Вибори Іраку подібні до марева в пустелі, яке спраглий приймає за воду

Ірак
Друкарня

Вже декілька тижнів йде агітація виборів, намічених на кінець квітня, зараз агітація у самому розпалі, на всіх рівнях, до уряду, парламенту, до релігійних інстанцій тощо.

Ставлення до виборів таке, немовби це рішення проблем і ліки, які врятують від горя, у якому перебуває країна, яка випробовується купкою людей, в серцях яких немає ані найменшого почуття відповідальності у відношенні до цієї постраждалої Умми.

Виборчу кампанію просувають, не дивлячись на невпинні військові операції, розв’язані урядом Іраку на чолі з аль-Малікі, у декількох провінціях і містах під приводом викоренення тероризму!

Кампанія триває у відсутність забезпечення задовольняння основних потреб гідного життя, про які говориться у гаслах кандидатів на вибори, від досягнення безпеки і викоренення тероризму і корупції, а також надання послуг, не кажучи вже про обіцянки того, що припиниться стан етнічного розділення і розділення по течіях.

Однак, хіба усі ці самі кандидати не є стовпами сьогоднішнього уряду і парламенту?!

Хіба ці обличчя не підіймали ті самі гасла у минулій кампанії?! Так що ж вони виконали з цих обіцянок?! Хіба не достатньо стількох років, щоб люди нарешті зрозуміли реальність цих обіцянок, що вони подібні до марева в пустелі, коли спраглий приймає його за воду?!

Це реальність кандидатів, а що стосується шаріатської точки зору відносно цих виборів, то слово «вибори» з точки зору арабської лінгвістики означають «представництво, заміщення». Отже, вибори це не мета, а засіб, який виявляє того, кого народ хоче обрати своїм представником, заступником у певній справі. В Ісламі заступництво або представництво пов’язане зі справою, для якої обирають людину, якщо ця справа є дозволеною, значить і представництво дозволене, якщо ж справа є забороненою, значить і представництво заборонене.

Якщо ми подивимося на реальність цих виборів, ми побачимо, що вони відбуваються в умовах капіталістичного, демократичного режиму, де право приймати закони належить людині, а не Аллаху, а це є найбільшим храмом, на що вказують категоричні за своїм походженням і вказівкою шаріатські тексти:

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُوا بِمَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ وَمَا أُنْزِلَ مِنْ قَبْلِكَ يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ يَكْفُرُوا بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَنْ يُضِلَّهُمْ ضَلالا بَعِيدًا ٦٠ وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ تَعَالَوْا إِلَى مَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَإِلَى الرَّسُولِ رَأَيْتَ الْمُنَافِقِينَ يَصُدُّونَ عَنْكَ صُدُودًا

«Хіба ти не бачив тих, які заявляють, що вони увірували в ниспослане тобі і в ниспослане до тебе, але хочуть звертатися на суд до тагута, хоча їм наказано не вірувати в нього? Сатана бажає ввести їх в глибоку оману. Коли їм кажуть: «Прийдіть до того, що послав Аллах і до Посланця», ти бачиш, як лицеміри стрімко відвертаються від тебе.» (04:60-61)

Не кажучи вже про інші обов’язки парламенту від обрання президента держави та інші обов’язки міністерства, який не править законами Всемогутнього Аллаха, звітування правителя на основі світської конституції тощо, тому це уповноважування у тому, що заборонив Аллах, а отже і висування кандидатури, і обирання будь-кого є храмом.

О мусульмани Іраку!

Благо, яким наділив нас Всевишній Аллах і наставив нас на істинний шлях Ісламу, вимагає від нас того, щоб усі свої вчинки, перш ніж робити їх - звіряли з шаріатом Всемогутнього і не вдовольнялися нічим, окрім шаріату. Тому участь у цьому гріху (виборах) є роздвоєнням особистості мусульманина, оскільки він, маючи ісламську доктрину, погоджується з тим, щоб ці парламентарі були законодавцями, залишивши закони Всемогутнього Аллаха!

О мусульмани!

Воістину, наш порятунок і наше визволення не можуть бути за допомогою шахрайства до законів Аллаха і відмови від них. Ми повинні триматися за закони Аллаха своїми серцями і справами, не робити жодних поступок в Ісламі, ми повинні працювати з тими із синів Умми, хто наполегливо трудиться задля відновлення ісламського образу життя шляхом встановлення Халіфату на основі методу пророкування. Всевишній Аллах говорить:

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الأرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ

«Аллах обіцяв тим із вас, які увірували і робили праведні діяння, що Він обов’язково зробить їх намісниками на землі, подібно до того, як Він зробив намісниками тих, хто був до них. Він обов’язково обдарує їх можливістю сповідувати їх релігію, яку Він схвалив для них і змінить їх страх на безпеку. Вони поклоняються Мені і не долучають співтоваришів до Мене. Ті ж, які після цього відмовляться увірувати, є нечестивцями.» (24:55)

І тоді ця Умма повернеться до своєї минулої слави і віри, буде впливати на міжнародній арені, помститься за кожного ображеного мусульманина і тоді:

وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ * بِنَصْرِ اللهِ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

«…через декілька (від трьох до дев’яти) років. Аллах приймав рішення до цього і буде приймати їх після цього. Того дня віруючі зрадіють допомозі Аллаха. Він допомагає кому побажає. Він Могутній, Милосердний.» (30:4-5)


Хізб ут-Тахрір Ірак
20 Джумада ас-сані 1435 р.х.
20.04.2014 р.

Головне меню