В Стамбулі 4–5 листопада 2022 року відбувся 5-й Міжнародний саміт «Жінки і правосуддя», де зі вступною промовою виступив президент Туреччини Реджеп Тайїп Ердоган. Саміт був організований асоціацією «Жінки і демократія» (KADEM) спільно з міністерством родини і соціальної політики.
У підсумковій заяві саміту підкреслюється необхідність «міцної родини заради сильного суспільства». Саміт, головною темою якого в цьому році була «Культурні коди і жінки», характеризувався обманом в кожному реченні від початку і до заключної заяви. Сама назва вже підпадає під дію однієї із основних статей Конвенції про ліквідацію усіх форм дискримінації у відношенні жінок (CEDAW), яка передбачає «усунення забобон і традицій». Очевидно, що саміт проводиться для обслуговування цілей «CEDAW». В заключній заяві окрім згадування модернізації говориться, що «необхідно протистояти запровадженню єдиного культурного коду для усіх жінок світу», пояснюючи це тим, що «протидія цьому примушенню не означає нехтування єдиним і всеохоплюючим аспектом культури, а швидше, означає бажання піддати сумніву ті норми і правила, які викликають несправедливість, нерівність і дискримінацію».
Ми порахували за необхідне відповісти на деякі пункти, обговорювані на саміті:
1. «Жінки, особливо ті, які проживають в країнах з колоніальним минулим і домінуючою культурою, нав’язаною населенню, стикаються з тиском культурних кодів».
До того, як колонізатори увійшли в наші країни, ісламська культура давала мусульманським і немусульманським жінкам смак свободи, чим жінки на Заході не можуть насолодитись по сей день. В ісламській культурі жінки добились стількох успіхів в науці і політиці, що їх неможливо умістити в енциклопедії. Більше того, неможна говорити про «колоніальне минуле», тому що колоніалізм в ісламських землях не закінчився, а лише змінив свою постать. Зараз жінок-мусульманок утискають «культурною окупацією», яка більш підступна і небезпечна, аніж військова окупація, оскільки породжує забруднені розуми.
2. «У багатьох країнах жінки наражаються на дискримінацію через свої релігійні переконання».
Ті, чиї розуми були забруднені культурою окупантів, складаючи це речення, занурились в дискримінацію своїх сестер по релігії. Жінки-мусульманки наражаються на згадану у реченні дискримінацію не при ісламському правлінні, а на Заході і під релігійним і культурним тиском режимів, які є маріонетками і пішаками Заходу. Саме вони є тими, хто відняв у цих жінок родину, дома, майно, життя, культурні цінності і переконання.
3. «Жінкам треба появляти більше ініціативи в діловому житті і без вагань вступати в сфери, які вважаються чоловічими».
У той час як навіть наших чоловіків експлуатують в діловому житті, що ви можете запропонувати їм, окрім знищення жінок під колесом капіталістичного ділового світу, позбавляючи дітей материнської турботи? Проте під владою ісламської культури і ісламської економічної системи жінки могли виконувати будь-яку роботу і займатись будь-якою професією, яку вони вибирали, якщо це дозволяється Шаріатом.
4. На саміті пролунала пропозиція: «Конституція, яка не відхиляється від вісі справедливості, є гарантією прав жінок,оскільки правова інфраструктура забезпечує істотний захист жінок незалежно від пануючої точки зору».
Асоціації «Жінки і демократія» (KADEM) та її спільникам! Як слідує із вашої назви, немає сумнівів в тому, що ви шукаєте рішень в демократії і західній культурі. Тому ви працюєте тільки в інтересах існуючої системи. Ви вказали, що «Іслам не дає рішень проблем сучасного світу», і заявили, що віддаєте перевагу Стамбульській конвенції, конвенції «CEDAW», Пекінській декларації і заснованих на них законах. Коли Туреччина вийшла із Стамбульської конвенції, ви обіцяли укласти в обмін на це «Анкарську угоду». Ви захищаєте Закон №6284, який руйнує родини, і захищаєте «Цивільний кодекс», який відкриває дорогу домашньому насильству і навіть декриміналізує перелюбство. Ви звинувачуєте мусульман, які не погоджуються з вашими руйнівними ідеями. І як ви після цього наважуєтесь говорити про правосуддя?!
Ви не вважаєте, що політичні погляди і позиції, які вимагають ісламського життя, ведуть до розширенню прав і можливостей жінок, і зберігаєте мовчання, коли за них переслідують. Цим самим ви знов і знов доводите, що віддаєте перевагу кодексам демократії і фемінізму. Чому ви не захищаєте права жінок в Туреччині, коли їх арештовують за заклик до встановленню Халіфату?! Чому не захищаєте тих, кого викликають на допити за відвідування занять в хіджабі, або піддають незаконним обшуком з роздяганням у в’язницях, чи не захищаєте тих, чиїх чоловіків саджають на строк до 8 років під приводом раннього шлюбу?!
Ми, мусульманки, не потребуємо ані вас, ані ваших організацій, ані ваших самітів . Не створюйте нам труднощів, більше від вас ми нічого не просимо! Коли встановиться Другий Праведний Халіфат, тоді мусульманки і немусульманки повністю отримають свої права, будуть жити в мирі і безпеці в родині і суспільстві. І тоді вони будуть мати реальний вплив в політиці, на відміну від тих жінок, що діють сьогодні під диктовку ззовні. У той день увесь світ буде перетворений згідно принципам честі і гідності у затишку найкращої культури.
Жіночий відділ Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Вівторок, 28 Рабі ус-сані 1438 р.х.
22.11.2022 р.
№ 018/1444 х.