Декілька місяців назад з ескалацією благословенної революції у Шамі та взаємодії значних районів Лівану з нею, зокрема Тріполі та півночі Бекъаа, були неодноразові вимоги деяких політиків ідеєю попрохати допомоги у сил ЮНІФІЛ для контролю прикордонних переходів поміж Ліваном та Сирією.
Було відзначено, що ці вимога значно відновилась після п’ятниці, яку революціонери назвали п’ятницею «вірність Тріполі Шаму та вільним Лівана», це було у меморандумі сил 14 березня, який був наданий президенту Республіки, а також на вустах деяких політиків, дехто з яких належить до ісламського руху.
Шість років назад сторони у Лівані прийшли до узгодженості – незважаючи на їх ворожість поміж собою – прийняти резолюцію 1701, яка дозволила введення сил ЮНІФІЛ на південь Лівану, для підтримання миру, утримання ворогуючих сторін, але фактично це було для захисту євреїв та обґрунтування злощасних кордонів поміж Ліваном та окупованою Палестиною (синя лінія).
Сьогодні ж деякі сторони, як зсередини так із-за кордону, бачать, що взаємодія народу Лівану з революцією перевищили їх бажання та прагнення захопити можливості революції, для місцевих вузьких та жадібних програм у гонитві за владою у Лівані. Але вони бачать і відчувають, що ця взаємодія іде до об’єднання з революцією та її культурними, історичними, географічними та політичними підґрунтями, а їх сподівання день за днем зменшуються, торжеством революції , яке стає кораблем виживання для багатьох жителів Лівану. Які вже сторіччя потому відокремлені від їх Умми і протягом усього їх історичного існування відмовлялись змінити свою вірність та братство їх Уммі , на вірність та відданість Лівану, який заснував Гуро молодший 1.09.1920р. Ці заяви для того, щоб увіковічити розділ народу Лівану та Сирії на два різних народи, незважаючи на те, що віра, історія та реальність – усе це вказує на те, що вони не два різні народи, а частина однієї Умми, яку не можна розділяти.
Це показує, що ті, хто вимагає розгортання сил ЮНІФІЛ на кордонах Сайкса-Піко, знаючи це або не знаючи цього, присвячено для розділення однієї Умми та ізолювання сирійської революції від культурного та природного розширення. Намагаючись регулювати відношення поміж революцією та її прибічниками у Лівані, щоб ці відношення не перевищували кордони, які були накреслені іноземцями, які не мають нічого спільного з прагненнями революції Шаму та її розширенням на Ліван, звертаючи увагу лише на інтереси великих держав і не престоли агентів у регіоні.
Таким чином, ми кажемо тим, хто повторює ці розмови, не розуміючи їх зміст та результат: бути більш усвідомленими і не бути прибічниками та друзями ваших ворогів, Всевишній Аллах каже:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تُطِيعُوا الَّذِينَ كَفَرُوا يَرُدُّوكُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ فَتَنقَلِبُوا خَاسِرِينَ بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ
«О ті, які увірували! Якщо ви підкоритесь невірним, то вони обернуть вас назад, і ви повернетесь тими, кого спіткала поразка. О ні! Аллах є вашим Покровителем. Він – Найкращий з помічників». (3:149,150).
Тим же, хто просуває цю ідею із західних країн та їх агентів, ми кажемо наступне: Ви плетете змови та підступність по відношенню до нас та нашої революції:
اسْتِكْبَارًا فِي الْأَرْضِ وَمَكْرَ السَّيِّئِ ۚ وَلَا يَحِيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ ۚ فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ ۚ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلً
«Це відбулося тому, що вони були пихатими на землі та замислювали лихо. Але лихий підступ оточує (або наздоганяє) лише тих, хто коїть лихо. Невже вони чекають на щось інше, аніж на долю перших поколінь? Ти не знайдеш заміни для рішення Аллаха і не знайдеш можливості ухилитися від рішення Аллаха» (35:43).
Інформаційний офіс
Хізб ут-Тахрір
Ліван
№ H.T.L. 33/50
Неділя, 22 Шавваль 1433 р.х.
09.09.2012