О секуляристи! Бійтесь Аллаха за себе та за свій народ! Закони Ісламу не є предметом розгляду у ваших парламентах!

Ірак
Друкарня

У затишку гегемонії шиїтських партій у владі Іраку, викраденого у простого народу, партій, що не розуміють нічого у політиці і бажають тільки лише займати посади та грабувати громадське майно, депутати іракського парламенту раптом вирішили ввести реформи з приводу законів, які стосуються положення особистості.

Ці закони були встановлені іще у 1959 р. Згідно реформам, буде дозволено зменшити вік статевого дозрівання дівчат з 18 до 9 років. Також згадані реформи зачіпають інші положення, як, наприклад, врахування релігії дітей згідно релігії їх батьків, опіка над дітьми, спадкування майна при відмінності релігій, заборона мусульманці виходити заміж за немусульманина і т.д. Ці реформи почали просуватись у парламент як відповідь на вимоги релігійних партій, таких як партія «Фаділя» («Гідність») — яка насправді далека від гідності, — або ж від релігійно налаштованих особистостей,, таких як колишній міністр юстиції Хасан Шаммарі — який раніше просто упивався кров’ю багатьох мусульман та засуджував їх до смерті — або Мухаммад Якубі та інші члени блоку прибічників «ісламізації» суспільства за допомогою заклику до світськості та до створення інститутів громадянського суспільства.

Можливо, наближення сезону парламентських виборів штовхнуло деякі «релігійні» партії — що зазнали поразки через свою нездатність надати що-небудь суспільству — до заграванню з народом за допомогою релігії. Депутати нібито грають у парі, чи клюнуть на їх виверт прошарки суспільства з обмеженим усвідомленням реальності чи ні, тим самим йдучи врозріз своїм минулим фетвам, аби тільки отримати побільше голосів з боку прошарків населення, які сильно дотримуються релігії.

І як тільки був запропонований новий проект закону на голосування у парламенті, одразу ж світські депутати поквапились відмовитись від нього та пустили свої стріли проти тих, хто його запропонував. Вони зібрали свої сили для того, щоб зірвати його, відкрито протистоячи його прибічникам, почали піднімати гасла захисту жінки та прав людини... Про них сказано:

فَأَجْمِعُواكَيْدَكُمْثُمَّائْتُواصَفًّاوَقَدْأَفْلَحَالْيَوْمَمَنِاسْتَعْلَى

«Об’єднайте ваші підступи та вишукайтесь у ряд. Сьогодні набуде успіху той, хто переможе» (20:64).

Свої послідовні удари по цьому проекту, гордо позиціонуючи себе депутатами, вони почали зі скликання прес-конференцій. Так, депутат Саббах Тамімія, прибічниця групи Ійяда Аляві, заявила що реформи законів, що торкаються особистості, є «великим приниженням людської сутності іракської жінки». За нею послідували слова курдської жінки-депутата: «Цей закон дозволяє одружуватись на малолітніх дівчатах, що нагадує нам про те, що коїло «ІДІЛ» з дівчатами Мосула та Сирії». Депутат Казім Шаммарі та іракські старійшини застерегли від небезпеки даної реформи, тому що вона може «суперечити конституції та законам і стати причиною, по якій Ірак буде відкинутий у своєму розвитку на цілі сторіччя у минуле!

Цей проект — великий крок назад на шляху до побудови світської держави, заснованої на громадянських цінностях, і він концентрується на сектантській ідентичності». Другий представник цієї ж групи заявив: «Країна тоне у війнах і кризах, більше 40% населення живуть у зубожінні, сукупний борг складає 123 млрд. доларів, а парламент занятий тим, що видає закони про легалізацію насильства над дівчинками!.. Таким є положення Іраку під управлінням шейхів та лідерів сект».

Якщо відкинути у бік усі пропозиції про реформи та відповідні реакції секуляристів, то врешті решт видно, що обидві сторони далекі від правоти та наводять брехню на Аллаха.

Що стосується першої сторони конфлікту то вона скоїла великий злочин тим, що запропонувала на голосування у парламенті закони Шаріату, тобто виставила Шаріат на голосування тих, хто суперничає між собою за право займати гріховні місця правління, тим самим поставивши парламент вище Шаріату Аллаха Всевишнього, вважаючи, що депутати мають право прийняти одну частину законів Шаріату, а від іншої відмовитись.

Нехай же послухають вони слова Всевишнього Аллаха:

وَمَاكَانَلِمُؤْمِنٍوَلَامُؤْمِنَةٍإِذَاقَضَىاللَّهُوَرَسُولُهُأَمْرًاًأَنْيَكُونَلَهُمُالْخِيَرَةُمِنْأَمْرِهِمْوَمَنْيَعْصِاللَّهَوَرَسُولَهُفَقَدْضَلَّضَلَالًامُبِينًا

«Для віруючого чоловіка та віруючої жінки немає вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах та Його Посланець вже прийняли рішення. А хто ослухається Аллаха та Його Посланця, той впав в очевидну оману» (33:36).

Що є стосується їх супротивників, то їх злочин — іще більше, тому що ті об’явили Шаріат Аллаха Всевишнього причиною тиранії над жінкою та приниженням для неї, а також причиною відсталості від інших цивілізованих народів.

