповідали циркулярам його панів з числа ватажків невір’я і оман в Америці та на Заході, доктор Саад ель-Дін Хілалі – професор порівняльного фікху (фікх аль-мукоран) на факультеті Шаріату і права в аль-Азхарі – після того, як зробив з свого правителя «посланця Єгипту і його народу», просвіщає нас, щоб вивести нас зі шляху світла, до якого ми рухаємося, і кинути нас у безодню темряви, щоб ми залишалися покірними владі маріонетками подалі від Шаріату Аллаха.

Він просвіщає нас брехнею своїх висловлювань на каналі «Луна країни» (http://www.elbaladtv.net/) у своєму виступі заявляючи: «Посланець Аллаха ﷺ не був халіфом мусульман, навпаки, він був звичайним правителем. Першим халіфом був Абу Бакр ас-Сіддик, а звідси виникає питання: як можна казати про існування Ісламського Халіфату, у якому першим був не Посланець Аллаха ﷺ? Як ми можемо встановити державу Халіфат, у якій Посланець Аллаха не був першим халіфом?! Хіба не є обов’язковим, щоб він ﷺ був номером один?! Це – брехня, якою вони зайняли розуми єгипетської молоді».

Саад Хілалі і подібні до нього – це нові затребувані релігійні проповідники. І вони є закликаючими до зухвалості у відношенні до Аллаха, Його релігії і Його Посланця ﷺ. Як же дивують нас приклади таких людей! І що ж тоді вони читають в аль-Азхарі, і чому вони там навчають наших дітей?! Хіба професор порівняльного фікху не читав слів, переданих Абу Хурайрою (р.а.), що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «(Раніше) ізраїльтянами правили пророки, і щоразу як помирав один пророк, його місце займав інший. (Що ж стосується мене, то) воістину, після мене пророків вже не буде, але буде чимало халіфів». Люди спитали: «Що ж ти повелиш нам?». Пророк ﷺ сказав: «Будьте вірні першому ( з тих, кому принесуть клятву), дотримуйтеся їх прав і прохайте Аллаха про те, що вам належить, а Аллах обов’язково спитає з них за усе те, що Він ввірив їм», – хадіс узгоджений (муттафакун алейх). Якщо він читав це, то як він зрозумів текст, який каже сам за себе, значення якого ясне навіть для простих людей? Яким образом може ускладнитися розуміння цього тексту для професора аль-Азара на зразок його?!

Побійтеся Аллаха, як ви можете казати, що Халіфат – це брехня?! Це відбувається тому, що Посланець Аллаха ﷺ не був першим халіфом, або ж тому, що його звання і опис не був «халіф мусульман»?! Далі, хто вони – розповсюдники цієї брехні, о Саад Хілалі? Чи є вони сподвижниками (сахабами) і тими, хто пішов за ними на протязі 1300 років, на протязі яких Халіфат залишався єдиною системою, якою правили мусульмани?!

Як наважується подібна до вас людина звинувачувати тих, одностайність яких непогрішна в релігії Аллаха?! Звинуватити їх у тому, що вони збрехали відносно Халіфату, підтвердивши його і погодившись із ним?! Хіба ви не чули, що Абу Бакр ас-Сіддик (р.а.) був халіфом (наступником) Посланця Аллаха ﷺ? Чи розуміємо ми з цього опису, що Абу Бакр не був халіфом мусульман?! Хіба ви не чули, що Умар ібн аль-Хаттаб (р.а) був першим, хто став халіфом халіфа (тобто наступником наступника) Посланця Аллаха ﷺ, - чи розуміємо ми з цього, що Умар ібн аль-Хаттаб (р.а.) був халіфом (наступником) Абу Бакра і не був халіфом мусульман?!

Посланець Аллаха ﷺ був посланцем, так само як і був правителем пророчої держави, яку він ﷺ встановив в Осяйній Медині. А оскільки після нього ﷺ пророків не буде, то його наступниками у правлінні стали халіфи, але вони не були наступниками у пророчій місії. Їх держава була державою Праведного Халіфату, як його назвав наш благородний Пророк ﷺ. І так називає його кожний мусульманин в усіх куточках землі, незважаючи на спотворювачів.

Так, майбутнє за Другим Халіфатом за методом пророкування, о проповідники, що стоять коло воріт Пекла…Халіфат вже близько, з волі Аллаха! І того дня ви відмовитеся від своїх слів, які ви передаєте від нікчемних правителів (рувебіда). Усе це відбувається тому, що вони не звикли до життя, яке не має смаку лицемірства,  прилягання і плазування. Ваша релігія – це ваші гроші, ваша кибла – це ваші пристрасті. Того дня Халіфат вшанує набожних вчених цієї Умми, які не побоялися у ті дні заради Аллаха докору усілякого наклепника і не звертали уваги на людей, які накликали на себе гнів Аллаха, спотворюючи слова.

