Нападки Заходу не припиняють обрушуватися на Іслам і його носіїв.
І як же їм не бути, якщо Захід бачить, як на його очах руйнуються всі найскладніші спроби відхилити мусульманина від праведного шляху, спустошити його серце від ісламської акиди, як це радив один з лідерів християнського місіонерського руху Самуель Звемер (Zwemer), сказавши: «Мета місіонерської діяльності - не тільки в євангелізації. Також перед нами стоїть мета спустошити серце мусульманина від віри. Найкоротшим шляхом до цього є привернути розташування мусульманської дівчини усіма можливими засобами, тому як саме вона не дає нам змінити ісламське суспільство і відокремити його від елементів його релігії».
Так хто ж така жінка-мусульманка?
Захід гранично ясно усвідомлює, що у жінки-мусульманки - дуже важлива роль в житті, яка зачіпає ціле суспільство. І як же може бути інакше, коли жінка народжує чоловічу частину людства, більш того, він виховує її? А тому Заходу необхідно дістатися до цієї жінки і вивести її з її головної ролі - матері і домогосподарки. У зв'язку з цим були засновані різні компанії, акції та асоціації, які почали закликати її вийти з її «шкаралупи» (!) І відмовитися від панування над нею чоловіка. Її звабили, сказавши їй, що у неї є більш важлива роль в житті, ніж бути матір'ю і домогосподаркою... Для того, щоб відокремити її від її ролі, вони сказали їй, що вона не повинна бути «куркою-несучкою». Словом, вони зробили все, щоб віддалити її від ролі домогосподарки, описавши її життя таким, немов вона - служниця в будинку свого батька, а потім - і чоловіка...
Так, Захід працював і до цього дня працює вдень і вночі над тим, щоб знищити існування ісламської сім'ї. Він зробив так, що чоловік-мусульманин став повністю занурений у справи добування хліба насущного для своєї сім'ї, соромлячись його життя до такої міри, що він почав кликати свою дружину допомогти йому справитися з їх жалюгідним існуванням посеред жорстокої реальності. Захід проклав мусульманину саме цю дорогу, звернувши його в рабство і відкривши для нього робочі зони з метою розвитку його побуту, щоб він став корисним членом суспільства. Захід оточив його матеріальними спокусами, і чоловіки стали змагатися між собою в бізнесі і в тому, хто з них займає вищі посади. Все це було зроблено в рамках створення безперервного процесу виведення жінки з її будинку, щоб відокремити її, а потім, відповідно, і її дитини від їх акиди, щоб вона виховала її так, як вони хочуть, бо дитина сприймає виховання від неї.
Хіба працююча жінка зможе втілити те, що повинна робити за своєю суттю? Хіба батько, поглинений роботою, зможе виконати те, що повинен, якщо він, напружуючись, витрачає всі свої сили і час на утриманців???
Захід взяв на себе завдання щодо заповнення утворених таким чином прогалин і зробив все необхідне в цьому плані.
Захід відразу ж хапає дитину мусульман в свої обійми і починає виховувати її в своїх школах, повністю віддаляючи її від акиди, закладаючи в неї сумніви щодо придатності ісламської системи як системи для життя.
Захід створив для дітей телевізійні програми, які посилюють цей погляд, на додачу до комп'ютерних ігор, які пропагують злодійство, грабіж, знищення, тотальне вбивство як запоруку того, що гравець може перемогти в грі. Він створив спеціальні канали для дітей, одна частина яких показує Іслам лише зовні, а друга частина нав'язує відверту світськість. Були створені систематичні змагання на цих каналах під приводом виявлення художніх талантів і голосових можливостей у дітей, після чого вони забирають дитину з її побуту дитячої невинності і роблять з нього відомого і улюбленого співака, щоб інші діти так само бажали стати зірками. Як аргумент ці канали заявляють, що прихований талант повинен бути показаний публічно, щоб люди могли отримати від нього користь, забуваючи, що в основі дитина повинна навчатися ісламської акиди, мати правильні поняття і цінності так, щоб з Умми з'являлися такі великі ісламські діячі, як Муатасім, Какаа, Мусаб ібн Умайр і т.д...
