Відкрилась нова глава нападок на Іслам та мусульман після того, як Захід усвідомив, що у мусульман з’явилось певне розуміння політичного Ісламу як образу життя.
Саме про це заявив державний секретар США Майк Помпео: «Справжня небезпека для Америки полягає у мусульманах, які переконані, що Іслам — це образ життя».
Так Дар уль-Іфта (управління по виданню фетв) Єгипту на своєму офіційному сайті заявив про відсутність такого шаріатського хукму, як «Дар уль-Іслям та Дар уль-куфр», і почав розповідати усілякого роду небилиці. Ми досі не можемо зрозуміти, звідки вони взяли це розуміння, основу якого ми не знаємо ані у фікху, ані у політиці. Дар уль-Іфта заявив про існування «Дар ус-самахава аль-махаббава аль-ухувва» (територія терпимості, любові та братерства). Ми також не можемо зрозуміти, про яку терпимість та любов говорить Дар уль-Іфта, адже сучасні міжнародні відносини та угоди говорять про протилежне. Через ці міжнародні відносини та угоди сьогодні кояться масові вбивства людей, зокрема — мусульман, скеровані на розграбування їх багатств та ресурсів, на залишення мусульманами своєї релігії. І таких прикладів дуже багато : Сирія, Ємен, Лівія, Бірма (геноцид мусульман), Китай (вбивства, арешти та утримання у таборах перевиховання уйгурського населення Східного Туркестану).
Треба запам’ятати назавжди, що шаріатські поняття не інтерпретуються згідно з міжнародними відношеннями та угодами. Навпаки, їх роз’яснюють шаріатські докази, в яких ми бачимо, як Іслам розділив території на дві категорії:
— Дар уль-Іслям,
— Дар уль-куфр.
Дар уль-Іслям був роз’яснений як територія, де головують закони Ісламу, де безпека забезпечується Ісламом, навіть якщо більшість жителів цієї території — немусульмани. Дар уль-куфр був роз’яснений як територія, де править невір’я, де її безпеку забезпечує невір’я, навіть якщо більшість жителів — мусульмани. Причина цього полягає у тому, що до уваги беруться запроваджувані системи і закони. І у цьому визначенні немає протиріч серед вчених Умми сучасності або минулого. Саме про це і говорив Посланець ﷺ, коли призначав аміра загону чи війська:
ثُمَّ ادْعُهُمْ إِلَى التَّحَوُّلِ مِنْ دَارِهِمْ إِلَى دَارِ الْمُهَاجِرِينَ وَأَخْبِرْهُمْ أَنَّهُمْ إِنْ فَعَلُوا ذَلِكَ فَلَهُمْ مَا لِلْمُهَاجِرِينَ وَعَلَيْهِمْ مَا عَلَى الْمُهَاجِرِينَ فَإِنْ أَبَوْا أَنْ يَتَحَوَّلُوا مِنْهَا فَأَخْبِرْهُمْ أَنَّهُمْ يَكُونُونَ كَأَعْرَابِ الْمُسْلِمِينَ يَجْرِي عَلَيْهِمْ حُكْمُ اللَّهِ الَّذِي يَجْرِي عَلَى الْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَكُونُ لَهُمْ فِي الْغَنِيمَةِ وَالْفَيْءِ شَيْءٌ إِلَّا أَنْ يُجَاهِدُوا مَعَ الْمُسْلِمِينَ
«Потім заклич їх до Ісламу, і якщо вони погодяться, то прими це у них. Потім запропонуй їм переселитись зі своєї території (Дар) на територію (Дар) мухаджирів, сповістивши їх про те, що якщо вони зроблять це, то будуть мати такі ж права та обов’язки, як і мухаджири. І повідом їм, що якщо не переселяться, то будуть подібні іншим арабам-мусульманам: на них буде відповідальність за дотримання законів Аллаха, але вони не будуть мати частки у трофеях, окрім тієї, яку набули у битві разом з мусульманами» (Муслім).
Так звідки ви взяли термін «Дар ус-самахава аль-махаббава аль-ухувва» (територія терпимості, любові та братерства)?! Ви взяли це із байки Америки та її міжнародних угод, скерованих на боротьбу проти Ісламу, на запобігання встановлення Халіфату!
Війна, розв’язана проти поняття «Дар уль-Іслям та Дар уль-куфр» — це війна проти Ісламу, його правління, його держави, поява якої — не за горами. На чолі цієї війни стоїть Америка, а її інструментами є правителі наших країн.
О Дар уль-Іфта, невже ти бажаєш стати частиною цієї атаки проти Умми та її релігії? Невже ти бажаєш бути частиною цієї омани, при цьому піднявши його стяг від імені Ісламу? Як ти збираєшся зустріти Аллаха, якщо вводиш Умму в оману, віддаляєш її від Ісламу, інтерпретуєш шаріатські тексти на свій розсуд, виправдовуючи це балаканиною і небилицями? Більше того, тих, хто веде діяльність по запровадженню Ісламу у його державі, ти назвала заколотниками та харіджитами! Складається враження, що твої правителі продали наші країни та людей та об’явили війну Аллаху та Його Посланцю ﷺ. І після цього вони відносяться до тих, хто править по Ісламу? Тут явний обман, і ти думаєш, що люди сліпі і не бачать того, що відбувається? Покажи нам запровадження Шаріату у державах, які з’явились на основі угоди Сайкс–Піко. Після цієї угоди мусульманин став чужим за межами кордонів, розкреслених цієї угодою. Закони Заходу стали правити на нашій території.
О народ Єгипту, шаріатські поняття є хукмами Ісламу, взятими із його доказів. А хто бажає відкинути ці поняття, нехай приведе докази із Ісламу, не прикриваючись зміненням часу та місця. Хукми Шаріату не змінюються від змінення місця та часу, навпаки, вони актуальні в усі часи. Сама ж реальність не є джерелом для мислення та видання законів, навпаки, вона є предметом, над яким міркують і який перетворюють при необхідності. Війна проти понять Ісламу скерована на віддалення від Ісламу як образу життя. Для нас є ваджибом жити на основі закону Ісламу та його світогляду. Саме цю сторону усвідомив Захід, і він зрозумів, що в Уммі є її сини, як, наприклад, шабаби Хізб ут-Тахрір, які ведуть діяльність по встановленню Ісламу як образу життя через встановлення держави Халіфат. Сьогодні її синам не вистачає лише відгуку тих із числа володарів сили, хто дасть підтримку у встановленні Халіфату цієї Умми. Адже у ньому правління буде здійснюватись за методом пророцтва. Халіфат довів до сказу Захід, і це іще до своєї появи!
О Аллах, прискор нам появу Халіфату, дай нам можливість бути у лавах його армії та шахідів!
يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱسۡتَجِيبُواْ لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمۡ لِمَا يُحۡيِيكُمۡۖ وَٱعۡلَمُوٓاْ أَنَّ ٱللَّهَ يَحُولُ بَيۡنَ ٱلۡمَرۡءِ وَقَلۡبِهِۦ وَأَنَّهُۥٓ إِلَيۡهِ تُحۡشَرُونَ
«О ті, які увірували! Відповідайте Аллаху та Посланцю, коли він закликає вас до того, що дарує вам життя. Знайте, що Аллах — між людиною та її серцем (може завадити людині добитися того, що вона бажає), і що ви будете зібрані до Нього» (8:24).
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Єгипті
Понеділок, 29 Джумада аль-уля 1440 р.х.
04.02.2019 р.
№ 02/1440