Єдине звільнення від порочних систем і правителів – Халіфат

Пакистан
Друкарня

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Наша лють у відношенні зрадників у військовому і громадянському керівництві Пакистану безпрецедентна. Що стосується економічного бідування, то ми боремося лише за збереження нафти, міці, харчів, робочих місць, охорони здоров’я і освіти. Що стосується руйнування зовнішньої політики, то Америка дала ляпаса нашим озброєним силам в Абботабаді, Салалі і ще будь де, у той час як ми несемо тяжкі втрати у вигляді загибелі людей і руйнування майна в американський війні. Генерал Каяні, президент Зардарі та їх банда скалічили нашу країну, не дивлячись на розмаїття матеріальних ресурсів, сильні озброєні сили і благородний та енергійний народ, який любить Аллаха ﷻ і Його Посланця ﷺ. Аллах ﷻ говорить:

 

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ كُفْرًا وَأَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دَارَ الْبَوَارِ

 «Хіба ти не бачив тих, які обміняли милість Аллаха на невір’я і увергнули свій народ в Обитель загибелі» (14:28).

І цьому немає позбавлення у найближчому майбутньому. Вистава під назвою «вибори», що насувається, лише привнесе нові обличчя до старих, що вже маються. У той час, як істинна причина страждань і принижень, теперішня демократична капіталістична система непохитно залишиться на своєму сталому місці. Так само як і при диктатурі, корупція, страждання і приниження породжуються демократію. Так само як і при диктатурі у демократії також верховна влада узаконює і визначає, що є істиною, а що – брехнею. Усе це надано людині, але не Аллаху ﷻ. Тому користолюбні індивіди розуміють, що варто їм лише один раз бути обраними при демократичній системі, вони можуть видавати закони для захисту своїх інтересів. Будь-яка зіпсована людина розглядає «інвестицію» мільйонів рупіїв заради становлення суспільним представником за допомогою виборів у якості мудрого вкладу, який повернеться з добрим «прибутком». Парламент не є місцем піклування про інтереси народу, а є шляхом для цих порочних елементів вести свої власні справи і справи тих, хто їх вибрав і підготував для цієї ролі – колоніалістів.    

Демократія надає колоніалістам чорний вхід у нашу країну для захисту своїх інтересів і підривання наших. Оскільки законодавча влада знаходиться у руках обраних парламентів, колоніалісти контролюють систему з метою експлуатування країни і її ресурсів. У той час як при диктатурі колоніалісти захищають прислужництво диктатора і його оточення, заради видання законів і виконання політики для своїх інтересів, в демократії вони просто забезпечують слугування групи політиків з тією ж самою метою. Таким чином, за допомогою демократії забезпечується законна недоторканість для політики колоніалістів, будь-то у сфері економіки, зовнішньої політики, освіти або в якій-небудь іншій. 17 поправка для підтримки американської війни, Наказ про національне примирення, скерований на відбілювання американських агентів від їх колишніх злочинів, перш ніж вони прийдуть до влади для скоєння нових, 20-та поправка, метою якої є поставити усіх членів партії в один ряд із ключовими агентами Америки в усіх партіях, усе це лише три приклади із великого переліку прикладів. Саме таким чином Каяні, Зардарі та їх банда зробили свою зраду у відношенні Ісламу і мусульман такою тривалою у минулому. Що стосується майбутнього, то в демократії ці обличчя можуть замінюватися, але корупція залишиться завжди.

О, мусульмани Пакистану!

Посланець Аллаха ﷺ казав: «Мусульманин не буде вкушений з однієї нори двічі». Тисяча виборів у цій демократичній системі ніколи не закриють двері вашого бідування і приниження. Вибрані правителі і парламенти наділені правом видання сотень законів і виконання політики, яка відкрито порушує накази і заборони, вказані Аллахом ﷻ подібно до того, як ми відвернулися від диктатури, ми зобов’язані відвернутися від цієї порочної демократичної системи, яка породжує порочних правителів і порочні закони, подібно до фабрики. У демократії правителі поневолюють інших в догоджання своїх примх і бажань, а також в догоджання своїх колоніальних хазяїв, ігноруючи Книгу Аллаха і Сунну Його Посланця ﷺ. Аллах ﷻ говорить:

وَأَنِ احْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَن يَفْتِنُوكَ عَن بَعْضِ مَا أَنزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ

 «Суди між ними згідно з тим, що ниспослав Аллах, не потакай їх бажанням і стережися їх, щоб вони не відвернули тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах» (5:49).

