Ісламська Умма дізналася небезпечний історичний поворотний момент, якому вона піддалася після падіння її держави і відсутності втілення Шаріату Господа світів. Падіння держави потягнуло її в прірву, а інші народи напали на неї з усіх боків і почали пускати свої отруєні стріли в кожного, хто становив з себе приховану силу Умми. А тому мусульманська молодь прийняла на себе найсильніший культурний натиск, запущений великими колонізаторськими державами, щоб покінчити з Ісламом і його доктриною в серцях мусульман так само, як вони поклали край їх способу життя.
Падіння Ісламського Халіфату означало появу вигаданих людиною політичних систем, іноді під покровом націоналізму і патріотизму, а іноді - під покровом світськості або лібералізації, разом із заохоченням і зміцненням цих поглядів серед молоді Умми зі смислами, що відрізняються від дійсного значення цих термінів. Наприклад, світськість (العلمانية) була представлена як похідна від науки (العلم), що насправді є обманом і помилкою. Капіталісти стверджували, що світськість (العلمانية) – це побудова життя і життєвих систем, заснована на науці (العلم), наука затребувана всіма, в той час як світськість (العلمانية) в її істинному розумінні - це антитеза (протилежність) релігії, тобто відкидання релігії (арелігійність). І це є основою концепції системи відділення релігії від життя, тобто скасування ролі релігії в різних сферах життя.
Методика дезінформації (введення в оману) є однією з найнебезпечніших способів колоніального культурного вторгнення, що охопила мусульманський світ, тому що вона в корені суперечить істині. Колоніальні держави, і головним чином - Сполучені Штати, вдалися до цього способу, щоб приховати свої реальні цілі. Вони ховаються за гламурними поняттями і термінологією, які зовні здаються миловидними, а суть їх - болісне покарання.
А тому мусульманській молоді необхідно глибоко усвідомлювати сенс цих понять і термінів, особливо - пов'язаних з капіталістичною ідеологією, заснованою виключно на матеріальній вигоді. Це такі терміни, як демократія, свобода думок і повага думки інших людей, права людини та громадські свободи, свобода жінки, рівність, соціальна справедливість та інші гасла, які покликані порушити підвалини мусульманської громади і зруйнувати сімейні і родинні зв'язки, позбавити жінку від будь-яких або релігійних або прийнятих в суспільстві норм, а також підштовхнути молодь до того, щоб повстати проти законів і положень релігії. Все це робиться заради поширення перелюбу, сексуальної розбещеності і збочень, як це відбувається в західних суспільствах, щоб зруйнувати мусульманське суспільство у всіх його підвалинах, і це - саме те, до чого вони прагнуть.
І ще більше погіршує становище просування термінів, які не мають чіткого визначення і ясності, таких як глобалізація, приватизація, вільна економіка, міжконфесійний діалог, екстремізм, помірність і тероризм, які покликані підтримувати в активному стані війну проти ісламських країн для просування колоніальних проектів, які не мають меж. Таким чином, для світських демократичних держав стало необхідним постати в образі уважного опікуна на тлі погіршення обстановки і умов життя в ісламському регіоні, щоб потрапити туди з усією своєю злобою і впорснути свою отруту в усі цінності і можливості Ісламської Умми, особливо - в молодь, після того, як вона зрозуміла міць життєвої енергії, наявної в її ісламській доктрині, вкоріненій в її серцях. І тому Захід охарактеризував ісламську молодь як терористів, екстремістів і фундаменталістів.
Ми постараємося спрощено і швидко розкрити всю ступінь небезпеки і негативні наслідки деяких цих термінів і характеристик для широкого прошарку молоді Умми, яка доторкнулася до світла свого визволення і усвідомила важливість повернення до коріння ісламської доктрини, щоб звільнитися від гніту колонізаторів і їхніх посіпак з числа отруєних порочною просвітою правителів, вчених і сходознавців. Ми проллємо світло на справжній зміст фундаменталізму і тероризму і на результат, що виходить із цих термінів - панування світської політики і її маріонеток з числа місцевих органів влади над розвитком життя мусульманської молоді в мусульманських країнах під приводом боротьби з екстремізмом і припинення його поширення.
Термін «фундаменталізм» вперше з'явився в Європі для найменування позиції церкви, яка протидіє науковому і промисловому прогресу в ті часи через порушення ним (на думку церкви) християнської релігії. Це відбувалося тому, що прогрес був викликаний капіталістичною ідеологією, яка ґрунтується на доктрині відділення релігії і життя. Таким чином, з'явився опис «фундаменталізмом» кожного руху, що виступає проти наукового, промислового та технічного прогресу, який став результатом втілення капіталістичної ідеології. І хоча з часів Другої світової війни ці рухи припинили своє існування, однак у свідомості європейців твердо закріпилося те, що «фундаменталізм» - це ворог прогресу і науки, що він є ознакою розумової відсталості, що не личить епосі Відродження. А тому необхідно з ним боротися до тих пір, поки не зникнуть всі його відгомони в суспільстві і в житті.