Сказав Всевишній:

كَبُرَتْكَلِمَةًتَخْرُجُمِنْأَفْوَاهِهِمْإِنْيَقُولُونَإِلَّاكَذِبًا

«Тяжкі слова, які виходять із їх ротів, і говорять вони одну лише брехню» (18:5).

Відомо, що спонукає їх на такий крок: вони сповідують релігію своїх хазяїв-окупантів, тому і намагаються ствердити грішну демократію і не дозволяють Шаріату Аллаха Всевишнього почати регулювати справи людей, держави та суспільства. Вони бояться, що населення прийме владу та управління на основі Шаріату Аллаха Всемогутнього!

Тому обидві сторони далекі від правоти. Абсолютно неможна говорити про закони Аллаха на авось, необдумано.

وَمِنَالنَّاسِمَنْيُجَادِلُفِياللَّهِبِغَيْرِعِلْمٍوَلَاهُدًىوَلَاكِتَابٍمُنِيرٍ

«Серед людей є такий, який сперечається про Аллаха, не маючи ані знань, ані вірного керівництва, ані освітлюючого Писання» (22:8).

В основі мусульманин повинен бути готовий до питання про закон Шаріату, який стосується його, і не повинен видавати відповідь з упередженням, як і не повинен керуватись рішеннями невірних колонізаторів, тому що інакше він сам себе прирече на покарання Аллаха. Дослідження у законах Ісламу повинні вести фахівці у цій області: досвідчені вчені, які зарекомендували себе як правдиві та безпристрасні люди.

Сказав Всевишній:

فَاسْأَلُواأَهْلَالذِّكْرِإِنْكُنْتُمْلَاتَعْلَمُونَ

«Якщо ви не знаєте, то спитайте володарів Нагадування» (16:43).

Перш ніж завершити, треба роз’яснити закон Аллаха Всевишнього про ранній шлюб. Вчені одностайні у тому, що можна одружуватись на дівчині до її повноліття. Важливо, щоб вона була готова до цього як жінка і мала здатність розумом усвідомлювати цей крок. Вікові рамки не є обов’язковим критерієм, а усе залежить від обставин. До числу вчених фікха, які говорять саме так — кількість яких величезна, — відносяться аль-Джассас із школи ханафітів, Ібн Кудама із школи ханбалітів, ан-Нававі та ас-Суюті із школи шафіїтів, Ібн Мунзир із школи малікітів та багато інших. Усі вони опираються у своїх доводах на слова Аллаха Всевишнього:

وَاللَّائِييَئِسْنَمِنَالْمَحِيضِمِنْنِسَائِكُمْإِنِارْتَبْتُمْفَعِدَّتُهُنَّثَلَاثَةُأَشْهُرٍوَاللَّائِيلَمْيَحِضْنَ

«Для тих із ваших жінок, у яких припинились менструації якщо ви сумніваєтесь, встановлений для розлучення строк дорівнює трьом місяцям, як і для тих, у яких не було менструацій» (65:4).

Довід упирається в останні слова в аяті:

وَاللَّائِيلَمْيَحِضْنَ

«...як і для тих, у яких не було менструацій» (65:4).

Тобто говориться про дівчину, яка не досягла віку менструацій.

Другий доказ — також слова Всевишнього:

قُلِاللَّهُيُفْتِيكُمْفِيهِنَّوَمَايُتْلَىعَلَيْكُمْفِيالْكِتَابِفِييَتَامَىالنِّسَاءِاللَّاتِيلَاتُؤْتُونَهُنَّمَاكُتِبَلَهُنَّوَتَرْغَبُونَأَنْتَنْكِحُوهُنَّ

«Скажи: «Аллах винесе для вас рішення відносно них і того, що читається вам у Писанні з приводу осиротілих жінок, яким ви не даєте того, що їм приписано, міркуючи про одруження на них» (4:127).

Тут звертається увага на слова:

يَتَامَىالنِّسَاءِ

«...осиротілих жінок» (4:127).

Сирітством вважається час життя до повноліття. Цим і пояснюється, чому Посланець Аллаха ﷺ одружився на Аіші, матері віруючих, коли їй було 9 років, або коли він видав свою доньку Фатіму за Алі, коли їй було 13 років, або коли Алі видав заміж свою доньку Умм Кульсум за Умара ібн аль-Хаттаба, коли їй було 13 років.

Давайте відкинемо у бік слова невірних та їх прибічників та приймемо Шаріат нашого Господа Всемогутнього, тому що у ньому — благо та успіх для нас у Судний День. О Аллах! Наблизь для нас день великої перемоги, коли ми побачимо прапор Другого Праведного Халіфату по методу пророцтва, що майорить, щоб ми змогли жити у величі, пошані,безпеці та гідності. Воістину, Ти можеш усе!

وَيَوْمَئِذٍيَفْرَحُالْمُؤْمِنُونَ* بِنَصْرِاللَّهِيَنْصُرُمَنْيَشَاءُوَهُوَالْعَزِيزُالرَّحِيمُ

«... У той день віруючі зрадіють допомозі Аллаха. Він допомагає, кому забажає. Він – Могутній, Милосердний» (30:4,5).


Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір Ірак
Неділя, 22 Рабі уль-авваль 1439 р.х.
10.12.2017 р.
№ 39/04