Наявність таких каналів нагадує мені слова одного з місіонерів, який сказав: «Поширення місіонерської діяльності серед мусульман повинно проходити за допомогою людей з їх числа, тому як (ісламське) дерево повинно бути зрубано одним з його членів!».
Біда полягає в тому, що деякі мусульмани не розуміють значимість впливу цих обставин на формування особистостей своїх дітей. І ти бачиш, як вони поспішають брати участь у змаганнях, що проводяться в соцмережах на тему того, хто красивіше з хлопчиків і дівчаток. Вони жадають виставляти фотографії своїх дітей і запрошують всіх висловлювати своє захоплення, щоб набрати найбільшу кількість голосів! Вони не розуміють, який вплив матиме це на її сім'ю і на психіку самої дитини, коли та почне рости на тлі всіх цих конкурсів під гнітом нав'язаних їй рамок.
Захід докладає всіх зусиль до того, щоб відхилити жінку-мусульманку від її справжнього призначення, тому що в разі успіху він буде знати, що зміг відхилити від Ісламу цілий будинок, що в підсумку вплине на все суспільство і порушить рівновагу в ньому. Західне суспільство ввело стандарти краси для жінки, визначивши для неї ідеальні параметри тіла, манери поведінки, красу обличчя, волосся і норми прояви почуттів. Під призмою цього погляду тисячі жінок починають занурюватися в гонитву за модою і красою з журналів, які публікуються щодня, щотижня і щомісяця...
З цієї несправедливої точки зору про красу над жінкою в західному суспільстві стала головувати думка, що вона повинна постійно бути привабливою для чоловіків навколо неї, що її місце серед чоловіків залежить від її краси, встановленої згідно виробленому поняттю. Це призвело до маніакальної зосередженості жінок саме на цьому питанні більше, ніж над іншими.
Після створення цих брехунів ЗМІ і поширення порочних каналів, вся ця нечисть обрушилася на країни мусульман, а деякі мусульманки навіть не знають про те, якому душевному, тілесному і матеріальному тиску до неї піддалася жінка на Заході після того, як вона була утиснута системою правління у створених нею рамках. Мусульманка не витримала уроку з цього, вона, замість того, щоб відсторонитися від пропозиції Заходу, навпаки, прийняла його навіть більше, ніж було необхідно, і увійшла в результаті в той самий вогонь, в якому знаходиться жінка на Заході. У цьому їй допомогли центри краси і будинки мод, що поширилися в арабських країнах за підтримки і заохочення аморальності і розпусти з боку різних телепрограм, робота яких була спрямована саме на спотворення жінки для того, щоб показати її красу чоловікам і вразити їх нею під приводом підвищення її впевненості в собі!!!
Але проблема не зупинилася тільки на жінках, які відмовилися носити шаріатський одяг. Навпаки, були створені цілі гуртки спеціально для жінок, які носять шаріатський одяг, яким стали пояснювати, що немає нічого страшного для них в тому, щоб вони приєдналися до цих змін, що, мовляв, цілком нормально носити хустку на голові, що закриває частину волосся, до того ж що інша частина одягу явно оголює її тіло. Цілеспрямований вплив на жінку, що носить шаріатський одяг, став більш помітним в останні часи, тому як Захід вже отримав успіх у своїх спробах вплинути на жінок, які не захотіли носити шаріатський одяг. Для жінки відкриті всі заклади і всі двері для участі в конкурсах пісень і талантів, а успіх на цих заходах зробили для неї бажаною метою, надаючи зелене світло іншим жінкам, які дотримуються шаріатського одягу, в тому, щоб взяти участь в подібних конкурсах.
Зрозуміло, що і це - не межа. Нещодавно, менш ніж місяць тому, відкрилися конкурси краси в Шарм-ель-Шейху спеціально для жінок, які носять шаріатський одяг. У конкурсі брало участь 150 дівчат з різних арабських держав під патронажем комісії туризму Єгипту, тобто під патронажем відповідного міністерства.
