Стосовно "Талаб ан-Нусра" вимоги допомоги

Відповіді Аміра
Друкарня

Питання: Ас-саляму алейкум! У книзі «Партійне згуртування» говориться, що Хізб досягне влади шляхом Умми та дій, які скеровані на прохання по допомогу (талаб-нусра).

Чи є ця вимога по допомогу етапом взаємодії або відноситься до етапу приходу до влади? Дайте, будь ласка, відповідь з подробицями та роз’ясненням, як ми звикли. Окъабу Альхак.

Відповідь: Нехай пребудуть з вами мир та милість Аллаха.

Прохати допомогу (талаб-нусра) – це наприкінці етапу взаємодії, і якщо володарі сили та влади відповіли і вони у змозі змінити, то наступає третій етап з допомогою Аллаха. Це питання розтлумачено у наших книгах, особливо у книзі «Програма Хізб ут-Тахрір». І ось тобі деякі роз’яснення:

1 – Пророк (мир йому та благословення) почав просити допомогу іще на етапі взаємодії. Після смерті Абу Таліба суспільство Мекки було застиглим та закритим перед Посланцем Аллаха ﷺ. Разом з тим підсилились муки Посланця Аллаха ﷺ з боку курайшитів до такого ступеню, що курайшити здійснили те, що при житті його дяді Абу Таліба вони не наважувались робити. У зв’язку з цим, захист Посланця Аллаха ﷺ став слабше, аніж у дні Абу Таліба. Аллах навіяв Мухаммаду ﷺ, щоб він вирушив до арабських племен з метою вимагати у них захисту та допомоги для того, щоб, перебуваючи у безпеці та захищеності, він зміг би донести до людей те, з чим його послав Аллах. В історії Ібн Касіра приводиться від Алі ібн Абу Таліба, який сказав: «Коли Аллах наказав своєму Посланцю представити себе арабським племенам, він і разом з ним я та Абу Бакр вийшли в Міна та дійшли до місця, де збираються араби». Як передає Ібн Касір від ібн Аббаса: «Аббас говорить: Посланець Аллаха ﷺ сказав мені: «Я не бачу у тобі та у твоєму братові можливості захищати мене, чи не виведеш ти мене завтра на ярмарок. Підемо у житло людей».Це житло було місцем, де збираються араби. Аббас говорить: «Я сказав: - «Це плем’я Кінда та його табір. Племя Кінда саме найкраще із тих, які приїхали із Ємену для паломництва. Це житло Бакра ібн Ваіля. А це житло Бану Аміра ібн Саса. Вибирайте із них». Аббас говорить: «Посланець Аллаха ﷺ почав представляти себе племені Кінда та підійшов до них».

2 – Володарям сили «племенам» було ясно, у той час, коли Посланець Аллаха ﷺ прохав їх по допомогу, що від них вимагається захистити Пророка ﷺ та допомогти його встановити структуру у їх оточенні, яка б втілювала закони Всевишнього Аллаха, тобто, вони ясно розуміли, що допомога для встановлення держави, яка буде правити та вести джихад … Тому Бану Амір ібн Саса сказав, коли Посланець Аллаха ﷺ попрохав їх допомоги, вони сказали: «Ти думаєш, що, якщо ми послідуємо твоїй справі, потім Аллах допоможе тобі перемогти тих, хто тобі чинить перешкоди?Чи буде нам влада після тебе?» Пророк ﷺ відповів: «Влада належить Аллаху, кому хоче, тому і дає». Той сказав Пророку ﷺ: «Хіба ми підставимо наші шиї арабам через тебе, коли Аллах дасть тобі перемогу, потім влада буде не нам. Іди геть, ти на не потрібний!». Тобто, вони розуміли, що допомога ця для побудови держави і тому вони не захотіли бути правителями цієї держави після Посланця Аллаха ﷺ. Також сказали сини Шайбана Посланцю Аллаха ﷺ, коли він попрохав у них допомоги: «Воістину, ми поселилися між двох водоймищ». Посланець Аллаха ﷺ спитав: «Що це за водоймища?» Він відповів: «Ріки хосроя та джерела арабів. Якщо говорити про ріки хосроя, то тут ми скоїмо непростимий гріх, і у нас не буде гідного виправдання, тому що ми пов’язані з хосроєм угодою про те, що ми не станемо вигадувати та коїти злочинів та не станемо опікувати тим, хто коїть злочини. А те, до чого ти закликаєш, як я розумію, царям та владикам не до душі. Якщо ж ти бажаєш, щоб ми взяли тебе під свою опіку та захищали тебе від тих, хто живе з боку джерела арабів, то ми готові зробити це». Посланець Аллаха ﷺ сказав: «У вашій відповіді не було нічого поганого, бо ви сказали правду. Проте релігію Аллах підтримає по-справжньому лише той, хто оточить її з усіх боків ..» . Вони розуміли, що допомога означає правління та джихад з арабами та не арабами, і вони погодились битися з арабами, але не з персами.

3 – Потім, коли Всевишній Аллах побажав, здійснилась друга присяга у Акаба, яка була допомогою для побудови держави у Медині, і потім прийшов третій етап, тобто побудова держави.

4 – Як видно із усього цього, прохання по допомогу було до приходу третього етапу, тобто в етапі взаємодії.

5 – Це те, що зробив Хізб, коли почав роботу талаб-нусра у 60-тих роках минулого сторіччя та продовжує це робити і досі. І просимо Аллаха вдостоїти цю Умму помічниками (ансарами), які повторять біографію перших Ансарів, і тоді побудується ісламська держава, держава праведного Халіфату, і тоді високо буде розвиватися прапор Укаб, прапор Посланця Аллаха ﷺ, і того дня віруючі зрадіють перемозі, дарованій Аллахом…
 

Ваш брат Ата ібн Халіль Абу ар-Рашта.
13 Шаъбан 1434 р.х.
22.06.2013 р.