О шейх аль-Азхару! Халіфат – це фард від Господа світів! Так будь же з числа тих, хто закликає до його встановлення!

Єгипет
Друкарня

Якщо б міжнародна конференція по боротьбі з тероризмом, яку проводить університет аль-Азхар 3-го і 4-го грудня цього року, була б організована для боротьби з істинним терором, який проводить Америка (при усій її погорді, пихатості і кровожерливості у відношенні мусульман Іраку і Шаму), то ми назвали б правдою слова представника аль-Азхару доктора Аббаса Шумена, який сказав, що «верховний імам доктор ат-Таїб вирішив організувати в аль-Азхарі форум по боротьбі з екстремізмом і тероризмом – щирий форум, далекий від того, щоб служити будь-якій політичній або ж неполітичній цілі як всередині Єгипту, так і за його межами».

Але на конференції буде обговорюватися питання тероризму та екстремізму в арабському світі, що у свою чергу робить його служителем політичних та неполітичних цілей всередині Єгипту і за його межами. І це відбувається при тому, що нинішній режим вважає так звану «боротьбу з тероризмом» своєю першочерговою задачею, найпершою за пріоритетністю для нього. Америка веде новий хрестовий поход проти мусульман Іраку і Шаму під гаслом боротьби з тероризмом, а конференція по боротьбі з тероризмом, яка була проведена у вересні минулого року, закликана була виправдати Америку у її нещодавніх атаках, спрямованих проти синів Умми в Іраку та Шамі.

Шейх аль-Азхару у своїй вступній промові торкнувся двох дуже важливих тем, за які невірний Захід карає тисячею видів покарань, а саме – «Джихад» і «Халіфат». Сказав шейх аль-Азхару: «Джихад не є законним в Ісламі, окрім як з метою захисту життя, релігії і батьківщини. Причиною (іллат) для битви є ворожа агресія, а не невір’я (агресора)…Проголошення джихаду і його приведення у виконання не дозволено ані для кого, окрім валій уль-амр (повірений у правлінні, правитель, амір, у Саудівській Аравії – король)». Тут ми не хочемо вдаватися у дискусії з приводу спростування брехні про те, що джихад законний лише у випадку оборони, оскільки таке розуміння джихаду є просто показником неповноцінності розумового рівню, до того ж так не казав жодний з видних представників вчених цієї Умми. Таке розуміння джихаду утворилося через вторгнення невірних у культурну та ідейну середу ісламського світу на протязі останніх двох століть. Але ми хочемо спитати в тебе, шейху: якщо причиною (іллатом) для битви в Ісламі є ворожа агресія, як ти кажеш, то чому ти не вимагаєш від тих, кого вважаєш валій уль-амр, того, щоб вони проголосили про джихад проти іудеїв у Палестині, проти того, що іудеї паплюжать мечеть аль-Акса? Можливо це відбувається через те, що ти не вважаєш їх агресорами, або вважаєш, що правда на їх боці? Чи ти вважаєш їх сусідами і друзями, до яких слід ставитися з добросусідством? Або ти вважаєш що єгиптянам немає справи до того, що відбувається з палестинцями? Хіба те, що робить Америка в Іраку та Шамі, не є ворожою агресією, якій слід дати відповідь? Чи ти не бачиш дітей, жінок і старих, яких вбиває Америка разом зі своїми союзниками?!

Що ж стосується твоїх слів, що Халіфат не є акидою в Ісламі, не є частиною основ віри, а є відгалуженням Шаріату, то в цьому ти правий. Але хіба це означає, що у відгалуджень Шаріату немає жодної значущості?! Хіба тепер це означає, що ми повинні знехтувати цим і кинути роботу зі встановлення Халіфату? Хіба Халіфат не є шаріатським законом? Хіба Халіфат не є фардом, до якого Аллах зобов’язав мусульман? На це мається безліч доказів у Книзі Аллаха і Сунні Його Посланця ﷺ. Наприклад:

Сказав Аллах у Корані:

فاحْكُمْ بَينَهُمْ بِما أنْزَلَ اللهُ ولا تَتَّبِعْ أهْواءَهُمْ عَمّا جاءَكَ مِنَ الحَق

«Суди ж їх згідно з тим, що ниспослав Аллах, і не потурай їх бажанням, ухиляючись від істини, яка явилася до тебе» (5:48).

Також сказав Аллах:

وأنِ احْكُمْ بَينَهُمْ بِما أنْزَلَ اللهُ ولا تَتّبِعْ أهْواءَهُمْ واحذَرْهُمْ أنْ يَفْتِنوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أنْزَلَ اللهُ إليْك

«Суди між ними згідно з тим, що ниспослав Аллах, не потурай їх бажанням і стережися їх, щоб вони не відвернули тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах» (5:49).

