Новина: «Teen Vogue UAE» опублікував статтю під назвою «Хіджаб повинен бути особистим вибором, як про це говорять американські мусульманки».
Ціль статті полягає в тому, щоб надати різні думки відносно хіджабу, тим самим охопивши широкі маси, а також надати голос так званим «маргіналізованим» групам. В статті можна зустріти таку цитату: «З кінця XIX сторіччя, ця індивідуальна ознака (хіджаб), який — згідно вірі мусульман — є обов’язковим для мусульманки, використовується у якості політичного інструменту для контролю жіночої незалежності . Перший відомий приклад заборони на носіння хіджабу сходить до часів британської колонізації Єгипту. Тоді генеральний консул лорд Кромер назвав хіджаб «фатальною перешкодою» для участі єгипетських жінок в західній цивілізації. Повернувшись же додому, в Британію, він очолив Національну лігу супротивників виборчого права жінок».
Коментар: Такі статті навмисно створюються для спричинення впливу на розуми молодих мусульман, а також на суспільство з нетерпимими поглядами на Іслам. Вони розходяться в своїх аргументах, щоб показати, як нібито хтось із їх авторів піклується про мусульманок. Ми повинні бути пильними проти таких згубних заяв, ми пам’ятаємо ненависну історію атак сходознавців на розуми мусульман; вони активні і сьогодні, прийнявши нові підходи і методи.
Хіджаб не має нічого спільного з вибором і свободою, оскільки такі поняття виходять із ліберальної світської концепції, яка визнає терпимість до гріху, в цьому і є уся суть суперечок! Якщо ми вільні робити щось, то так само вільно можемо не робити цього. Такий підхід суперечить законам Всевишнього Аллаха, це шлях Шайтана і ворогів Ісламу.
Мусульманкам не надають яких-небудь привілей з причини хіджабу, але при цьому схвалюють тих, хто ігнорує хіджаб, стверджуючи, що це відноситься до так званих «прав людини».
Таким чином, з одного боку, вони заявляють про заборону хіджабу, з іншого боку, вони говорять про права людини, тобто вони допускають носіння хіджабу, але при цьому мусульманка в хіджабі стикається з труднощами отримання освіти і медичної допомоги, а також може наразитись на насильство.
Таке нахабне лицемірство не повинно проникнути в мислення нашої молоді, оскільки це веде до збитку в Наступному житті.
Всевишній Аллах застеріг нас від забобон невірних:
لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْساً إِلَّا وُسْعَهَا لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْراً كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلَانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
«Аллах не покладає на людину понад її можливостей. Їй дістанеться те, що вона набула, і проти неї буде те, що вона набула. Господь наш! Не карай нас, якщо ми забули чи помилитись. Господь наш! Не покладай на нас тягар, який Ти поклав на наших попередників. Господь наш! Не обтяжуй нас тим, що нам не під силу. Будь поблажливим до нас! Пробач нас і помилуй! Ти — наш Покровитель. Допоможи ж нам отримати верх над невіруючими людьми». (2:286).
Ми повинні розуміти, що якщо ми бачимо наших братів і сестер, які захоплені подібними думками компромісу і різноманітності, то це — ніщо інше, як виверт, щоб утримати їх від ідеї ісламського панування і Халіфату. Більше того, подібними думками людину обмежують в її релігії, зводячи її до особистісних якостей і обрядів поклоніння.
Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Умрана Мухаммад
Член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
19 Рабі ус-сані 1444 р.х.
13 листопада 2022 р.