Туніський парламент та нова конституція

Новини та коментарі
Друкарня

Новини:

Бі-бі-сі повідомила у новинах, що «туніський парламент почав голосування по новій конституції, щоб поставити країну на шлях до демократії, після революції, яка тривала протягом трьох років…»

Коментар:

По-перше: питання про конституцію, визнання, голосування по конституції або його складанні; незалежно з боку певної комісії або обрання або змінення його повністю чи частково, усе це є питанням Заходу, у спробі обійти рух умми до змінення. У народу конституція є владою, вище якої може бути тільки влада. Що змінилось? Чи змінилась умма або змінився правитель? Чи дійсно змінилась конституція або це усього лише косметичні процедури для конституції, анулювання понівеченого, завжди коли приходить новий правитель вносить поправки або змінення, які зберігають тільки його владу? І насправді, конституція є продуктом правлячої особистості і тільки.  

По-друге: законодавча система будь-якої держави та народу, на чолі якої стоїть конституція, відображає культуру народу та погляди на життя. Наприклад, капіталістична система, яка бере інтерес у якості критерію між людьми, природним чином може змінити законодавчу систему у цілому або у часті в залежності зацікавлених боків у різні часи, різних місцях і в залежності від тих, хто при владі. Тому, вони не заперечують змінення законів (вищих або низьких) у залежності від часу та місця. І тому маніпуляція капіталістичною законодавчою системою, зміненням повним або частковим є природним процесом. Таким чином, у цю систему можуть бути додані корупційні закони політичного класу, які знаходяться при владі та змінюють закони згідно своїм пристрастям та бажанням. Плюс до усього цього іще і продажність тих, хто при владі, які переслідують інтереси Заходу, а не інтереси свого народу. Всевишній Аллах говорить:      

أَفَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَأَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَى عِلْمٍ وَخَتَمَ عَلَى سَمْعِهِ وَقَلْبِهِ وَجَعَلَ عَلَى بَصَرِهِ غِشَاوَةً فَمَنْ يَهْدِيهِ مِنْ بَعْدِ اللَّهِ أَفَلا تَذَكَّرُونَ 

Чи бачив ти того, хто обожнив свою примху? Аллах ввів його в оману на основі знання, запечатав його слух та серце і кинув на його погляд покривало. Хто ж наставить його на прямий шлях після Аллаха? Невже ви не пом’янете назидання? (45:23)

По-третє: законодавча система в Ісламі є продуктом ісламської ідеології та його погляду на життя. В Ісламі право на законодавство має тільки Аллах:  

إِنِ الْحُكْمُ إِلا لِلَّهِ أَمَرَ أَلا تَعْبُدُوا إِلا إِيَّاهُ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لا يَعْلَمُونَ 

Рішення приймає тільки Аллах. Він велів, щоб ви не поклонялись нікому, окрім Нього. Це і є права віра, але більша частина людей не знає цього. (12:45)

Законодавство обмежено і належить тільки Всевишньому Аллаху, і аят говорить про те, що законодавство для тих, для кого воно прийнято, є поклонінням (ібадатом). А ті, хто видають закони не по тому, що ниспослав Аллах, вони ставлять себе на місце Бога, залишивши Аллаха, і ті, хто підкоряються їм, ті приймають їх як своїх богів замість Аллаха, як про це говориться в аяті:  

اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُوا إِلا لِيَعْبُدُوا إِلَهًا وَاحِدًا لا إِلَهَ إِلا هُوَ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ (٣١)

Вони визнали господами крім Аллаха своїх первосвящеників та монахів, а також Мессію, сина Марьям (Марії). Але адже їм було велено поклонятись тільки одному Богу, окрім якого нема іншого божества. Він превище того, що вони долучають у співтовариші! (09:31)

Посланець Аллаха ﷺ роз’яснив так, що підкорення та слухняність у законодавстві є поклонінням тим, хто дозволяє та забороняє (говориться у причині ниспослання аяту).

По-четверте: в історії халіфату, навіть у випадках слабкості або поганого втілення шаріату, не було такого, що коли-небудь стояло питання про змінення конституції. Тому що основа із основ доктрини, а не іграшка у руках правителя. Законодавство недоторкане, і ніколи не може стояти питання про призупинення конституції або проголошення надзвичайного стану. Були вбиті найкращі створіння після Посланців та пророків Аллаха, подібні Омару та Осману, нехай буде задоволений ними Аллах, не було прийнято надзвичайне положення та не було призупинення конституції, або чогось із того, що говориться сьогодні у  мусульманських країнах. О ті, чий шаріат взятий від правителів та рад, чи знаєте ви, що ви зробили? Ви зробили себе богами, забувши Аллаха. А ви, ті, хто підкорився їм, ви проголосували за них та за конституцію, ви поклонились їм замість Аллаха. О ті, хто захищають того чи іншого, ви захищаєте брехню та залишаєте без захисту вашу доктрину. Хіба не настав час прокинутись із вашої  безпечності? О ті,хто протистояв конституції через те, що вона від такого-то, а не від іншого, ви знаходитесь у тому ж болоті і з тими же, хто підтримав та послідував, і ви не краще їх. Істина полягає у тому, що питання законодавства та законодавчої системи є тільки правом Аллаха і належить тільки Йому одному Всевишньому:

إِنَّمَا كَانَ قَوْلَ الْمُؤْمِنِينَ إِذَا دُعُوا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ أَنْ يَقُولُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

Коли віруючих звуть до Аллаха та Його Посланця, щоб він розсудив  їх, вони говорять: «Слухаємо та підкоряємось!». Саме вони є тими, хто набув успіху. (24:51)
 

Написав для радіо інформаційного офісу  Хізб ут-Тахрір
Хасан Хамдан (Абу Бараа)
30 Рабіъ уль-авваль 1435 р.х.
31.01.2014 р.

http://www.hizb-ut-tahrir.info/info/index.php/contents/entry_32923