Що ж стосується Сунни, то сказав Посланець Аллаха ﷺ:

مَنْ خَلَعَ يَدًا من طاعة لَقِيَ اللهَ يومَ القيامةِ لا حُجّةَ لهُ، ومَنْ ماتَ وليسَ في عُنُقِهِ بَيعة ماتَ ميتةً جاهلية

«Хто визволив свою руку з підкорення (законному правителю мусульман), той зустріне Аллаха в Судний День, не маючи аргументів. І хто помер, не маючи на собі присяги, той помер смертю джахілії» (передав Муслім).

Також сказав Посланець Аллаха ﷺ:

كانت بنو إسرائيلَ تَسُوسُهم الأنبياء، كلما هَلكَ نبيٌّ خلفهُ نبي، وإنهُ لا نبيَّ بعدي، وسَتَكونُ خُلفاء فَتَكْثُر

«Бану Ісраїль управлялися пророками. Щоразу як помирав пророк, його заміщав наступний пророк. Воістину, після мене не буде пророка, але будуть халіфи, і їх число буде збільшуватися». Його спитали: «Що ти нам накажеш?». Він ﷺ сказав:

فُوا بِبَيْعةِ الأول فالأول وأعطوهمْ حَقّهم، فإن اللهَ سائلهم عمّا استَرعاهُم

«Приносьте присягу першому, потім першому (після нього) і віддавайте їм їх права. Воістину, Аллах спитає їх за їх паству» (передав Муслім).

Що ж стосується іджма (одностайності) сахабів, хай буде вдоволений ними Аллах, то усі вони погодилися на тому, щоб в обов’язковому порядку був обраний намісник Посланця Аллаха ﷺ, і цим намісником (халіфом) був обраний Абу Бакр, потім – Умар, потім – Усман. Сподвижники навіть відстрочили поховання Посланця Аллаха ﷺ на дві ночі, поки не присягнули Абу Бакру як халіфу мусульман. Усе це ви, о шейх аль-Азхару, чудово знаєте.

Дивно те, що шейх аль-Азхару доктор Таїб залишає Халіфат, який є системою правління в Ісламі і є об’єднувачем Умми – залишає його для того, щоб шукати єдність у чомусь іншому, подібному до Європейського Союзу, і каже: «Хоча наш народ і володіє єдністю на рівні мови, походження, раси, релігії і географічного положення, не дивлячись на наявність ЛАД, яка існує вже півсторіччя, і на Організацію Ісламської Співпраці, усе одно ми усе іще потребуємо єдності, яка подібна до Європейського Союзу». Ми бачимо, як він змінює те, що краще, на те, що гірше. Більше того, він ігнорує у своїй вступній промові Халіфат, який є одним з шаріатських законів.

О шейх аль-Азхару, вчені аль-Азхару і вчені Умми! Дорога – ясна і однозначна, а рішення знаходиться перед кожним з вас, якщо вас непокоять лиха і нещастя Умми. Рішення полягає в тому, щоб приєднатися до гучного голосу Умми, яка вимагає Халіфату за методом пророкування, адже тільки Халіфат захистить Умму від нападів і насилля. Халіфат буде оберігати життя мусульман, присіче вплив Америки і Заходу у землях мусульман. Імам (халіф) – це щит, за яким бються і яким захищаються. Будьте ж на істині, о спадкоємці пророків, і підійміть високо стяг Ісламу! Схопіть гнобителів за руки, скажіть слова правди і не бійтеся заради Аллаха осуду! Знайте, що Аллах в Судний День спитає вас за ваші вчинки, за те, чи ґрунтувалися вони на Книзі Аллаха і Сунні Його Посланця ﷺ, а також чи роз’яснювали ви їх людям.

وَأَنَّ هَٰذَا صِرَاطِي مُسْتَقِيمًا فَاتَّبِعُوهُ ۖ وَلَا تَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِكُمْ عَن سَبِيلِهِ ۚ ذَٰلِكُمْ وَصَّاكُم بِهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

«Таким є Мій прямий шлях. Слідуйте по ньому і не слідуйте іншими шляхами, оскільки вони зіб’ють вас з Його шляху. Він заповідав вам це, - можливо, ви злякаєтеся» (6:153).


Шаріф Зайд
Голова інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір Єгипет
Середа, 11 Сафару 1436 р.х.
03.12.2014
№ 14/30