Метою цього конкурсу було, як зізналася відповідальна за них: «... відновлення довіри до дівчини в хіджабі...». Це - вже не перший подібний конкурс. Їм раніше передували й інші конкурси, але іншого роду - в інтернет-мережах. Коли ж суспільством були прийняті ці думки, то вони стали втілюватися в реальності. Чи стала після цього жінка дійсно впевненою в собі? Чи з'явилася необхідність у вирішенні утвореної кризи?
Воістину, жінка-мусульманка не страждає від невпевненості в собі. Як же вона може бути невпевненою в собі, коли Аллах створив для неї всі необхідні закони і відповідний їм метод, з перетворенням яких значущість жінки знову зростає і повертається на колишній статус поваги і гідності, тому як гарантування безпеки її честі є обов'язком чоловіка-мусульманина, за що він буде спитаний в Судний День, якщо допустить в цьому упущення або недбалість?!
Не піднімалося і не підніметься місце жінки нічим, крім як Ісламом, коли він перетворюється як система для життя. Після того, як жінка служила просто тілом для збудження бажання у чоловіка серед греків, була лише жінкою, яка продає себе протягом всієї історії Риму, після того, як вона змінювала свої статуси один за іншим згідно з пристрастями мислителів і місцевих законів у Старій Європі, жінка нової Європи стала вимагати свободи, стала вимагати рівності з чоловіком у правах і обов'язках, прагнучи стати діяльним елементом суспільства. Тоді їй відкрилися всі двері для того, щоб вона робила те, що забажає. Вона стала на один щабель з чоловіком, але виявилося, що це сталося не для того, щоб почати розвиватися як особистість, а лише для того, щоб стати інструментом в руках чоловіка, який дозволив їй увійти до цього товариства. Перед нею відкрилися засуви і нею стали користуватися всі, хто забажає, без всяких обмежень і умов. Вона була виставлена на огляд як дешевий товар після того, як по відношенню до її жіночності були стерті всі підвалини поваги її честі і гідності, після того, як вона втратила себе як жінка в принципі. Її життя обмежилося задоволенням бажань чоловіків і проходженням за ним в тому, що він їй дозволив, створивши образ елегантності для справжнісінької проституції.
Сьогодні це ж видовище ми спостерігаємо і у нас. На жаль, деякі жінки опинилися під враженням від західного погляду на них. Вони забули, хто вони і як вони були піднесені серед інших жінок на землі так, що західні жінки заздрили їх положенню, як про це згадувалося в промові американської письменниці Джоан Френсіс під назвою «Послання від християнки до мусульманки», в якій вона звертається до мусульманки зі словами: «Вони спробують спокусити вас своїми збудливими фільмами і кліпами, помилково називаючи нас, американок, щасливими і задоволеними життям, гордими своїм одягом - подобою до одягу повій, і задоволеними тим, що у нас немає сімей ... Мільйони з нас проходять лікування антидепресантами, ненавидять свою роботу і плачуть ночами через чоловіків, які клялися у своїй любові до нас, а потім, покористувавшись нами, кинули нас».
Мусульманці кинутий виклик від тих, хто прагне зруйнувати її сім'ю, запевняючи її в тому, що для неї краще мати невелику кількість дітей, вимальовуючи подружнє життя як один з видів рабства, кажучи, що «материнство - це прокляття», що скромність і чистота вже не відповідають цьому часу і є відсталими поняттями.
Та жінка розкрила всі ці плани і попередила мусульманку про те, щоб вона не впала в ту ж пастку, завершивши своє звернення словами: «Це - не наша помилка. У більшості з нас не було батьків, щоб захистити нас, коли ми були молоді, тому що наші сім'ї були зруйновані. Ви знаєте, хто стоїть за цією змовою».
Чи залишився у мусульманки хоч якийсь сумнів у тому, що всі ці послуги і пропозиції, які вона бачить перед собою, створені, нібито, тільки для виходу в суспільство і прикрашення себе для повернення впевненості в собі, як вони про це говорять, що не були випадковостями, а були заздалегідь спланованою справою?
