(Серія відповідей аміра Хізб ут-Тахрір, шейха Ата ібн Халіль абу ар-Рашта на питання відвідувачів сторінки у Facebook.)
Питання:
Ас-саламу алейкум ва рахматуллахі ва баракятух!
Нехай винагородить вас Аллах добром і дасть нам блага від ваших знань, однак на один бік питання о наш шейху, ви не відповіли, а саме: який його хукм загалом? Тобто якщо жінка у своєму будинку, чи дозволено їй носити перуку, або ж це той хукм, що і та, хто подовжує волосся і просить подовжити?
Відповідь:
Ва алейкум ас-салям ва рахматуллахи ва баракятух!
У минулому ми вже відповідали на це питання і розташували його на своїй сторінці.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=169331173234968
Що не дозволено одягати перуку і виходити з нею у громадське життя, адже це табарудж (виставляння краси напоказ). Ми сказали що одяг у громадському житті повинен відповідати трьом умовам:
1 – приховання аурату;
2 – не виставляння на показ (табаррудж);
3 – одягання джильбабу.
А одягання перуки — це табарудж, тому не дозволено виходити в ньому, окрім як якщо його закриває повністю хустка.
Якщо ти маєш на увазі під словом “загалом”, що чи має право жінка ходити у ньому на факультет в університеті — то це недозволено, якщо ж всередині свого будинку — то це дозволено за умови, що її будуть бачити лише її чоловік і родичі з числа махрамів. А ось брат чоловіка — то йому не дозволено бачити перуку на її голові.
Але чи можна віднести сенс перуки до тієї, яка подовжує (волосся) і просить подовжити, то справа в іншому: та, яка подовжує волосся — це та, що подовжує своє волосся іншим волоссям, щоб вони здавалися довше. А не та, що вдягає перуку поверх свого волосся, навпаки та, що кріпить до свого волосся інше волосся, щоб воно здавалося довше. Це і є заборонене у якому б місці не опинилася жінка, навіть якщо у своєму будинку, спираючись на хадіс Пророка ﷺ, який вивів аль-Бухарі від Абу Хурайри (р.а.) від Пророка ﷺ, який сказав: «Прокляв Аллах ту, яка подовжує (волосся) і ту, яка просить подовжити…»
Ваш брат Ата ібн Халіль Абу Рашта
19 шабану 1434
28//062013