Закон про протидію фінансуванню тероризму

Прес-релізи ЦІО
Друкарня

12 лютого за допомогою попереднього засідання палата представників врешті  решт схвалила Закон про протидію та викорінення фінансування тероризму. Обговорення закону було зачиненим для ЗМІ та громадськості.

Закон був розроблений з метою позиціонувати Індонезію як державу, яка бере участь у міжнародних зусиллях по протидії фінансування тероризму і є наслідком закону №6 від 2006р., Міжнародної конвенції про протидію фінансування тероризму від 1999р., закону №29 республіки Індонезія, 2006р. та закону №4617 республіки Індонезія. Не зважаючи на це, прийнятий закон містить суперечності. Даний закон може стати причиною зловживання владою. Він відчиняє шлях до блокування фінансування звичайних партій або конфіскації їх майна. Окрім цього, запропонований закон утворить нові проблеми та створить сумнівний клімат у галузі фінансових операцій. Громадськість повинна виразити стурбованість цим законом.   
    
У законі міститься декілька місць, які повинні у першу чергу підпасти під критику, тому що надають можливість для зловживання владою. Вираз «Варто підозрювати» у союзі зі словом «тероризм» у п.п. 1,7 ст.1, та у ст.ст. 2,3,4 є абсурдним та двозначним. Нема ясності у тому, хто має право вирішувати, кого «варто підозрювати». Неясний критерій відкриє можливість для зловживання владою. По-друге, закон породить нові проблеми, ускладнить фінансові операції, зокрема, на великі суми. Врешті решт, це відіб’ється на економічній активності. По-третє, ці заходи перестороги можуть нанести школу будь-кому. Наприклад, у статті 1 критерій визначення фінансування тероризму не ясний, тому він може бути застосований до кожного, і є вірогідність, що на застосування цього критерію буде спричинятись тиск або диктат закордонних інтересів з урахуванням того, що визначення тероризму і досі залишається неясним.
 
Стосовно цього Хізб ут-Тахрір / Індонезія заявляє:

1. Варто відкинути закон про запобігання та чинення перешкод у фінансуванні тероризму UU P2TP2T, тому що він наражає на потенційну небезпеку усіх людей у цілому і ісламську Умму зокрема, особливо, ісламські організації та рухи ісламського заклику, як результат зловживання владою у силу неясного визначення терміну тероризм, терорист або грані їх фінансування. На сьогодні №15 від 2003р. по боротьбі з тероризмом наразив мусульман на тиранію. Маються жертви неправомірних арештів та неправомірні поранення вогнепальною зброєю з боку спецпідрозділів поліції по боротьбі з тероризмом   (DENSUS 88), тому прийняття закону UU P2TP2T лише породить тиранію і подальше погіршення ситуації. На основі цього Закону Рада безпеки зможе блокувати рахунки без будь-яких підстав. Окрім того, будь-хто може стати підозрюваним у втягнення до терористичної діяльності, тому що доказом будуть вважатися навіть фінансові операції з тим, хто підозрюється у тероризмі. Вплив цього закону буде жахливим у випадку його прийняття.   

2. Насправді, ми потребуємо правильного перегляду підходу до того, хто насправді є найбільшою загрозою для цієї країни і те, як подолати її. Із цього ми можемо зрозуміти, що головною загрозою для країни є імперіалістичні держави, такі як Америка та її союзники, які домінують в усіх сферах життя, і зокрема, у політичній та економічній сфері. Насправді, головні сили цієї країни повинні бути скеровані та мобілізовані на протистояння імперіалізму.  

3. Ми закликаємо усіх мусульман, де б вони не були, працювати серйозно для встановлення шаріату та Халіфату. Будьте певні, лише Халіфат реалізує Іслам, милість для світів, як це обіцяно Аллахом ﷻ. Лише Халіфат захистить гідність та суверенітет ісламських земель, включаючи Індонезію від істинних терористів – імперіалістичних сил, з волі Аллаха.   

Хасбуналлахі ва німаль вакіль, німаль мавля ва німаль нашір.

Офіційний представник Хізб ут-Тахрір в Індонезії.
Мухаммад Ісмаїл Юсанто.
№ 242
04 Раби ус-Сани 1434 г.х.
14/02/2013