Таким чином, ми вважаємо, що запуск терміну «фундаменталізм» переслідує створення глобальної громадської думки щодо кожного, хто був названий «фундаменталістом», і що слід розглядати його як загрозу для сучасної матеріальної цивілізації і навіть як загрозу для всього людства. Таким чином, за допомогою законів і рекомендацій західних країн, кожен мусульманин і рух, які хочуть змінити погане життя, в якому опинилися мусульмани, на ісламське життя; або кожен, хто протистоїть агресору і узурпатору землі - подібно до боротьби молодих хлопців в окупованій Палестині - є фундаменталістом, проти якого дозволяється вживати заходи будь-якого ступеня жорсткості, щоб боротися з ним і його екстремізмом без урахування жорстокості і екстремізму агресора.
Що стосується тероризму, то з загального обсягу законів і законодавчих актів, пов'язаних з тероризмом і боротьбою з екстремізмом, стає зрозумілим, що вони не є точними і схильні до політичних тенденцій тих країн, в яких ці закони і законодавства затверджені. І відповідно до цих рекомендацій і законів західні країни на чолі з Америкою можуть переслідувати будь-яку людину, що звинувачується в тероризмі, в будь-якому місці; як і мають право заарештувати її або викрасти, поставити покарання, яке вважають для неї гідною кандидатурою, таке як позбавлення волі, депортація, конфіскація майна, вилучення посвідки на проживання або громадянства, не даючи обвинуваченому права захищати себе. Як і можуть, відповідно до міжнародних законів і резолюцій щодо закону про тероризм та боротьбу з екстремізмом, застосувати військову силу і політичний вплив проти будь-якої з країн, охарактеризованих ними як терористичної. Вони розглядають ісламські країни як найважливіший регіон, в якому Сполучені Штати використовували закон про тероризм з тим, щоб посилити свій вплив і тримати їх під контролем, як це відбувалося в Афганістані і Іраку протягом багатьох років, а останнім часом відбувається в Сирії.
І все це відбувається разом з деякими примітними змінами, коли участь продажних урядів ісламських країн в американській війні проти «тероризму» відразу стала очевидною, особливо після формування «Ісламської військової коаліції» з 39 країн на чолі з Саудівською Аравією, яка просуває американську політику в мусульманському світі. Тоді вона заявила, що діяльність, покладена на коаліцію, ставить собі за мету розробку програм і механізмів, необхідних для підтримки «боротьби з тероризмом», а також прийняття відповідних заходів для координації з державами і міжнародними організаціями з метою допомоги міжнародним зусиллям для «протистояння тероризму» і збереження миру та безпеки країн.
Таким чином, тероризм, фундаменталізм і екстремізм - це терміни і назви, які не збігаються з реальністю молодих людей, прихильних до положень своєї релігії, тому що це - лише назви, що ставлять за мету боротьбу проти повернення Ісламу до життя знову. Через це кожен носій бороди і кожен відвідувач мечеті став терористом і екстремістом, переслідуваним з боку місцевих і міжнародних розвідслужб, як це відбувається в більшості ісламських країн. І навіть арабо-ісламські імена стали подібні до посвідчення, що дозволяє західним народам дивитися на їх власників через призму расизму і підозрювати в чому завгодно без звіту або виправдань, особливо після поширення концепції ісламофобії. Також деякі країни стали мати право перешкоджання використанню цих імен, як це відбувається на заході Китаю (Східний Туркестан).
На додаток до всього, відбувається введення таких законів в демократичних країнах, безперервно які стверджують про гарантії свободи особистості, в яких ці свободи обмежені для мусульман, як заборона носіння нікабу (вуалі), закриття мечетей і залів, присвячених здійсненню мусульманських молитов в західних університетах, як це недавно сталося в трьох університетах у Берліні, поряд з насильницькою інтеграцією мусульманської молоді та особливо дітей, використовуючи їх слабкість і крайню нужду під час вимушеної міграції від колоніальних воєн, як це відбувається у Великобританії та інших європейських країнах, де стали сильно контролюватися приватні школи і викликатися поліція з натяком на передачу дітей в органи боротьби з тероризмом, якщо є підозра в поведінці дитини, або навіть в її малюванні і написанні нею будь-яких слів! Подібне трапилося нещодавно у Великобританії, коли мусульманську дитину запідозрили в тероризмі за те, що вона намалювала огірок, який вчителька прийняла за холодну зброю!
Мусульмани в цілому, а мусульманська молодь - зокрема, стикаються з великою кількістю труднощів і постійним «тиканням пальцями» як звинуваченням в кожному зробленому ними кроці, особливо якщо справа стосується підтримки релігії або допомоги пригнобленим з числа синів їх Умми. Доказів і статистичних даних, які підтверджують те, наскільки сильно колоніальні режими прагнуть утримати країни «третього» світу, особливо ісламські, відсталими, - дуже багато. Вони прагнуть віддалити мусульманську молодь від дійсного відродження, а тому посилено вводять їх в оману і відхиляють від правильного шляху, поміщаючи їх в коло безперервних підозр і розріджуючи їх ісламську діяльність.
