Шаріат та Халіфат: Всеосяжне рішення відносно носіння джильбабу жінками-поліцейськими

Індонезія
Друкарня

Заява мусульманок Хізб ут-Тахрір Індонезія

Судячи з усього, відсутні будь-які причини, щоб Національна поліція (POLRI) продовжувала відкладати прийняття дозволу на носіння хустки (джильбаб) жінками-поліцейськими, оскільки кожний знає, що його носіння є обов’язком кожної мусульманської жінки. У даній демократичній системі законним є непідкорення зобов’язанням, покладним на нас навіть Аллахом ﷻ. Були підняті деякі причини, однією з яких є нестача бюджету. Але коли потреба у бюджетному фінансуванні була схвалена з боку Палати представників у середу 2 липня, поліцейська установа заявила про нову причину, що даний дозвіл буде застосовний у відношенні 10000 мусульманок-поліцейських, коли відносно цього буде оприлюднений основний поліцейський устав.

Раніше POLRI вживала низку дій для перешкоджання застосуванню Ісламського шаріату. Звертання жінок-поліцейських, які хотіли б, щоб їх аврат був закритий, відкидалося. Також ігнорувалася пропозиція індонезійської Ради улемів. Аналогічним чином, на звернення відомих діячів та організацій не було своєчасних відповідей. Замість цього, начальник національної поліції (Kapolri) гордовито заявив, що підкорення закону відносно уніформи жінок-поліцейських, яка не закриває аврат, є природним наслідком для мусульманок, які прийняли рішення зробити свій внесок для користі країні за допомогою несення служби в поліції. Після того, як дане звернення набрало силу, POLRI дозволило поліцейським жінкам носити хустки, але згодом даний дозвіл був скасований через нестачу уніформи та фінансування з бюджету.

Відчуваючи відповідальність у напрямі людей до правильного рішення кожної проблеми, мусульманки з Хізб ут-Тахрір в Індонезії заявляють:

1. Труднощі, з якими зіштовхуються мусульманки-поліцейські у справі відносно носіння хустки, є істинним доказом слабкості демократичної системи, основаної на свободі, і посилює рішучість кожної мусульманської жінки у підкоренні своїм релігійним законам. Однак існує багато доказів, які демонструють, що демократія завжди надає можливість і полегшує непідкорення різноманітним наказам.

2. Перешкоди, про які каже POLRI, мають на увазі те, що має місце насаджуване тавро відносно того, що підкорення Ісламському шаріату є складним та шкідливим. Настав час для того, щоб кожний зрозумів, що Ісламський шаріат фактично здатний вирішити проблеми, з рішенням яких не справився уряд, а саме покращення національного добробуту, а також здатний породити щирих та відданих офіцерів.

3. Якщо Палата представників насправді представляє інтереси народу, тоді вони повинні відреагувати не лише на вимогу у носінні мусульманського одягу, але більше того вони повинні послідувати громадській думці, яка вимагає виконання Шаріату у кожному аспекті життя.

Мусульмани, які складають більшість населення країни, повинні зрозуміти, що величезна проблема полягає не лише у перешкоджанні на носіння джильбабу для жінок-поліцейських або у забороні на носіння хустки студентками у різних регіонах. Виконання демократії та капіталістичної системи, а також залишання Ісламського шаріату у регулюванні таких аспектів, як політика, законодавство, економіка, соціальна та культурна сфера, є джерелом багатьох проблем. Отже, давайте прагнути до того, щоб встановити Ісламський шаріат у вигляді Ісламської держави Халіфат. Аллах ﷻ говорить:

 أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ ۖ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

«О ті, які увірували! Відповідайте Аллаху та Посланцю, коли він закликає вас до того, що дарує вам життя. Знайте, що Аллах опиняється між людиною та її серцем (може завадити людині домогтися того, що їй завгодно) і що ви будете зібрані до Нього». [Аль-Анфаль: 24]


Представник мусульманок Хізб ут-Тахрір в Індонезії
Іффах Айнур Рочмах
14 Рамадан 1435 р.х.
12/07/2014
№ 68

Головне меню