Жінка-мусульманка зобов'язана не забувати, що вона повинна бути тією, з якої беруть приклад не тільки її сестри-мусульманки, а й немусульманки. На це вказала сама ця письменниця, коли сказала: «Не дозвольте їм робити те ж саме і з вами. Залишайтеся невинними і чистими. Ми, християнські жінки, задовольняємося тим, що бачимо, якою насправді має бути життя жінки. Ми потребуємо вас. Ви повинні бути прикладом для нас, тому що ми - заблудлі. Зберігайте вашу чистоту! Пам'ятайте, що неможливо втиснути зубну пасту назад у тюбик. Так охороняйте ж вашу честь ретельно!».
Жінка-мусульманка не повинна забувати, що вона знаходить шану в своїй релігії від законів її Господа, що її честь повинна оберігатися, бо вона - дорога як віруюча, і навіть сам Посланник Аллаха ﷺ на прощальній проповіді «Хутба аль-Вада» заповідав добре ставитися до жінки.
Вона - мати, яка повинна бути цнотливою, вона - люба сестра, у якої повинен бути опікун, вона - дружина, яка піклується про свого чоловіка і оберігає його, його майно і дітей, вона - дочка, про яку необхідно піклуватися, яку потрібно виховувати кращим чином, щоб вона стала захистом від вогню для її родичів, а не стала, навпаки, закликати їх у вогонь.
Деякі жінки, можливо, забули все це під впливом освіти мерзенної демократії, помилкової свободи і руйнівного капіталізму. Але, по милості Аллаха, таких жінок - меншість. Але і ці жінки не залишаться в невіданні і повернуться до Шаріату їх Господа, щоб зайняти те місце, яке бажає для них Аллах...
Як би не старався Захід і його поплічники відхилити мусульманку від істини, вона все одно до неї одного разу повернеться, а цей її нинішній стан не триватиме довго, з волі Аллаха. Всі змови ворогів зазнають провалу і явного краху.
Захід обіцяє зруйнувати будинок мусульманина, використовуючи жінку, зриває покривала з її голови і відхиляє її від Шаріату її Господа, але Аллах огорне їх підступи проти них на їх же погибель. І як же може бути інакше, коли Аллах Всевишній сказав:
يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّـهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
«Вони хочуть загасити світло Аллаха своїми устами. Але Аллах не допустить цього і завершить розповсюдження Свого світла, навіть якщо це ненависно невіруючим» (9:32).
І останнє слово, з яким я хочу звернутися до сестри-мусульманки: ні в якому разі не обманюйся їх словами і не дозволяй їм собою маніпулювати. Не будь наївною і не вір їх виправданням, коли вони намагаються зняти покривало з твоєї голови, не дивлячись ані на які гріхи, які були раніше. Суть шаріатського одягу - не в тому, щоб закрити голову шматком тканини, як вони тобі говорять, а в повній прихильності наказам Аллаха ﷻ. Ти не повинна підкорятися їхнім словам, ти не повинна відкривати свою красу чоловікам і змішуватися з ними.
Не забувай, люба сестра, що ти - нащадок Хадіджі, Аїші, Умму Сани аль-Асляміі, Ханіфи бінт Джахш і Умму Салям, а також багатьох інших жінок, які понесли Іслам на рівні ідеї та методу, і їх імена були записані навіки, згадуючи по цей день.
Не забувай, що ти - дочка тієї мусульманки, яка повернулася обличчям до своїх ворогів і бачила своїми очима смерть свого батька і синів. Не усувайся від того, щоб знову повернути їх історію в наші дні і наслідувати їхній приклад...
Так вперед же, сестра, звернися до своєї релігії і подивися, для чого ти створена і якою маєш бути. Будь же немов цегла в будівлі цієї глибокої культури Ісламу, тому як справжня повага до тебе і твоя впевненість в собі не повернуться інакше, крім як у цій культурі, у затінку тієї системи, при якій твоя честь буде оберігатися в обов'язковому порядку.
Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Афра Тураб