Чи вважаюся я з числа мусульман, які відсиджуються

Відповіді Аміра
Друкарня

Питання:

Ас-салам алейкум ва рахматуллахі ва баракатуху!

Прочитав одну з ваших відповідей одному з братів, який залишив політичну діяльність у партійному згуртуванні. Ваші слова “примирився з тим, щоб бути одним із тих, хто відсиджується” залишили великий відбиток на мені. Не дивлячись на те, що я прийняв для себе усі ідеї хізбу, як у своїх думках, так і у своїй поведінці, і не залишаю жодне місце і жодну зустріч без ознайомлення людей з ідеями хізбу. Аж до того, що мене почали асоціювати з хізбом, хоча у справжній час я не пов'язаний з партійним згуртуванням з причини непідвладних моїй волі обставин, як мені здається.

Тому хочу спитати вас, чи вважаюся я зараз із числа мусульман, які відсиджуються?

Ваш брат Абу Мухаммада Нофаль

Відповідь:

Ва алейкум ас-салам ва рахматуллахі ва баракатух!

Брате мій! Ісламська діяльність по відновленню ісламського життя на землі шляхом встановлення держави Праведний Халіфат не може бути індивідуальною. Навпаки, вона є колективною, тобто це організована робота, впорядкована законодавством Всевишнього Аллаха.

 Доказом тому слугують слова Всевишнього Аллаха:

ولتكن منكم أمة يدعون إلى الخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر وأولئك هم المفلحون

«І нехай буде серед вас община, яка закликає до добра, наказує схвалюване і утримує від несхвалюваного. Ці – щасливі» (104:03).

Під словом “ община” мається на увазі згуртування. Під словами “ яка закликає до добра ” мається на увазі весь Іслам.  Оскільки слово “аль-хайр” (добро) приводиться в аяті з арабським артиклем “аль”, що означає Іслам цілком. Це включає в себе встановлення держави для виконання ісламського кримінального кодексу (аль-худуд) і розповсюдження Ісламу шляхом заклику і джихаду. Усе це, безумовно, неможливо здійснити індивідуальною роботою.

Також життєпис Посланця Аллаха ﷺ говорить про це. Усі сподвижники навколо нього були організованими і пов'язаними з ним однією верв'ю. Одним словом, вони являли собою згуртовану організацію, аж ніяк не окремих один від одного індивідуумів.

Існує багато шаріатських текстів, які вказують на те, що сила — в організованій діяльності. Наведемо деякі з них:

Вивів ат-Тірмізі у своїй збірці хадісів “Сунан” від Ібн Аббаса наступні слова Посланця Аллаха ﷺ: «Рука Аллаха разом з джааматом (згуртуванням)».

Вивів ан-Насаї у своїй збірці хадісів від Арфаджа Ібн Шурайха аль-Ашджай, що він бачив, як Посланець Аллаха ﷺ, стоячи на мінбарі (трибуні в мечеті), звернувся до людей з наступними словами: «…рука Аллаха над джамаатом (згуртуванням), а шайтан бігає за тим, хто залишає джамаат (згуртування)». Вивів Ібн Хіббан у збірці достовірних хадісов також від Арфаджа зі словами: « …рука Аллаха з джамаатом, а шайтан рухається за тем, хто залишає джамаат (згуртування)».

Вивів аль-Хакім в «аль-Мустадрак» від Ібн Умара, що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Рука Аллаха над джамаатом (згуртуванням)! Слідуйте за значною множиною, тому що хто відхилиться, той відійшов і потрапить у вогонь».
Як би  там не було, потрібним необхідним джамаатом є те згуртування, яке організовується і впорядковується згідно з Книгою Всевишнього Аллаха і Сунною Його Посланця, як це пояснюється у благородному аяті:

ولتكن منكم أمة يدعون إلى الخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر وأولئك هم المفلحون

«І нехай буде серед вас община, яка закликає до добра, наказує схвалюване і утримує від забороненого. Ці - щасливі» (104:03).

Усе це вказує на те, що діяльність повинна бути в джамааті (згуртуванні), а не індивідуальною, і на те, щоб діяльність джамаату регламентувалася законодавством Аллаха.

Любий брате! Ти готовий до того, щоб бути у правильному згуртуванні, якщо ти вже є носієм ідеї, дотримуєшся її і розповідає про неї людям. Доверши це добро, долучившись до згуртування. Нехай Аллах зробить тебе славним у цьому світі (дунья) і у світі вічному (ахіра). ІншаАллах!


Ваш брат Ата Ібн Халіль Абу ар-Рашта
02 Рабі ус-Сані 1435
02/02/2014         

Головне меню