Зарозумілість та церкви християн Батака (НКВР), яка захопилася ідеєю збудувати церкву у Ciketing Asem, Mustika Jaya, Bekasi, не дивлячись на відсутність дозволу, а також відмову від усіх альтернатив, які були запропоновані урядом Bekasi, демонстративно знову здійснювали обряди поклоніння на вулиці, допоки не нагріли атмосферу, говорить лише про одне – зарозумілість.
Кілька днів потому НКВР зі своїми прибічниками влаштувала конфлікт з місцевим населенням, що призвело до поранених з обох боків. І ця зарозумілість підсилилась, коли вони почали використовувати цей випадок з метою утворення уявності, нібито в країні є пригнічення свободи віросповідання. Надалі вони почали тиснути на уряд для відміни рішень SKB та PBM від 2006 року про будівництво молитовного дому.
Зарозумілість НКВР та її прибічників і спроби нав’язати свою думку,яку вони здійснюють різними шляхами, сюди входять і утворення негативної думки про стан релігійної свободи в країні та запрошення іноземної партії втрутитися, вказує, що наявна так звана «тиранія меншості». У тиранію меншості входить не лише сфера конфесійних стосунків, а також і економічна, політична, соціальна, культурна та освітянська сфери. Тиранія меншості безперечно шкідлива для людей цієї країни, в якій мусульмани складають більшість.
Тиранія меншості виникає як наслідок слабкості та поразки уряду у справі захисту інтересів більшості населення,у даному випадку мусульман, а також поразки у захисті інтересів меншості. Ця слабкість виникає через неясну міжконфесійну концепцію,на якій ґрунтується держава. Таким чином,що держава позбавлена засади для упорядкування життя у багатоконфесійному суспільстві. Отож, конфлікт інтересів між більшістю та меншістю буде точитися доти, поки держава буде керуватися системою секуляризму,яка позбавлена явної міжконфесійної концепції для справедливого упорядкування інтересів більшості мусульман і не мусульман.
У зв’язку з цим Хізб-ут-Тахрір Індонезія заявляє:
1. Ми засуджуємо зарозумілість НКВР. Їх позиція ясним чином вказує на їх нетолерантність, анархічність та егоїзм. Аналіз хронології подій,які відбулися, що дали початок конфліктам поміж місцевим населенням та послідовниками НКВР, ясно вказує на те, що жителі Ciketing Asem досить толерантні. Більше ніж 20 років вони терпіли усі витівки НКВР у своєму регіоні. Але НКВР відповіла на цю толерантність ігноруванням закону,розпоряджень, суспільної безпеки і благородних намірів місцевих жителів.
2. Ми закликаємо уряд жорстко відреагувати на дії НКВР та бути рішучими у такому вирішенні питання про будівництво молитовного дому,яке не буде шкодити інтересам більшості,а саме мусульман.
3. Ми відкидаємо диктатуру меншості та закликаємо суспільство чинити опір. Бо така поведінка шкодить країні,в якій більшість складають мусульмани. Таким чином, щоб ця диктатура меншості не принесла великої шкоди інтересам більшості.
4. Закликаємо усі прошарки суспільства зупинити існування системи секуляризму,яка, безперечно, не в змозі створити справедливе співіснування, а також закликаємо замінити її Ісламською системою, яка здатна влаштувати життя багатоконфесійного суспільства, де інтереси мусульманської більшості та не мусульманської меншості зможуть співіснувати без шкоди для жодної зі сторін, і це доведено багато сторічною історією.
Офіційний представник Хізб-ут-Тахрір Індонезія
Мухаммад Ісмаіл Юсанто
№r: 186/PU/E/09/10
22 Вересня 2010 г/13 Шавваля 1431г. по хиджре
Hp: 0811119796 Email:
Kantor Pusat Hizbut Tahrir Indonesia Crown Palace. Jl. Prof. Dr. Soepomo, SH No. 231 Jakarta Selatan 12810 Phone: (021) 8378.7370 Fax: (021) 8378.7372 |
Сайт: www.khilafah.or.id www.hizbut-tahrir.or.id |