Нижче ми наведемо найбільш помітні свідоцтва нашої жахливої дійсності. Це - війни, що огорнули ісламський світ і дотримуються систематичної політики боротьби з молоддю Умми.
Наприклад, війна, яка відбувається з народом Сирії, оголошена багатьма країнами світу, щоб зломити волю народу і знищити всі його мрії про свободу від кайданів несправедливості, що запалила революцію в Шамі - центрі будинку Ісламу. Ця війна також оголошена великими країнами на чолі з Америкою для втручання в Сирію з метою врятувати свою маріонетку - тирана Башара - під приводом ліквідації опудала тероризму, яке вони ж і створили як привід для введення армій великих країн для досягнення поставлених ними в Сирії цілей. Результатом цього стала безліч убитих і поранених, де число загиблих дітей у віці до шести років досягла майже 17.000 тисяч. Останні статистичні дані свідчать про те, що більшість із загиблих, число яких становить близько 400 тисяч осіб, перебувають у віковій групі між 10 і 35 роками. І якщо це і вказує на що-небудь, то тільки на байдужість воюючих країн до загибелі невинних людей при здійсненні цього геноциду, тим більше, що їх погляд на Ісламську Умму такий, що вона - це Умма молодих людей через відмітне збільшення народжуваності, на відміну від старіючих громад і нечисленного молодого покоління в західних країнах.
Також розпалювання воєн в ісламському світі через боротьбу з екстремізмом призвело до втрати великого покоління мусульманської молоді, ревного за свою релігію і честь мусульманок в будь-якій точці світу. Їх не стосуються ані кордони, ані регіони, вони вставали на допомогу пригнобленим з числа Ісламської Умми, а тому у них на рахунку - тільки відповідь на заклик їх Всевишнього Господа і благородного Посланця ﷺ про необхідність захищати Іслам і пригноблених мусульман. Це - те, що насправді відбулося сьогодні у війні в Сирії, коли на цю руйнівну війну потягнулася з різних ісламських країн найкраща мусульманська молодь, щоб захистити честь мусульманок Шама. Перед ними були відкриті і полегшені кордони, щоб Шам став кладовищем для них, а також для того, щоб покласти край поняттю братства між мусульманами, над яким під впливом політизованої політики ЗМІ стала домінувати концепція екстремізму і тероризму, що охарактеризувала їх такими. А тому їх шлях завершився вбивством, арештом або навмисним фізичним катуванням.
На тлі всього цього ми знаходимо, що невірні не шкодують зусиль в боротьбі проти мусульман в цілому, а особливо - проти мусульманської молоді, і докладають всі засоби і способи, щоб відвернути їх від їх релігії після того, як внесли багато неясностей в розуміння шаріатських законів. Вони також доклали багато зусиль для утворення західних культурних і політичних концепцій замість ісламських, витрачаючи величезні кошти, щоб відвернути молодь від шляху Аллаха і відвести ісламські думки від її умов. А тому мусульманській молоді неприпустимо бути обдуреною тим, що виходить від ненависників Ісламу і отруєних їх просвітництвом людей. І нехай вони не звертають уваги на ці ярлики і характеристики, тому що всі вони - нові і відповідають політиці ворогів Умми не для того, щоб протидіяти екстремізму, а для того, щоб протистояти поверненню Ісламу знову, тим більше, що Умма відчула у своїй молоді прагнення і спроби сприяти встановленню держави Праведного Халіфату. Америка і невірні країни прекрасно усвідомлюють, що тільки держава Праведного Халіфату здатна зламати їх капіталістичну ідеологію і їх світські демократичні режими.
Мусульмани в очах ворогів всі є фундаменталістами і екстремістами, і це відбувається тому, що вони з тугою і ентузіазмом дивляться на втілення законів їх релігії в затінку держави Праведного Халіфату за методом пророцтва, яка виведе їх і весь світ від нещасть капіталізму до блага Ісламу згідно зі словами Всевишнього:
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ وَهُوَ يُدْعَى إِلَى الإسْلامِ وَاللَّهُ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ (٧)يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
«Хто ж може бути більш несправедливим за того, хто вигадує брехню про Аллаха, коли його закликають до Ісламу? Аллах не веде прямим шляхом несправедливих людей. Вони хочуть погасити світло Аллаха своїми ротами, але Аллах збереже своє світло, навіть якщо це ненависно невіруючим» (61:7,8)
Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Рина Мустафа
12 Раджаб 1437
19.04.2016
Стаття написана в межах кампанії жіночого відділу Хізб ут-Тахрір під девізом: «Мусульманська молодь - піонери справжнього розвитку»