Бухарі передав у своєму Сахіху від Хузайфи ібн аль-Ямани (р.а.) наступне: «Люди питали у Посланця Аллаха ﷺ про добро, а я запитував його про зло, боячись, що воно торкнеться мене. Я сказав: «О Посланець Аллаха, ми були в джахілії і злі, і Всевишній Аллах послав нам це добро. Але чи буде зло після цього добра?». Він ﷺ відповів: «Так». Я спитав: «Чи буде після цього зла добро?». Він сказав: «Так, але в ньому буде смутність». Я спитав: «А в чому його смутність?». Він ﷺ відповів: «Будуть такі люди, які будуть за межами вказаної мною дороги (хідаяту). Ти будеш схвалювати деяких із них і будеш засуджувати інших». Я спитав: «Чи є зло після цього добра». Пророк (с.а.с..) відповів: «Так, будуть закликаючі коло воріт пекла. Хто піде за ними, того вони кинуть у пекло». Я сказав: «О Посланець Аллаха, опиши нам їх». Він ﷺ сказав: «Вони будуть людьми з нашої середи і будуть говорити на нашій мові». Я спитав: «Що ти накажеш мені робити, якщо цей час спіткає мене?». Він ﷺ відповів: «Не відділяйся від общини (джамаату) мусульман та їх імама». Я спитав: «А якщо у них не буде ані общини, ані імама?». Він ﷺ відповів: «Тоді віддалися від усіх цих груп. І навіть якщо тобі доведеться вчепитися за коріння дерева зубами залишайся у такому положенні, поки тебе не спіткає смерть»».

О мусульмани у землях Єгипту-Кінани, о захисники релігії і стражі доктрини!

Ми застерігаємо вас від цих проповідників, яких нам описав наш благородний Пророк ﷺ як тих, що є проповідниками, які стоять коло воріт Пекла. Знайте ж, хай помилує вас Аллах, що вони не наважилися б грубити у відношенні релігії Аллаха і Його Пророка ﷺ, якщо б бачили, що ми вирушимо для захисту нашої доктрини і нашого Шаріату у ту ж годину. А тому не звертайте уваги на ці слова і знайте, що відстороненість від встановлення халіфа для мусульман є одним з найстрашніших гріхів, оскільки це відстороненість від виконання одного з найважливіших фардів (обовязків) Ісламу, від виконання якого залежить виконання законів релігії. Навіть більше того – від нього залежить існування Ісламу на життєвій арені. Халіфат, за який взялися мусульмани раніше, ніж взялися за приготування тіла Пророка ﷺ до поховання, з урахуванням важливості і величі цієї справи, - усе це відбулося з причини величі Халіфату і його важливості, оскільки більшість сподвижників вважали, що зайнятість цим питанням вище за пріоритетом, ніж цей найбільший обов’язок – приготування до поховання тіла Посланця ﷺ…Так вирушимо ж до зміцнення релігії Іслам за допомогою встановлення його держави – держави Праведного Халіфату за методом пророкування, о наш шановний народ!

Ми в Хізб ут-Тахрір стараємося для побудування держави Праведний Халіфат за методом пророкування, який є обіцянкою вашого Господа і доброю звісткою вашого Посланця ﷺ після цієї тиранічної несправедливої влади, яка скоро зникне, з волі Аллаха, закликаємо вас для роботи разом з нами і допомоги нам, щоб змісти цю роздробленість і її порочну світську систему. Щоб ми усі жили за нашим Ісламом, як жили сподвижники (р.а.) у затінку Халіфату за методом пророкування. Халіфату, яким будуть вдоволені мешканці небес і землі. Виправлення нашого жахливого положення сьогодні полягає тільки в тому, чим виправилося положення перших поколінь – це держава, яка стане правити істиною і виконувати Іслам за справедливістю: держава Халіфат за методом пророкування, яка піде шляхом першого Халіфату…Вона стане виконувати Іслам всередині країни і відправить свої армії для розповсюдження Ісламу за його межами.
 
О мусульмани! Аллах є помічником цієї релігії, Він дає перемогу тому, кому побажає, і Він владний над усіма справами, однак більшість людей не знають цього.

وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لا يَعْلَمُونَ

«Аллах владний вершити Свої справи, однак більшість людей не відає про це» (12:21).


Шаріф Зайд
Голова Інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір Єгипет
Вівторок, 22 Рабі уль-авваль 1436 р.х.
13.01.2015
№ 15/03