Відносно використовування слів “везір” і “міністерство” в Ісламській державі

Відповіді Аміра
Друкарня

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Адресований Tamer Al-jabuh

Питання: Ас-саляму алейкум! Чи дозволяється застосовувати слово “везір” (міністр) в Ісламській державі з огляду на те, що данні слова мають свою реальність у капіталістичній системі?

Відповідь:

Ва алейкум ас-Салям ва рахматуллахі ва барякятуху
Існує різниця між розумінням слова “везір” (міністр) і міністерством в Ісламі і тим значенням цих слів, яке існує в демократичному світі.  З огляду на те, що значення, які має на увазі демократичний світ під словами “везір” і “візара” (міністр і міністерство) стали домінувати серед людей і коли вони використовуються, люди розуміють їх тільки у тому сенсі, у якому розуміють демократи. З цієї причини, щоб усунути плутанину і дати точне визначення шаріатського значення цих слів, виключивши інше розуміння — не дозволяється вживати замість “Муавіна” (помічника) Халіфа слово “везір” або міністерство, без будь-якої конкретизації. Необхідно вживати слово “Муавін” і це справжнє значення цього слова, або ж використовуючи слова везір (міністр) або візара (міністерство), вносити ясність і конкретизувати, щоб значення даних слів не перепліталося з системою демократії, а на думку спадало ісламське значення цього слова, наприклад “Везір Тафвід” тощо.

Ваш брат Ата ібн Халіль Абу ар-Рашта
27 Зу аль-Хіджа 1434р.х.
01/11/2013

Серія відповідей аміра Хізб ут-Тахрір, шейха Ата ібн Халіля Абу ар-Рашти на питання відвідувачів його сторінки у Facebook
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=227234797444605

Головне меню