Ми можемо набути розквіт і захист лише позбавивши себе від демократії і виконавши Іслам через його систему правління – Халіфат. Лише Халіфат закриє двері перед обличчям колоніалістів та їх агентів, тому що конституція і закони будуть виведені виключно з Корану і Сунни. Таким чином, обрані у Маджліс уль-Умма чоловіки та жінки не будуть видавати закони. Замість цього, вони будуть радити і вимагати звіт з усіх правителів у їх правлінні на основі Ісламу, у системі, у якій головування належить виключно Аллаху ﷻ. Халіф не має права виконувати який-небудь закон, окрім того, що наказав і заборонив Аллах.

Отже, лише Халіфат позбавить нас від корупції, бідувань та принижень. У Халіфаті не видають закони, а підкорюються законам Аллаха подібно до інших громадян. Халіфат буде оцінювати приватну власність губернаторів, коли вони вступають у посаду і по завершенню знаходження на посаді забере будь-яку власність, яка була отримана під час правління. Іслам принесе нам позбавлення від недоступної електроенергії, газу, керосину і дизельного палива. І це тому, що у системі Халіфат суспільна власність, що включає до себе нафту – не може бути приватизована, навпаки її істинним власником є народ, у той час як держава лише адмініструє це багатство у його благо. Тому Халіфат ніколи не буде заробляти на цій суспільній власності, навпаки він спрямує користь цього багатства на усе суспільство. Халіфат принесе позбавлення від труднощів теперішнього збиткового податкообкладання, позбавить нас від зовнішнього боргу, поряд із звільненням величезних прибуткових ресурсів для піклування про справи людей.

В Ісламі Аллах вирішує, які прибутки є законними, так як і визначає, хто здатний сплачувати податки, поряд із забороною податкообкладання бідних. Іслам має свою унікальну систему збору прибутків, яка включає прибуток із суспільної власності, такої як газ, нафта, мідь і золото, прибуток з сільського господарства, такі як ушр і харадж, а також прибуток з промисловості через накладення закяту на товари. Що стосується зовнішньої політики, то Халіфат відріже коріння іноземного домінування над мусульманами, оскільки він розірве усі відносини з ворожими кяфірськими державами. Він закриє їх посольства, бази, резиденції приватних військових організацій і припинить контакти з їх військовими і політичними офіційними особами. Замість залежності від кяфірів у силі і гідності, Халіфат стане працювати над об’єднанням усіх ісламських земель в одну державу. Також Халіфат стане встановлювати відносини з не ворогуючими неісламськими країнами для полегшення несіння їм заклику до Ісламу, одночасно ізолювавши ворогуючі. І це лише частина того, що Хізб ут-Тахрір приготував для виконання з першого моменту відновлення Халіфату з волі Аллаха.

Ми повинні спрямувати усі наші зусилля у благо нашої системи правління і нашої держави – Халіфат. Ми повинні усі разом виступити з нашими братами і сестрами з Хізб ут-Тахрір по всьому світу для серйозної праці зі встановлення Халіфату. Ми повинні припинити мовчанку і стати хазяями своїх власних справ, замість того, щоб бути німими спостерігачами наших бідувань і принижень. Нехай заклик до Халіфату голосно лунає у домах, школах, коледжах, мечетях, офісах, вулицях, ринках та громадських місцях.

О, офицери в озброєних силах Пакистану!

Американські хазяї Каяні та інших зрадники втратили свій розум. Вони хапаються за будь-яку можливість для віддалення неминучого сходу Ісламу, його держави Халіфату, будь то у вигляді нових виборів у затінку цієї порочної системи демократії або шляхом переслідування тих, хто бажає Халіфату. Американці побоюються того, що ви встановите Халіфат у Пакистані, або приєднаєте Пакистан до Халіфату, якщо він виникне в іншому місці, будь-то у Сирії, Єгипті або іншій країні. Звеличте себе, ставши сьогоднішніми ансарами, подібно до тих, хто надав Нусрат (матеріальну допомогу) для встановлення першої ісламської держави у Медині. Аллах ﷻ говорить: Надайте Нусрат Хізб ут-Тахрір, щоб Умма раділа від свого визволення за допомогою своєї держави – сьогоднішнього Халіфату. Аллах ﷻ говорить:

فِي بِضْعِ سِنِينَ ۗ لِلَّهِ الْأَمْرُ مِن قَبْلُ وَمِن بَعْدُ ۚ وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ  بِنَصْرِ اللَّهِ ۚ يَنصُرُ مَن يَشَاءُ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

 «Того дня віруючі зрадіють  допомозі Аллаха. Він допомагає, кому побажає. Він – Могутній, Милосердний» (30,4-5).

Хізб ут-Тахрір
Вілаят Пакистан
14 Сафар 1434 р.х.
28/12/2012